Personalia
- Leeftijd
- 50 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Competenties
Organisator, coördinator, brand(jes) blusser met een ‘helicopter-view’, flexibel, team-player,
communicatief zeer vaardig, gezonde dosis perfectionisme, goed in prioriteiten stellen, initiator
Relevante werkervaring
Allekabels BV – Manager HR & Operations 12/2009 – 12/2013
• People Management: aannemen van personeel, salarisbesprekingen, coaching,
functioneringsgesprekken, rooster management, toepassen wet- en regelgeving en CAO
• Leidinggevende klantenservice (opzet, kwaliteitsbewaking- en controle, coaching)
• Relatiebeheer met externe partijen zoals leveranciers, accountant, advocaat, belastingdienst,
huurbaas, arbodienst, verzekeringsmaatschappij en overige (financiële) instellingen
• Hoofdverantwoordelijke betreffende logistieke proces, magazijninrichting
• Financieel Management: opstellen maandelijkse rapportages, aansturing accounting department,
contactpersoon boekhouder, debiteurenbeheer/acceptatie nieuwe klanten, facturen goedkeuren,
betalingen verrichten, geldstromen managen
• Verantwoordelijk voor juridische zaken
Het bedrijf is mede onder mijn leiding in 4 jaar tijd gegroeid van 5 medewerkers naar 35
medewerkers, elk jaar is de omzet verdubbeld. Mijn persoonlijke competenties hebben hierbij zeer
geholpen. In Oktober 2013 staat de website www.allekabels.nl voor het eerst in de Twinkle Top 100,
de lijst van 100 webwinkels met de hoogste omzet van Nederland.
Vodafone Maastricht / HR Learning & Development 02/2008 – 03/2009
• Organiseren, plannen en coördineren maandelijkse introductie-training voor nieuwe medewerkers
• Voortdurend verbeteren van de effectiviteit en efficiëntie van het introductieprogramma
• Proces verbetering op de afdeling
• Plannen en coördineren van (management) development trainingen
• Centraal aanspreekpunt voor medewerkers, managers, trainers, externe partners & leveranciers
• Verzorgen trainingsmateriaal, logistiek en (financiële) administratie
‘Booch?’ festival Heerlen 1998 - 2007
Booch? is in de 10 jaar tijd dat ik aan de organisatie deelnam uitgegroeid van een lokaal festival tot
één van Zuid-Limburgs toonaangevende festivals:
• Productie van het festival
• Organisatie van de Booch? contesten
• Opzetten begroting en bewaking daarvan / (landelijke) subsidie aanvragen verzorgen
• Offertes aanvragen, bestuderen, terugkoppelen en beslissingen nemen
• Relatiebeheer onderhouden met leveranciers & ontwerpers van PR-materiaal
• PR & Communicatie, veel van de teksten die daarvoor nodig zijn werden door mij geschreven
• Vertegenwoordiger van de organisatie in het bestuur Platform Limburg Festivals
• Begeleiden van stagiaires en tijdens het festival leidinggevend aan de Booch? vrijwilligers
Arbeidsverleden
12/2009 – 12/2013 Allekabels BV - Manager HR & Operations
07/2009 – 12/2009 Belastingdienst Afdeling Buitenland - Service Center Medewerker
02/2008 – 04/2009 Vodafone BV Maastricht, afdeling HR Learning & Development
Training Coördinator
10/2007 – 01/2008 Obvion Hypotheken Heerlen - Service Center medewerker
04/2003 – 09/2007 Restaurant ‘Auberge de Rousch’ Heerlen
Eerste medewerker bediening & voorraad beheer
04/2001 – 12/2001 &
04/1999 – 11/1999 Rederij Kamphuisen Arnhem - Riviercruiseschip ‘MPS Riverqueen’
(5-sterren) Allround functie
1991 – 1998 Bij diverse horeca bedrijven gewerkt:
• Rockpool restaurant, Sydney, 3 sterren, full-time
• Restaurant Schinvelder Hoeve, Schinveld, full-time
• Café Pelt Heerlen, part-time
• Café Restaurant Max Heerlen, part-time
• Auberge de Rousch Heerlen, part-time
Nevenfuncties
heden Budgetbeheer voor vrienden
heden Festival ScenesConnected Maastricht, organisator en contactpersoon
Gemeentelijke instanties (vergunningaanvraag, veiligheidsplan etc.)
1998 – 2008 ‘Booch? Festival’ - medeoprichter, organisatie & productie manager
1993 – 2010 Dance organisatie ‘Extrema’. Op- en afbouw Extrema In- en Outdoor
Opleidingen
• NHTV Breda, afstudeerrichting International Tourism Management & Consultancy,
HBO diploma in 2004 behaald (2002 – 2004)
• Universiteit Maastricht, Fiscaal Recht, propedeuse behaald in 1998 (1994 – 1998)
• Atheneum-A, diploma in 1994
• NLP – Practioner, diploma in februari 2010
• Woningfinanciering I, diploma in 2007
Talenkennis
• Nederlands & Engels, mondeling & schriftelijk, vloeiend
• Duits, mondeling & schriftelijk, goed
Computerkennis
• Microsoft Office
• Adobe Indesign
• People soft (Personeels registratie system)
• Oracle (Financieel administratief systeem)
• LMS (Learning Management System)
Hobby’s
• Wandelen
• Lezen
• Gezelschapsspellen spelen
• Reizen (in het jaar 2000 heb ik een jaar gereisd door verschillende landen)
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Organisator, coördinator, brand(jes) blusser met een ‘helicopter-view’, flexibel, team-player,
communicatief zeer vaardig, gezonde dosis perfectionisme, goed in prioriteiten stellen, initiator
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Allekabels BV – Manager HR & Operations 12/2009 – 12/2013
People Management: aannemen van personeel, salarisbesprekingen, coaching,
functioneringsgesprekken, rooster management, toepassen wet- en regelgeving en CAO
• Leidinggevende klantenservice (opzet, kwaliteitsbewaking- en controle, coaching)
• Relatiebeheer met externe partijen zoals leveranciers, accountant, advocaat, belastingdienst,
huurbaas, arbodienst, verzekeringsmaatschappij en overige (financiële) instellingen
• Hoofdverantwoordelijke betreffende logistieke proces, magazijninrichting
• Financieel Management: opstellen maandelijkse rapportages, aansturing accounting department,
contactpersoon boekhouder, debiteurenbeheer/acceptatie nieuwe klanten, facturen goedkeuren,
betalingen verrichten, geldstromen
Vodafone Maastricht / HR Learning & Development 02/2008 – 03/2009
• Organiseren, plannen en coördineren maandelijkse introductie-training voor nieuwe medewerkers
• Voortdurend verbeteren van de effectiviteit en efficiëntie van het introductieprogramma
• Proces verbetering op de afdeling
• Plannen en coördineren van (management) development trainingen
• Centraal aanspreekpunt voor medewerkers, managers, trainers, externe partners & leveranciers
• Verzorgen trainingsmateriaal, logistiek en (financiële) administratie
Opleidingen
International Tourism Management & Consultancy, Bredan, NHTV, afgerond
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
- festivals organiseren
- lezen
- reizen
- wandelen
- squashen
Werkgebied