Personalia
- Leeftijd
- 45 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Creatieve en leergierige duizendpoot, die op zoek is naar een nieuwe uitdaging
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
creatief, leergierig, oog voor detail
Mijn huidige situatie
Werkervaring
2005-heden Medion Service Center
Back up Medewerker Retailer Case Handling
Medewerker Customer Intervention Team/Trainer
Customer Intervention Team behandelt alle escalaties van eindgebruikers in woord en geschrift, Analyseren van de uit escalaties verkregen data, actief benaderen van de eindgebruikers om escalaties te voorkomen, actief overleg met andere afdelingen om de belangen van de eindgebruiker zo goed mogelijk te behartigen, Rapporteren aan de Call Handling Manager. Verzorgen van SAP trainingen aan medewerkers binnen de organisatie.
2003-2005 Medion Service Center
Call Agent First Level
Bedienen van de telefooncentrale en het op adequate wijze doorverbinden en te woord staat van relaties en eventueel technische ondersteuning leveren. Invoeren van klantgegevens in het systeem e.d., het verrichten van administratieve werkzaamheden, behandeling inkomende post (garantiekaarten e.d.)
2003 Drukkerij Limburgsche Post; Beegden
Telefoniste/Receptioniste/DTP-er
Taken: Bedienen van de telefooncentrale en het op adequate wijze doorverbinden en te woord staan van relaties. Ondersteunen van de commerciële binnendienst met het maken van offertes en orderbevestigingen, het verrichten van administratieve werkzaamheden, ontvangen van bezoekers, correspondentie voeren in de Nederlandse taal, tekstverwerking Word for Windows, planning Excel for Windows, behandeling in- en uitgaande post, huishoudelijke dienst, diverse zaken voorbereiden met betrekking tot mailingen, het up to date houden van de benodigde bestanden, zoals adressenbestanden. Verzorgen en ontwerpen van mailingen, advertenties, folders, catalogi e.d. ten behoeve van de commerciële binnendienst en relaties van Drukkerij Limburgsche Post.
2003 Jan Lieuwma Vormgeving; Valkenswaard
Technisch DTP-er
Taken: Verzorgen en ontwerpen van mailings, advertentie, folders, catalogi e.d. ten behoeve van relaties van Jan Lieuwma Vormgeving. Bedienen van de telefooncentrale en het op adequate wijze doorverbinden en te woord staan van relaties.
2002 Mertens Bedrijven; Horst
DTP-er/Grafisch Vormgever
Taken: Verzorgen en ontwerpen van mailings, advertentie, folders, catalogi e.d. ten behoeve van de commerciële afdelingen, partners en relaties van Mertens Bedrijven. Verzorgen van tentoonstellingen, beurzen, productpresentaties met buitenlandse en Nederlandse relaties. Organiseren c.q. verzorgen, in opdracht van de coördinator, de voorbereiding van bijeenkomsten, lezingen, open dagen e.d. voor de commerciële afdelingen. Ondersteunen van de commerciële binnendienst met het maken van offertes en orderbevestigingen, het verrichten van diverse administratieve werkzaamheden, bedienen van telefooncentrale en het op adequate wijze doorverbinden en te woord staan van relaties, ontvangen van bezoekers, het up to date houden van het advertentiemateriaal van leveranciers.
2001/2002 De Kruiderij Groep; Roermond
DTP-er/Grafisch Vormgever
Taken: Het opzetten van de reclameafdeling (dit hebben ze voorheen altijd uitbesteed aan een reclamebureau). Schrijven van mediaplannen. Ontwerpen: Advertising: corporate en personeelsadvertentie. Folders en brochures: image en product brochure. Verzorgen van public relations; huisstijl, presentatie van de winkels. Correspondentie voeren in de Nederlandse taal, tekstverwerking Word for Windows, advertentieplanning Excel for Windows, behandeling in- en uitgaande post, huishoudelijke dienst, diverse zaken voorbereiden met betrekking tot seminars (bijv. mailing verzorgen, verzorgen van bevestigingen) gebruik van telefax en kopieermachine, bedienen van de telefooncentrale en het op adequate wijze doorverbinden en te woord staan van relaties, ontvangen van bezoekers, het up to date houden van het advertentiemateriaal van de leveranciers.
1996/2002 Bouwbedrijf Donders; Kronenberg (weekendhulp)
Taken: interieurverzorgster kantoor, kantine en werkplaats.
2000 KMC Marketing & Communicatie (stage)
Taken: Schrijven van reclameplannen. Ontwerpen: Advertising: corporate, respons en personeelsadvertentie. Folders en brochures: image, product en technische folder.
Verzorgen van diverse public relations: huisstijl, personeelsbladen en nieuwsbrieven. Correspondentie voeren hoofdzakelijk in de Nederlandse taal en incidenteel de Duitse taal, tekstverwerking Word for Windows, behandeling in- en uitgaande post, huishoudelijke dienst, diverse zaken voorbereiden met betrekking tot seminars ( bijv. mailing verzorgen, verzorgen van bevestigingen) gebruik van telefax en kopieermachine, bedienen van de telefooncentrale en het op adequate wijze doorverbinden en te woord staan van relaties, ontvangen van bezoekers, bijhouden van de agenda’s van de directie, het up to date houden van de benodigde bestanden zoals het adressenbestand.
1999 Fotostudio Red Point; Son & Breugel (stage)
Taken: assisteren van de fotograaf bij het fotograferen, verzorgen van de belichting, setopbouw en styling, het vullen van de diacassettes, het magazijn op orde houden, behandeling uitgaande post, negatieven en afdrukken ophalen en wegbrengen naar het laboratorium, huishoudelijke dienst, ontvangen en eventueel begeleiden van bezoekers.
1999-2000 AZ Barbecue en Gourmet Partyservice; Kronenberg (vakantiewerk)
Taken: bedienen van de telefooncentrale en eventueel op adequate wijze doorverbinden en te woord staan van relaties, contact onderhouden met de chauffeurs, registreren van storingen en oplossingen zoeken, het up to date houden van de benodigde bestanden zoals het adressenbestand, tekstverwerking Word for Windows, diverse zaken voorbereiden met betrekking tot seminars (bijv. mailing verzorgen, overzichten maken van aan- en afmeldingen, verzorgen van bevestigingen etc.), gebruik van telefax en kopieermachine, opnemen en invoeren van bestellingen, annuleringen registreren en doorvoeren, routes plannen van de chauffeurs.
1998-1999 Tuincentrum Sevenum; Sevenum (vakantiewerk)
Taken: styling verzorgen van de afdeling kamerplanten en woonaccessoires, artikelen prijzen, de afdeling op orde houden, informatie verschaffen aan de klanten, alle voorkomende kassawerkzaamheden, planten verzorgen, planten oppotten, cadeauartikelen verpakken.
1997-1998 Café Restaurant De Oude Lind; Horst (vakantiewerk)
Taken: ontvangen van klanten, opnemen van bestellingen, serveren van bestellingen, enkele keukenwerkzaamheden, ontvangen van klanten, afruimen van de tafels.
Opleidingen
2009 Vergouwen Overduin Invloed uitoefenen op gesprekken
Certificaat: 2009
2007 Vergouwen Overduin Lastige klanten aan de telefoon
Certificaat: 2007
1997-2001 St. Lucas; Boxtel MBO Vormgever Reclame, Presentatie en Communicatie
Diploma: 2001
Specialisatie: Reclame- en Publiciteitsvormgeving en Multimediale Vormgeving.
Presentatie Vormgeving: digitale beeldbewerking, audiovisuele vormgeving.
Reclame- en Publiciteitsvormgeving/Multimediale Vormgeving: grafisch illustratief ontwerpen, tekenen naar waarneming/illustreren, computervormgeving, informatie en communicatietechnologie.
Economische Wetenschappen: marketing, bedrijfseconomie, bedrijfsadministratie.
Technologie: reclamecommunicatie/concept.
Communicatieve vakken: Nederlands copywriting.
1996-1997 RK Scholengemeenschap Dr. Cuypers; Roermond Reclametekenen en Schilderen
Diploma: 1997
Vakken: Nederlands, Engels, Wiskunde, Natuurkunde, Praktijk Technische Vakken, Theorie Technische Vakken, Vaktekenen Technische Vakken.
1991-1996 Dendron College; Horst Mavo
Diploma: 1996
Vakken: Nederlands, Engels, Duits, Geschiedenis en Staatsinrichting, Aardrijkskunde, Biologie.
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Wandelen met de hond, social media, grafisch ontwerpen.