Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Charissa Hendriks Franssen

Charissa Hendriks Franssen

Administratieve leuke functie

Personalia

Leeftijd
50 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik ben een spontane vrouw die haar mannetje kan staan. Ik ben een doorzetter en resultaatgericht. Qua organisatie pas ik het beste bij een bedrijf wat een toegankelijke en informele sfeer uitdraagt.
Ik houd ervan om te werken in en met een team maar kan ook goed zelfstandig werken, ga een uitdaging niet uit de weg. Afwisseling in een functie vind ik erg prettig. Regelen en coördineren is ook mijn ding

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Resultaatgericht. flexibel, doorzetter.

Mijn huidige situatie

Sector(en):
  • Zorg & welzijn
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Kadaster, Arnhem, Medewerkster Centraal (Landelijk) Archief, mei 2012- januari 2014:
Als medewerkster Centraal (landelijk) Archief hield ik mij bezig met de opbouw en bijhouding van het Centraal Archief, het opzetten en uitvoeren van nieuw in te voeren werkprocessen ten behoeve van herinrichting analoge deel-archieven, uitvoeren van scanprocessen ten behoeve van digitalisering van juridische registratiedocumenten, het werken met geavanceerde scan-plotter apparatuur (A0) ten behoeve van bovengenoemde wekprocessen, opschonen en archivering van voorgenomen splitsingstekeningen/ formulieren inhoudende vaststelling appartementscomlexen

Juridisch Registratief Informatief Medewerkster, Kadaster, Arnhem, mei 2006-mei 2012:
Als Juridisch Registratief Informatief medewerkster verwerkte ik o.a.hypotheek en leveringsaktes, beschikkingen, doorhalingen van oude hypotheken en beslagen, controleerde ik tarieven op verschillen en niet gefactureerde stukken, voorbereide en maakte ik dagplanningen, verving ik de directe leiding bij afwezigheid, coachte en begeleidde ik collega's, controleerde en keurde ik werkbriefjes en tijdschrijvingen goed, belde ik met notariskantoren en droeg ik zorg voor het bijhouden en aanvullen van de kantoorbenodigdheden

Assemblage Medewerkster, PC Chips, Wijchen, mei 2001- augustus 2005
Repareren moederborden, notebooks demonteren/monteren, inkomende/uitgaande ladingen controleren en verwerken en de daarbij behorende taken

Administratief medewerkster, Administratiekantoor W. de Winkel, Wijchen, januari 2003- augustus 2004:
Verwerken inkomende/uitgaande correspondentie, archiveren, crediteuren/debiteuren administratie, schrijven jaarbalansen, kopiëren, faxen

Site-desk/Bakery medewerkster, Esso, Nijmegen, oktober 1998- mei 2001:
Afrekenen aankopen winkel, bereiden van broodjes, winkel aanvullen/schoonhouden, bijhouden voorraad, verwerken inkomende en uitgaande lectuur

Medewerker secretariaat, Integraal Kankercentrum Oost, Nijmegen, 1994-1997:
Verwerken inkomende en uitgaande correspondentie, agenda beheren, vergaderingen plannen, notuleren, verslagen uitwerken, faxen, kopiëren, archiveren, bedienen telefoon centrale

Opleidingen

Cursus: 2008, Coachen en Begeleiden op de werkvloer, Kadaster Arnhem
Cursus: 2006, Goederenrecht, diploma, Kadaster Arnhem
Cursus: 1999, Voedsel Veiligheids Systeemmedewerker, diploma, INOVAM
Opleiding: 1994-1998, Administratief Secretariaatsmedewerker, diploma, ECABO, Nijmegen
Opleiding: 1994-1998, Administratief Correspondentiemedewerker, diploma, ECABO, Nijmegen
Opleiding/Stage: 1994-1997, secretariaat Integraal Kankercentrum Oost, diploma, ECABO, Nijmegen
Opleiding: 1992-1993, HAVO, geen diploma, SSGN, Nijmegen
Opleiding:1986-1992, MAVO, diploma, SSGN, Nijmegen

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Lezen, Koken, Muziek, Films

Werkgebied

  • Arnhem 50km
Talentcard®