Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Anita Voolstra

Anita Voolstra

Office manager

Personalia

Leeftijd
63 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
  • Frans
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Kwaliteiten; Sterk, evenwichtig, enthousiast, doelgericht, positief, doorzettingsvermogen
Waarden; Verantwoordelijk, zekerheid, maatschappelijk nut, kwaliteit

Graag zou ik willen bijdragen aan een harmonieuze werkomgeving waarin werkplezier en respect voor elkaar en alle stakeholders voorop staat. Alles waar ik aan begin doe ik met passie. Ik wil hard werken en er trots op kunnen zijn om als een belangrijke (onmisbare) schakel te worden gezien in een groter geheel.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Zakelijke Dienstverlening
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Ervaren, ik kan zeggen dat ik mijn sporen heb verdiend in een internationale, veeleisende omgeving. Tot voor kort werkte ik als Office Manager bij een Belgisch/Noorse organistie (voertaal Engels) en was eindverantwoordelijk voor de gehele office. Onder mijn aandachtsgebied vielen o.a. alle facilitaire zaken, de inkoop, IT, administratieve zaken en ik spoorde de salesafdeling aan om de gemaakte afspraken op tijd na te komen. Vanzelfsprekend kan ik zelfstandig werken en ontzorgen is inmiddels mijn tweede natuur.
Door het contact met verschillende partijen in mijn laatste functie heb ik geleerd om stevig in mijn schoenen te staan. Ik heb mijzelf een pro-actieve en zeer oplossingsgerichte manier van werken eigen gemaakt. Door deze kwaliteiten heb ik de directeur veel werk uit handen genomen.

Ik ben een “actieve zitter” (volgens de ergonoom), flexibel in vele opzichten en door mijn open en positieve instelling krijg ik het ogenschijnlijk onmogelijke, toch voor elkaar. In 2,5 jaar heb ik met veel passie en plezier dit hoofdkantoor opgebouwd en heb ik meegeholpen om de business doen groeien. Vol energie sta ik te popelen om een nieuwe uitdaging aan te gaan! Het lijkt me geweldig om samen met uw Team hèt verschil te gaan maken.
Samenvattend geloof ik dat ik uw perfecte kandidaat kan zijn, ik ben zeer ervaren en gemotiveerd en pas me gemakkelijk aan. Wellicht kan ik u zelfs nog wel meer bieden dan u vraagt! Om hier samen achter te komen, word ik graag uitgenodigd voor een kennismaking.

Opleidingen

Datum; 2011-2014 Office Manager-Personal assistant
Bedrijf: Projectiondesign AS /BARCO


• Voor het in Noorwegen gevestigde moederbedrijf heb ik in samenwerking met mijn huidige directeur het Europese hoofdkantoor in Amsterdam opgezet.
• Vanaf het moment van de sleuteloverdacht tot mei 2014 verantwoordelijk voor het gehele office management.
• Beheer van de gehele Europese demo vloot (800K).
• De logistieke en administratieve afhandeling hiervan (CRM).
• Planning van de trainingen aan onze ( internationale) partners
• Het vorig jaar door mij georganiseerde VIP evenement voor onze belangrijkste relaties, ter afsluiting van de vakbeurs ISE, was zeer succesvol.


Datum: 2010 - 2011 Office Manager
Bedrijf: Enerflex Energie systemen BV


• Verantwoordelijk voor een ingrijpende verbouwing en herinrichting van de ontvangstruimte en het secretariaat.
• Het aanstellen/ aansturen van een telefoniste en catering dame.
• Als Travel Coördinator verantwoordelijk voor de businessreizen.
• Betrokken geweest bij het ontwerpen en ontwikkelen van onze Europese website.
• Diverse marketing taken als bijv. het opstellen en redigeren van advertentie -en brochure teksten, bewaking en het borgen van de huisstijl, het bedenken van relatiegeschenken en wervingsadvertenties.
• Vveantwoordelijk voor de organisatie van diverse (internationale) vakbeurzen en de opvolging daarvan. Regelen van bedrijfsuitjes, verjaardagen etc.
• Agendabeheer van de managers, correspondentie, postbehandeling, het bewaken van procedures en uiteenlopende management ondersteunende taken.




Datum 2008 tot 2010 Office Manager/ Secretaresse
Bedrijf; Bestuursbureau Pensioenfonds Vervoer.


• Verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van het kantoor.
• Voor de 8 bestuursleden en de directeur uiteenlopende secretariele en administratieve ondersteuning als post, telefoon, agendabeheer en het uitvoeren van mailings.
• Voorraadbeheer, wagenparkbeheer, HR zaken, ICT en de facilitaire aangelegenheden, gastvrouwrol
• Het organiseren van interne verhuizingen, het bijhouden van personeelsgegevens, vluchten boeken, archiveren en bedrijfsuitjes organiseren
• Ondersteuning van de directie en collega’s bij allerlei voorkomende werkzaamheden. Een representatieve zelfstandige functie met veel klantcontact.


Datum; 2006 - 2008 Office Assistent
Bedrijf; Vedior Holding BV


• Samen met een collega’s verantwoordelijk voor het opzetten en het runnen van de Front Office.
• Internationale telefoonafhandeling, ontvangst van (buitenlandse) gasten, voorbereiden van vergaderingen en conferenties, eerste aanspreekpunt voor leveranciers en collega’s.
• Beheren en bestellen van uiteenlopende kantoorbenodigdheden. Agenda beheer van de managers, reserveren en beheren vergaderruimten, catering bestellen.
• Reizen plannen, koeriers bestellen.
• Kranten, pers en beursberichten screenen en archiveren. Ondersteunde administratieve en secretariële werkzaamheden.
• Genomineerd en 8e plaats behaald, in landelijke verkiezing “Receptioniste/Gastvrouw van het jaar” (2007)


Datum: 1986 - 2006 Grondstewardess
Bedrijf; GlobeGround Servisair te Schiphol- Centrum


• De totale afhandeling van de buitenlandse luchtvaartmaatschappijen die op Schiphol landen en weer vertrekken.
• De check- in van passagiers en bagage
• Zorgen dat vliegtuig en bemanning zijn voorzien van de juiste belading, catering en passagiers gegevens. Ook de schoonmaak en tankdienst bestellen.
• Omboeken/overboeken bij calamiteiten/vertragingen
• De zorg voor speciale passagiers zoals rolstoelpassagiers/ alleen reizende kinderen of juist grote groepen.


Datum: 1985-1986 Receptioniste/Telefoniste
Bedrijf; American Express Int. Inc. te Amsterdam


• drukke telefooncentrale
• Ontvangen en te woord staan van gasten en bezoekers


Datum: 1985-1986 Uitzendkracht
Bedrijf; Diverse ziekenhuizen, dokterspraktijken en administratieve banen


Datum; 1980-1985 Doktersassistente/Laborante
Bedrijf; Stichting Rode kruis Bloedbank (Nu Sanquin)

• Donorkeuring, d.m.v. anamnese, bloed- en urinemonsters, bloeddruk meten en andere verrichtingen op verzoek/advies van de arts.
• Bloed afname van “de halve liter” en nazorg van de Donor.
• Bereiden van bloedpreparaten door filtratie, wassing, of samenvoeging van verschillende componenten.
• Kruisproeven verrichten voor ziekenhuizen.(donorbloed met patiëntenbloed). Bloedmonsters testen op ziekten, en bloedgroep onderzoek. Dit alles in continue diensten, onder soms grote druk bij spoedgevallen en ten alle tijden onder strikte steriele omstandigheden.





Casimir Lyceum Amstelveen
Datum:1978 •Havo
Datum:1979 •VWO

LOI Leiden
Datum: 1980 •Doktersassistente /interne opleiding Hematologie

Aero ground Schiphol
Datum :1986 •Opleiding tot Grondstewardess, check in systemen; Front check,Star check, Pictures en DCS

Datum: 2009 Boekhoudprogramma KING




• Gehuwd met Peter, twee zoons, 20 en 22 jaar oud
• Punctueel, efficiënt, gemotiveerd en flexibel.
• Vrijwilliger als kantinemedewerker in de voetbalkantine.(cursus sociale hygiëne)
• Hobby’s: “doe het zelven” in huis, koken, surfen op het internet, sportschool, uitgaan en tuinieren.
• Dance feesten Armin van Buuren
• Indien nodig, ben ik bereid om aanvullende (computer/taal)cursussen te volgen.
• Bekend met MS Office pakket.
• 2007 genomineerd voor receptioniste van het jaar (8e plaats van 500)
• BHV diploma/certificaat

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Momenteel heb ik het zoeken en vinden van de leukste baan tot mijn hobby gemaakt!
Daarnaast ga ik graag naar dance (trance) feesten, uit(eten) gaan met vrienden, tuinieren en 'doe het zelven' in huis.

Werkgebied

  • Uithoorn 25km
Talentcard®