Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Nancy List

Nancy List

Receptioniste/ Telefoniste , Administratief medewerker ,medewerker Klantenservice.

Personalia

Leeftijd
59 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Opleiding

MBO Receptioniste/Baliemedewerker aan Schoevers Bedrijfsopleiding , diploma behaald in 2001
MAVO Niveau 4, diploma behaald in 1991


Aanvullende cursussen

 Cursus Notuleren, Boerhave training en advies, certificaat behaald in 2008.
 Basiscursus Excel, certificaat behaald in 2003


Werkervaring


2014 tot heden Lid van de Cliëntenraad Stichting De Wering
2013 tot heden : Vrijwilligerswerk, Stichting De Wering
Sinds november 2012 werk ik als vrijwilliger bij de Wering als medewerker voedselbank indicatie.
2013 tot heden: Secretaris Cliënten Adviesraad WWB.

2011 tot heden: Hulp in de huishouding
Een ochtend in de week verzorg ik de huishouding, bij een
mevrouw met een PGB.


2009 tot 2011 Connexxion Den Helder
Lokettiste

Mijn taken bestonden uit het geven van reisinformatie, het verkopen van kaartjes aan passagiers en chauffeurs, het voeren van de bijbehorende administratie en kassa-sluitingen.

2008- 2008 Vrijwilligerscentrale, Delfzijl
Notulist

Mijn taken bestonden uit het notuleren van vergaderingen en
bijeenkomsten bij de Stichting Welzijn en Dienstverlening op
vrijwillige basis.

Mijn taken
2005 - 2007 Gemeente Delfzijl, Delfzijl
Receptioniste/Telefoniste

Mijn taken bestonden uit het aannemen van inkomende gesprekken, vergaderruimtes reserveren en bezoekers ontvangen aan de receptie. De afwisseling in de werkzaamheden, het ontvangen van bezoekers en hen adviseren en helpen in lastige situaties waren de onderdelen van het werk die mij het meest aanspraken.

2005 CWI, Delfzijl
Receptioniste/Telefoniste
 Communicatief sterk
 Werk graag met mensen
 Teamspeler
 Kan goed zelfstandig werken
 Flexibel
Hier was ik verantwoordelijk voor de receptie en de ontvangst van bezoekers. Daarnaast bediende ik de telefooncentrale en verrichtte ik algemene administratieve werkzaamheden waaronder het afhandelen van post en het doorvoeren van mutaties in het klantensysteem. Dit was mijn eerste baan als receptioniste. Hierdoor heb ik geleerd dat dit werk echt goed bij mij past en dat ik het met veel plezier doe.

2004 Gemeente Loppersum, Loppersum
Administratief Medewerker Servicelijn

In deze functie verzorgde ik de urenregistratie, handelde telefonisch klachten af en loste problemen op.


Bijzonderheden: Voor 2004 was ik voornamelijk werkzaam als verkoopmedewerker.

Talen

Nederlands: mondeling: uitstekend schriftelijk: uitstekend
Engels: mondeling: goed schriftelijk: goed
Duits: mondeling: goed schriftelijk: redelijk


Competenties

 Communicatief sterk
 Werk graag met mensen
 Teamspeler
 Kan goed zelfstandig werken
 Flexibel

Overig

 Computerkennis: Word, Excel, Outlook
 Hobby’s: Fietsen, lezen, koken

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

 Communicatief sterk
 Werk graag met mensen
 Teamspeler
 Kan goed zelfstandig werken
 Flexibel

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Algemeen
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

2014 tot heden Lid van de Cliëntenraad Stichting De Wering
2013 tot heden : Vrijwilligerswerk, Stichting De Wering
Sinds november 2012 werk ik als vrijwilliger bij de Wering als medewerker voedselbank indicatie.
2013 tot heden: Secretaris Cliënten Adviesraad WWB.

2011 tot heden: Hulp in de huishouding
Een ochtend in de week verzorg ik de huishouding, bij een
mevrouw met een PGB.


2009 tot 2011 Connexxion Den Helder
Lokettiste

Mijn taken bestonden uit het geven van reisinformatie, het verkopen van kaartjes aan passagiers en chauffeurs, het voeren van de bijbehorende administratie en kassa-sluitingen.

2008- 2008 Vrijwilligerscentrale, Delfzijl
Notulist

Mijn taken bestonden uit het notuleren van vergaderingen en
bijeenkomsten bij de Stichting Welzijn en Dienstverlening op
vrijwillige basis.

Mijn taken
2005 - 2007 Gemeente Delfzijl, Delfzijl
Receptioniste/Telefoniste

Mijn taken bestonden uit het aannemen van inkomende gesprekken, vergaderruimtes reserveren en bezoekers ontvangen aan de receptie. De afwisseling in de werkzaamheden, het ontvangen van bezoekers en hen adviseren en helpen in lastige situaties waren de onderdelen van het werk die mij het meest aanspraken.

2005 CWI, Delfzijl
Receptioniste/Telefoniste

Hier was ik verantwoordelijk voor de receptie en de ontvangst van bezoekers. Daarnaast bediende ik de telefooncentrale en verrichtte ik algemene administratieve werkzaamheden waaronder het afhandelen van post en het doorvoeren van mutaties in het klantensysteem. Dit was mijn eerste baan als receptioniste. Hierdoor heb ik geleerd dat dit werk echt goed bij mij past en dat ik het met veel plezier doe.

2004 Gemeente Loppersum, Loppersum
Administratief Medewerker Servicelijn

In deze functie verzorgde ik de urenregistratie, handelde telefonisch klachten af en loste problemen op.

Opleidingen

MBO Receptioniste/Baliemedewerker aan Schoevers Bedrijfsopleiding , diploma behaald in 2001
MAVO Niveau 4, diploma behaald in 1991


Aanvullende cursussen

 Cursus Notuleren, Boerhave training en advies, certificaat behaald in 2008.
 Basiscursus Excel, certificaat behaald in 2003

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Fietsen , lezen, koken.

Werkgebied

  • Den Helder 25km
Talentcard®