Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Rob Rooyakkers

Rob Rooyakkers

Administratief medewerker

Personalia

Leeftijd
45 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Curriculum Vitae

Personalia

Voornaam :
Achternaam :
Straat :
Postcode :
Woonplaats : Heerlen
Telefoonnummer :
E-mailadres :
Geboortedatum : 11 juli 1980
Geboorteplaats : Heerlen
Nationaliteit : Nederlandse
Rijbewijs : B


Opleidingen en kwalificaties



09/1999 – 07/2004 Arcus College, faculteit MEAO, Heerlen
Bedrijfsadministratie (diploma behaald).

09/1996– 07/1997 Arcus College, faculteit MEAO, Heerlen
Facilitaire dienstverlening (certificaat behaald).

09/2008 Vivon, Son
Bedrijfshulpverlening en EHBO (certificaat behaald).

09/2012 – 07/2013 Osseforth Rijopleiding
Rijinstructeur Auto (diploma behaald)

Werkervaring



05/2013-10/2013 Bovens Bouwadvies (parttime)
Medewerker VvE beheer
Implementeren van een nieuw systeem met daarbij behorende administratieve werkzaamheden zoals: Invoeren gegevens VvE’s, telefonisch contactpersoon, omzetten klantdossiers en allround medewerker.

10/2012-05/2013 Comtree Heerlen (parttime)
Medewerker Callcenter
Telefonische verkoop voor energieleveranciers.






03/2009 – 07/2010 Vipack B.V., Schaesberg (fulltime)
Logistiek planner
Mijn verantwoordelijkheden lagen vooral bij het opstellen van de
inkoopplanningen, de inkoop van grondstoffen en het controleren van het voorraadbeheer. Ik kreeg hier de uitdaging om een afdeling volledig opnieuw op te gaan zetten, verder mijn SAP kennis kunnen gebruiken,
toepassen en overbrengen.

08/2007 – 02/2009 Atelier Huybreghs B.V., Schaesberg (fulltime)
Medewerker financiële administratie
Bij Atelier Huybreghs had ik de volledige verantwoordelijkheid voor het debiteuren- en crediteurenbeheer en de facturatie binnen- en buitenland.
Door mijn opgedane vaardigheden binnen de administratiebeheer heb ik de financiële administratie geprofessionaliseerd en effectiever laten lopen.

11/2006 – 07/2007 BCT Guiding documents B.V., Amstenrade (fulltime)
Medewerker financiële administratie
Mijn verantwoordelijkheden binnen deze functie waren onder andere het omzetten van klantdossiers naar het geautomatiseerd SAP systeem. Hoewel het hier om een tijdelijke functie ging heb ik er bewust voor gekozen om in deze functie ervaring op te doen met dit systeem.

10/2005 – 10/2006 Essent Services B.V., Schaesberg (fulltime, tijdelijke functie)
Medewerker financiële administratie
Tijdens mijn periode bij Essent heb ik kennis opgedaan in het opzetten van energierekeningen kennisgemaakt met SAP. Verder was ik verantwoordelijk
voor de klantcontacten en de nauwkeurige afhandeling van rekeningen.

01/2005 – 10/2005 A&D Accountants N.V., Nuth (fulltime)
Assistent accountant
Ik had in deze functie de volledige verantwoordelijkheid over de boekhoudingen van diverse grote klanten. Het opstellen van BTW aangiftes, het samenstellen van jaarrekeningen en voeren van de financiële administratie behoorden verder tot mijn taken.

02/2004 – 12/2004 Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Heerlen (fulltime)
Medewerker financiële administratie/ Supervisie Callcenter
Bij het ministerie van Verkeer en Waterstaat was ik overdag verantwoordelijk voor het vastleggen van de binnengekomen stukken over mobiliteit in Nederland. Het maken van verslagen en het uitwerken in tabellen. In de avond had ik de supervisie over 20 medewerkers van het
Callcenter. Ik heb deze groep medewerkers door beoordelingen geven
en sollicitatiegesprekken voeren zelf samengesteld.




Nevenactiviteiten

09/2008 – 09/2010 Penningmeester zaalvoetbalvereniging ZVW Waubach
Verantwoordelijk voor het voeren van de financiële administratie en de ledenadministratie zo’n 100 leden.


Aanvullende informatie

Talenkennis: Nederlands (moedertaal), Engels (gemiddeld) en Duits (gemiddeld/goed).

Computerkennis: Exact, SAP, Microsoft office.

Hobby’s: Sporten, gezelschapsspellen, familie.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Eerlijkheid
Vertrouwen
Aanpassingsvermogen
Team-player
Humor

Mijn huidige situatie

Sector(en):
  • Algemeen
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Binnen 1 maand

Werkervaring

Bovens Bouwadvies (parttime)
Medewerker VvE beheer
Implementeren van een nieuw systeem met daarbij behorende administratieve werkzaamheden zoals: Invoeren gegevens VvE’s, telefonisch contactpersoon, omzetten klantdossiers en allround medewerker.

Comtree Heerlen (parttime)
Medewerker Callcenter
Telefonische verkoop voor energieleveranciers.

Vipack B.V., Schaesberg (fulltime)
Logistiek planner
Mijn verantwoordelijkheden lagen vooral bij het opstellen van de
inkoopplanningen, de inkoop van grondstoffen en het controleren van het voorraadbeheer. Ik kreeg hier de uitdaging om een afdeling volledig opnieuw op te gaan zetten, verder mijn SAP kennis kunnen gebruiken, toepassen en overbrengen.

08/2007 – 02/2009 Atelier Huybreghs B.V., Schaesberg (fulltime)
Medewerker financiële administratie
Bij Atelier Huybreghs had ik de volledige verantwoordelijkheid voor het debiteuren- en crediteurenbeheer en de facturatie binnen- en buitenland.
Door mijn opgedane vaardigheden binnen de administratiebeheer heb ik de financiële administratie geprofessionaliseerd en effectiever laten lopen.

11/2006 – 07/2007 BCT Guiding documents B.V., Amstenrade (fulltime)
Medewerker financiële administratie
Mijn verantwoordelijkheden binnen deze functie waren onder andere het omzetten van klantdossiers naar het geautomatiseerd SAP systeem. Hoewel het hier om een tijdelijke functie ging heb ik er bewust voor gekozen om in deze functie ervaring op te doen met dit systeem.

10/2005 – 10/2006 Essent Services B.V., Schaesberg (fulltime, tijdelijke functie)
Medewerker financiële administratie
Tijdens mijn periode bij Essent heb ik kennis opgedaan in het opzetten van energierekeningen kennisgemaakt met SAP. Verder was ik verantwoordelijk
voor de klantcontacten en de nauwkeurige afhandeling van rekeningen.

01/2005 – 10/2005 A&D Accountants N.V., Nuth (fulltime)
Assistent accountant
Ik had in deze functie de volledige verantwoordelijkheid over de boekhoudingen van diverse grote klanten. Het opstellen van BTW aangiftes, het samenstellen van jaarrekeningen en voeren van de financiële administratie behoorden verder tot mijn taken.

02/2004 – 12/2004 Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Heerlen (fulltime)
Medewerker financiële administratie/ Supervisie Callcenter
Bij het ministerie van Verkeer en Waterstaat was ik overdag verantwoordelijk voor het vastleggen van de binnengekomen stukken over mobiliteit in Nederland. Het maken van verslagen en het uitwerken in tabellen. In de avond had ik de supervisie over 20 medewerkers van het
Callcenter. Ik heb deze groep medewerkers door beoordelingen geven
en sollicitatiegesprekken voeren zelf samengesteld.

Opleidingen

MEAO Bedrijfsadministratie, Arcus College, Heerlen, Diploma behaald.

Rijinstructeur, Osseforth, Elsloo, Diploma behaald.

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Sporten, Gezelschapsspellen, familie.

Werkgebied

  • Heerlen 25km
Talentcard®