Personalia
- Leeftijd
- 43 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Hallo,
Ik ben een vrolijke en gedreven vrouw die per direct opzoek is naar een fulltime baan als receptioniste/administratief medewerker.
Door de jaren heen ben ik een echte duizendpoot geworden, met een hands on mentaliteit. Bij mij staat klantvriendelijkheid en een goede service voorop. Mijn focus is om, met mijn ervaring en kwaliteiten gecombineerd met mijn verantwoordelijkheidsgevoel en zorgvuldigheid in mijn werk, prettige telefoonstem en vriendelijke uitstraling, een goede schakel binnen een bedrijf te zijn.
Competenties
- Klantgericht - Nauwkeurig - Doelgericht - Initiatief - Plannen en organiseren - Betrokken
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
⦁ Klantgericht
⦁ Nauwkeurig
⦁ Doelgericht
⦁ Initiatief
⦁ Plannen en organiseren
⦁ Betrokken
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Office Assistant / Receptioniste juni 2013 – november 2014
ESOMAR World Research, Amsterdam Zuidoost
Verantwoordelijk voor de algemene administratie + receptie:
⦁ In- en uitgaand telefoonverkeer en ontvangen van gasten bij de receptie.
⦁ Coördinatie van leveranciers voor diverse facilitaire voorzieningen betreffende service, schoonmaak, onderhoud, catering, beveiliging etc.
⦁ Post pakketten verzenden (nationaal en internationaal)
⦁ Bijhouden/bestellen van kantoor-, en keukenbenodigdheden.
⦁ Relatie onderhouden met hotels en leveranciers in termen van kosten, prijsonderhandelingen
⦁ Verantwoordelijk voor het bijhouden van verlof-ziekte administratie.
Ondersteunen van het management team:
⦁ Centraal aanspreekpunt en ondersteuning voor het managementteam in hun taken.
⦁ Vergaderingen voorbereiden en het plannen/verzorgen van ruimtes, catering, apparatuur etc.
⦁ Voorbereiden en organiseren van zakenreizen (vluchten/hotels/visa aanvragen).
⦁ Website publicaties store management. Orders verwerken, facturen maken en publicaties verzenden.
⦁ Zorgdragen voor de administratie en het beheren van de voorraad.
Administratief medewerker CKA juli 2011 – mei 2013
ING Bank, Amsterdam Sloterdijk Afdeling opgeheven i.v.m. automatisering
⦁ Binnenkomende klachten verwerken en doorzetten naar de juiste afdeling en het corrigeren van dossiers.
⦁ Spoed email doorzetten naar de juiste casemanager die de klacht met hoge prioriteit afhandelt.
⦁ Administratieve werkzaamheden uitvoeren ter ondersteuning van de manager.
⦁ Deelname aan het project Culture Club ter verbetering van de ‘werkcultuur’ op de afdeling.
Receptioniste/telefoniste april 2011 – juli 2011
Verwol Projectafbouw BV, Opmeer Tijdelijk i.v.m. zwangerschapsverlof
⦁ Inkomend telefoonverkeer, postverwerking en agendabeheer.
⦁ Aanvragen en opdrachten verwerken en de afdeling verkoop/calculatie administratief ondersteunen.
Receptioniste/telefoniste en medewerkster debiteurenbeheer september 2010 – februari 2011
Emcart Reha Team, De Goorn
⦁ Inkomend telefoonverkeer en administratieve werkzaamheden.
⦁ Machtigingen automatische incasso, betalingsafspraken en incassobatches verwerken (Exact).
⦁ Debiteuren schriftelijk aanmanen en verwerken in Exact en Aladin.
Administratief medewerker serviceafdeling augustus 2009 – augustus 2010
Willemse Verlichting BV, Zwaag
Verantwoordelijk voor de service m.b.t. binnenhuisverlichting:
⦁ Serviceklachten in behandeling nemen en het inplannen van de ophaalservice.
⦁ Afhandelen van serviceklachten en overige service gerichte vragen.
⦁ Orders invoeren, factureren/crediteren, prijscorrecties maken in Unit 4 Multivers.
Telefoniste/Receptioniste/Secretarieel medewerkster december 2006 – mei 2009
Light International BV, Purmerend
⦁ In- en uitgaand telefoonverkeer, ontvangen van gasten.
⦁ Vergaderingen voorbereiden en beheer van agenda en kas.
⦁ Verwerken van offertes/correspondentie in Word/Excel en orders plaatsen/verwerken in Exact.
⦁ Personeelsuitjes-, binnen- en buitenlandse zakenreizen verzorgen.
⦁ Kantoorartikelen-, bedrijfstextiel- en drukwerk bijhouden/bestellen.
⦁ Transport verzorgen binnen en buitenlandse pakketten/pallets
Opleidingen
Certificaten
2014 Delta Self Service (DSS) Via BCS HRM & Salarisadministratie
1999 Secretariaatspraktijk Via Horizon College Hoorn
1999 Personeelsadministratie Via Horizon Collega Hoorn
Opleidingen
1999-2002 MBO Paardenhouderij Niveau 3 Diploma behaald
Bedrijfsadministratie, communicatie en gastheerschap, vergaderen, Engels, bedrijfsmilieuzorg, inzetten algemene vaardigheden, bedrijfsvoeren. Paardgerichte vakken.
1998-1999 MBO Assistent secretaresse Niveau 2 Overgestapt
Secretariaatspraktijk (certificaat), personeelsadministratie (certificaat), Nederlands, Engels, Duits, economie, tekstverwerken, bedrijfsoriëntatie, planning & organisatie.
1994-1998 MAVO Diploma behaald
Nederlands, Engels, economie, bedrijfsadministratie, aardrijkskunde, maatschappijleer en wiskunde.
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Paarden, films en wandelen
Werkgebied