

Debby Sapthu-Hoeksema
Fulltime beschikbaar (directie)secretaresse | managementassistent | officemanager 'Oog voor kwaliteit | Nauwkeurig | Doorzetter'.
Personalia
- Leeftijd
- 67 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
In mijn loopbaan heb ik steeds gezocht naar verdieping in mijn werk en heb mijn werkterrein uitgebreid van algemene secretariële ondersteuning tot de ervaren management ondersteuner die ik nu ben; een breed georiënteerde en -op velerlei gebied- inhoudelijke medewerker, die niet alleen een klankbord is voor haar manager maar ook voor haar omgeving. Ik heb daarom oren naar een functie als (directie)secretaresse | managementassistent | officemanager | personal assistent |, bij voorkeur in een organisatie waar zowel mijn organisatorische vaardigheden als mijn sociale kwaliteiten goed tot zijn recht komen.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Ik ben Debby Sapthu, een door de wol geverfde professional binnen verschillende bedrijfsterreinen en vakgebieden op zoek naar een management ondersteunende functie.
Als ervaren (directie)secretaresse | officemanager | managementassistent laat ik mezelf het beste omschrijven als: 'mensen-mens', energiek, enthousiast, representatief, loyaal, integer en zo nodig gepast bescheiden. Ik kan snel schakelen, heb geen moeite met het behouden van overzicht, ben resultaat-, klantgericht, communicatief sterk en sociaal vaardig.
Voor mijn leidinggevende ben ik een serieuze sparringpartner die actief betrokken wil zijn bij zijn/haar werkzaamheden. Als geen ander weet ik hoe ik moet verbinden, hoe ik moet samenwerken en hoe ik een toegevoegde waarde kan creëren binnen een organisatie. Gedurende mijn loopbaan ben ik er aan gewend om tijd- en plaats onafhankelijk te werken en weet ik deuren te openen door tact en een gezonde dosis humor.
Mijn huidige situatie
Werkervaring
06-2014 /09-2014
UWV divisie Klant & Service te Amsterdam (via StartPeople)
Directiesecretaresse (overbrugging vakantieperiode huidige directiesecretaresse)
• Stroomlijnen complexe agendabeheer van de directeuren Klant & Service en Uitvoering;
• Screenen mail, waar nodig zelfstandig beantwoorden;
• Voortgangsbewaking actiepunten;
• Het leveren van administratieve- en secretariële ondersteuning aan het management;
• Gewerkt met de volgende systemen: IBABS -plaatsen van documenten in het Digitaal Archief; ABS
(Autorisatie Beheer Systeem)- koppelen autorisaties aan medewerkers voor de uitvoering van hun
werkzaamheden; SRM (Service Request Manager)- aanvragen diverse producten en diensten zoals
werkplek, mobiele- en vaste telefonie, randapparatuur en niet standaard diensten; BASWARE
(betalingssysteem)- fiatteren en betaalbaar stellen van facturen; FACILITOR- het regelen van alle facilitaire
aangelegenheden voor de directie; PEOPLESOFT HRM selfservice voor verlofaanvragen, declaraties,
persoonsgegevens en verzuim (ziek/herstel meldingen).
08-2011/04-2013
Stichting Op me Eigen (begeleid wonen jongeren met een beperking) te Lelystad
Directiesecretaresse | Officemanager
• Agendabeheer;
• Screenen mail, waar nodig zelfstandig beantwoorden;
• Regelen, plannen, notuleren bestuursvergaderingen;
• Voortgangsbewaking actiepunten;
• Contactpersoon zorginstellingen zoals BJZ, MEE, Cordaan, Triade m.b.t. voortraject intakegesprekken
cliënten;
• P&O werkzaamheden zoals registratie ziek- en verlofdagen, voorbereiden en afhandelen
sollicitatieprocedure, bewaken en beheer van personeelsdossiers;
• Alle voorkomende secretariële werkzaamheden, waaronder diverse correspondentie.
05-2008/06-2011
Abbott Healthcare (voorheen Solvay Pharmaceuticals) Pensioenfonds te Weesp
Directiesecretaresse | Officemanager
• Agendabeheer;
• Screenen mail, waar nodig zelfstandig beantwoorden;
• Plannen en organiseren van de Bestuurs-, Algemene Deelnemers- en Verantwoordingsorgaan
vergaderingen;
• Regelen en organiseren van teleconferenties;
• Alle voorkomende secretariële werkzaamheden, waaronder diverse correspondentie;
• Voorbereiden en verzenden van vergaderdocumenten;
• Samen met de bestuurssecretaris de procesmatige en procedurele voortgang bewaken;
• Regelen toetsing bestuursleden door de Nederlandse Bank;
• Deskundigheid bestuursleden inventariseren en waar nodig inschrijving cursussen regelen;
• Contactpersoon diverse pensioen gerelateerde opleidingsinstituten;
• Bijhouden opleidingenregister bestuursleden.
12-2000/04-2008
Solvay Pharmaceuticals Influenza Vaccines te Weesp
Personal Assistant to the Global Affairs Director
• Voorbereiden van nationale-, internationale congressen en workshops buitenlandse Influenza afdelingen;
• Bewaken van een complexe agendabeheer;
• Screenen mail, waar nodig zelfstandig beantwoorden;
• Plannen en coördineren van binnen- en buitenlandse reizen alsmede het boeken van hotelaccommodaties;
• Alle voorkomende secretariële werkzaamheden, waaronder diverse correspondentie;
• Voertaal binnen de organisatie is hoofdzakelijk Engels.
07-1999/11-2000
Marfo Martinair Food te Lelystad
Sales Secretaresse
• Uitwerken en bewaken deadlines van de offertes;
• Telefonische contacten binnen- en buitenlandse klanten;
• Bewaken voortgang- en aftersales activiteiten;
• Alle voorkomende secretariële werkzaamheden, waaronder diverse correspondentie;
• Voertaal binnen de organisatie hoofdzakelijk Engels.
01-1999/05-1999
Airwork/UNC (aircraft overhaul/repair facility) te Lelystad
Officemanager
• Ondersteunen managing director en de sales manager;
• Telefonische contacten met buitenlandse klanten;
• Het verzorgen van customer support;
• Alle voorkomende secretariële werkzaamheden, waaronder diverse correspondentie;
• Voertaal binnen de organisatie is hoofdzakelijk Engels.
06-1997/12-1998
Van Buuren Documentaire Systemen te Lelystad
Directiesecretaresse
• Agendabeheer;
• Plannen en coördineren van buitenlandse reizen alsmede het boeken van hotelaccommodaties;
• Beheren administratie van het wagenpark (verzekeringen en tankpassen);
• Contact onderhouden met diverse uitzendbureaus;
• Bewaken en beheren van personeelsdossiers;
• Alle voorkomende secretariële werkzaamheden, waaronder diverse correspondentie.
10-1978/05-1997
Diverse management ondersteunende functies bij de volgende organisaties: Modo/Van Gelder Papier, Rabobank, SVB, ZAO, Datex Softwarebureau, Rijkswaterstaat, Europees Sociaal Fonds, Wegener Direct Marketing, Postbank en Solvay Duphar Animal Health.
Computer- en Databasevaardigheden
MS-Office: Outlook, Word, PowerPoint, Excel, Reference Manager
Opleidingen
1976 Mavo-4
1977 HAVO
1978 Afdelingssecretaresse - Schoevers Insituut
2010 Digitaal Archiveren - Secretary Management Institute
2009 Introductiecursus Pensioenen -
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Reizen (cultuur snuiven) en bourgondisch bezig zijn (lekker koken
Werkgebied


