• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ná een bijna zesjarige carrière als officier bij de Koninklijke Landmacht in 1985 gestart in de ICT. Begonnen als systeembeheerder en ná 20 jaar opgeklommen tot Hoofd ICT bij een middelgrote…

Persoonlijk

Ná een bijna zesjarige carrière als officier bij de Koninklijke Landmacht in 1985 gestart in de ICT. Begonnen als systeembeheerder en ná 20 jaar opgeklommen tot Hoofd ICT bij een middelgrote pensioenuitvoerder. Mijn laatste actieve functie binnen de ICT was als Operationeel Manager ICT / Coördinator ICT Servicedesk bij een grote GGZ-instelling, die primo 2012 failliet is gegaan. Daarna heb ik in diverse functies gefunctioneerd, waaronder die van instructueur ICT bij ROC Leiden.
Momenteel ben ik in dienst bij Van Rossum Engineering bv (Harmelen) in de functie van medewerker werkplaats/binnendienst.
Ik ben op zoek naar een uitdagende ICT functie. Ik heb veel ervaring met (business)processen, de beschrijving daarvan en de vertaling naar operationele procedures en werkinstructies, alsmede ITIL en TOPdesk. Daarnaast ben ik breed inzetbaar binnen de diverse ICT aandachtsgebieden, waaronder IT Service-, configuratie- en changemanagment enz.
Analytisch, procesmatig, scherpe doelstellingen, samenwerkingsgericht en vertaalslag hiervan naar een optimale dienstverlening zijn hierbij “key-values”.

Lees meer

DISC test

Taakgericht Extrovert Mensgericht Introvert
Studdy

Rapport
Basis DISC Persoonlijkheidstest

Studdy
Naam Datum
Willem van der Klift 17-10-2019

Inhoudsopgave | 2

Studdy

Overzicht

  • Inleiding 3
  • Disc Web Gedragstijlen 4
  • Toelichting web 5

Inleiding | 3

Studdy

Waar staat DISC voor?

DISC maakt het mogelijk om menselijke gedragspatronen in kaart te brengen. In objectieve en niet oordelende termen wordt beschreven aan welke gedragsstijl jij de voorkeur geeft.

Om het rapport goed te lezen kijk je naar de vier afzonderlijke scores en de samenhang daartussen. Niemand is 1 kleur. Het geheel wordt bepaald door de mix van de 4 scores. Je stelt eerst vast welke kleuren bovengemiddeld zijn en welke ondergemiddeld (hoog en laag).

Dominant De “D” staat voor Dominantie. Het gaat hier om de manier waarop jij omgaat met problemen en uitdagingen.
Invloed De “I” staat voor Invloed. De manier waarop je invloed op anderen uitoefent.
Stabiliteit De “S” staat voor Stabiliteit. De manier waarop je reageert op veranderingen en tempowisselingen.
Conformiteit De “C’ staat voor Conformiteit. De manier waarop je reageert op regels en procedures die gemaakt zijn door anderen.

DISC Web gedragsstijlen | 4

Studdy

Jouw diagram

Op 17-10-2019 heeft Willem van der Klift de Studdy DISC Persoonlijkheidstest gemaakt. Op basis van een uitgebreid aantal specifieke stellingen en vragen is onderstaand diagram gegenereerd. Dit diagram geeft een professioneel beeld van de persoonlijkheidskenmerken van Willem van der Klift. Het webdiagram is verdeeld in 4 quadranten. Aan de hand van de vulling van de quadranten kun je aflezen welke gedragsstijlen meer of minder bij je passen.

Taakgericht Extrovert Mensgericht Introvert

DISC Web Gedragstijlen
van Willem van der Klift gegenereerd op 17-10-2019

Toelichting web | 5

Studdy
Je DISC Web diagram

Wat betekent dit?

Stel op basis van jouw score in bovenstaand DISC webdiagram jouw gedragstijl vast. Dat doe je door de kleurvulling van de quadranten uit het gegenereerde diagram te vergelijken met onderstaande toelichting.

Jouw rode score

  • Je lost nieuwe problemen op een weloverwogen en georganiseerde manier op.
  • Je denkt over nieuwe problemen goed na voordat je handelt.

Jouw gele score

  • Nieuwe mensen ontmoet je het liefst niet te onverwachts. Je benadert ze rustig en gereserveerd.
  • Je hebt je emoties onder controle en gaat stap voor stap nieuwe relaties aan.

Jouw groene score

  • Je geeft de voorkeur aan een gecontroleerde en vertrouwelijke omgeving.
  • In een functie of bij een bedrijf houd jij langer stand dan sommige andere stijlen.

Jouw blauwe score

  • Je wijkt vaak af van de regels en afgesproken procedures.
  • Je richt je op het resultaat en je ontwikkelt je eigen manieren om deze te volgen en beheren.
Stimuleer je carrière, volg je passie, blijf leren!

Mijn specialisme

Proces- en projectmanagement

Mijn specialisme

Proces- en projectmanagement

Werkervaring

Werkervaring

Juni 2019 – heden
Positie: Medewerker werkplaats/binnendienst bij Van Rossum Engineering te Harmelen.
Magazijnwerkzaamheden, technische werkzaamheden, montagewerk, inpakwerk en ophalen/wegbrengen van goederen.

Mei 2015 – Augustus 2016
Positie: Instructeur ICT bij ROC Leiden (MBO).
Ondersteunen ICT docenten bij de diverse Hard- en Softwarelessen, PvB’s (Proeve van Bekwaamheid) en herkansingen. Instructie TOPdesk en ITIL.

Maart 2015 – Mei 2015
Positie: ICT Helpdeskmedewerker bij Gemeente Vianen.
Aannemen, registeren en afhandelen calls van gebruikers. Systeembeheerwerkzaamheden (toevoegen gebruikers, mailboxen, security-groepen). Beheer TOPdesk.

Oktober 2014 – Maart 2015
Positie: Magazijnmedewerker bij NTL Lemnis Holding B.V. te IJsselstein.
Detachering op afroep vanuit Unique uitzendbureau te IJsselstein.
Inpak werkzaamheden.

Februari 2012 – Maart 2015
ICT-adviezen en -installaties op non-profit basis bij studenten en particulieren om zodoende kennis en kunde van ICT-infrastructuren en software op peil te houden.

Mei 2008 – Februari 2012
Positie: Operationeel Manager ICT bij Stichting Zonnehuizen te Zeist.
Leidinggevend aan 10 Fte’s van de 1e, 2e en 3e lijns servicedesk en verantwoordelijk voor het operationele management van de ICT-afdeling, uitvoering en aansturing van de diverse ICT-migraties en –projecten, alsmede aansturing, bewaking externe (ICT) leveranciers.
Verantwoordelijk voor de operationele ICT-infrastructuur (gebaseerd op Citrix) van Zonnehuizen (circa 1230 geautomatiseerde werkplekken) en verantwoordelijk voor alle operationele ICT-taken, waaronder Informatiebeveiliging NEN 7510 ev. Voorzitter Change Advisory Board (CAB).
Implementatie TOPdesk als servicedesk management system.

Oktober 1985 - Januari 2008
Positie(s): Diverse ICT functies bij SBA Artsenpensioenfondsen/DPFS, waaronder Coördinator ICT en Hoofd ICT. Afdeling ingericht o.b.v. ITIL.

Januari 1981 - Oktober 1985
Positie: Officier Koninklijke Landmacht.
Plv. compagniescommandant Rijschool Venlo, Commandant verkeersleidings-detachement, Officier Staf 1e Legerkorps.
Screening: “Cosmic Top Secret”.

Werkervaring

Werkervaring

Juni 2019 – heden
Positie: Medewerker werkplaats/binnendienst bij Van Rossum Engineering te Harmelen.
Magazijnwerkzaamheden, technische werkzaamheden, montagewerk, inpakwerk en ophalen/wegbrengen van goederen.

Mei 2015 – Augustus 2016
Positie: Instructeur ICT bij ROC Leiden (MBO).
Ondersteunen ICT docenten bij de diverse Hard- en Softwarelessen, PvB’s (Proeve van Bekwaamheid) en herkansingen. Instructie TOPdesk en ITIL.

Maart 2015 – Mei 2015
Positie: ICT Helpdeskmedewerker bij Gemeente Vianen.
Aannemen, registeren en afhandelen calls van gebruikers. Systeembeheerwerkzaamheden (toevoegen gebruikers, mailboxen, security-groepen). Beheer TOPdesk.

Oktober 2014 – Maart 2015
Positie: Magazijnmedewerker bij NTL Lemnis Holding B.V. te IJsselstein.
Detachering op afroep vanuit Unique uitzendbureau te IJsselstein.
Inpak werkzaamheden.

Februari 2012 – Maart 2015
ICT-adviezen en -installaties op non-profit basis bij studenten en particulieren om zodoende kennis en kunde van ICT-infrastructuren en software op peil te houden.

Mei 2008 – Februari 2012
Positie: Operationeel Manager ICT bij Stichting Zonnehuizen te Zeist.
Leidinggevend aan 10 Fte’s van de 1e, 2e en 3e lijns servicedesk en verantwoordelijk voor het operationele management van de ICT-afdeling, uitvoering en aansturing van de diverse ICT-migraties en –projecten, alsmede aansturing, bewaking externe (ICT) leveranciers.
Verantwoordelijk voor de operationele ICT-infrastructuur (gebaseerd op Citrix) van Zonnehuizen (circa 1230 geautomatiseerde werkplekken) en verantwoordelijk voor alle operationele ICT-taken, waaronder Informatiebeveiliging NEN 7510 ev. Voorzitter Change Advisory Board (CAB).
Implementatie TOPdesk als servicedesk management system.

Oktober 1985 - Januari 2008
Positie(s): Diverse ICT functies bij SBA Artsenpensioenfondsen/DPFS, waaronder Coördinator ICT en Hoofd ICT. Afdeling ingericht o.b.v. ITIL.

Januari 1981 - Oktober 1985
Positie: Officier Koninklijke Landmacht.
Plv. compagniescommandant Rijschool Venlo, Commandant verkeersleidings-detachement, Officier Staf 1e Legerkorps.
Screening: “Cosmic Top Secret”.

Software kennis

  • MS Powerpoint
  • MS Project
  • MS Word
  • MS Excel
  • MS Acces

Software kennis


  • MS Powerpoint
  • MS Project
  • MS Word
  • MS Excel
  • MS Acces
  • Linkedin
  • Instagram
  • Office 365
  • Facebook
  • MS Sharepoint
  • Exact
  • Scrum
  • Html
  • SQL
Lees meer

Opleiding

1973 – 1976:
• Mavo.
1976 – 1978:
• Havo.
1979:
• Cursus Ziekenfondswezen.
1980 – 1981:
• Opleiding tot officier bij de Koninklijke Landmacht (post HBO).
1983:
• Opleiding tot operator/beheerder geautomatiseerd verkeersleiding systeem bij de Koninklijke Landmacht.
1985:
• Opleiding (intern) operator IBM Visietekst.
1986:
• Opleiding System Operator/Manager voor Hewlett Pac¬kard computers series 3000;
• Opleiding tekstverwerkingssysteem "MAKEUP" t.b.v. Hewlett Packard series 3000:
• Kapitein cursus; bevorderd tot reserve Kapitein bij Koninklijke Landmacht (post HBO).
1989:
T.b.v. Macintosh PC de cursussen:
• Introduction Macintosh;
• Microsoft Word;
• Aldus Pagemaker;
• Microsoft Excel.
1990:
• Cursus "Moving from MPE-V to MPE-XL" als gevolg van een wijziging van het operating system van de Hewlett Packard series 3000.
1991 :
 Cursus "MPE-XL 2.2. New Features and Functions".
1992:
T.b.v. de nieuwe geautomatiseerde administratie zijn de volgende cursussen gevolgd:
• PC DOS;
• Windows 3.1;
• Unix Basis
• Unix Systeembeheer;
• Unix System Administration for users;
• HP Lanmanager (DOS/UNIX).
• HP NewWave/NewWave Access.
1995:
 Programming in Progress (4GL);
 Progress Utilities;
 Progress Systeembeheer UNIX.
1998:
 Word97 Professional;
 Excel97 Professional;
 Outlook97 Professional;
 Windows NT Administering;
 ITIL Foundation (november 1998),
2003:
• ITIL Foundation (januari 2003)
Daarnaast kennis van alle MS OS’n, MS 2003 Standard Server, MS 2003 Enterprise Server, MS Exchange 2003 en 2007. Checkpoint Firewall I, MS Office 2000, 2003, 2007 en 2010, IDS, TOPdesk, Prince II en T-Map.
Eveneens kennis van diverse zorgapplicaties waaronder React, PlanCare en andere (applicaties zoals Beaufort, Bosor en Bomas
Van alle cursussen en opleidingen zijn diploma's/certificaten beschikbaar.

Opleiding

1973 – 1976:
• Mavo.
1976 – 1978:
• Havo.
1979:
• Cursus Ziekenfondswezen.
1980 – 1981:
• Opleiding tot officier bij de Koninklijke Landmacht (post HBO).
1983:
• Opleiding tot operator/beheerder geautomatiseerd verkeersleiding systeem bij de Koninklijke Landmacht.
1985:
• Opleiding (intern) operator IBM Visietekst.
1986:
• Opleiding System Operator/Manager voor Hewlett Pac¬kard computers series 3000;
• Opleiding tekstverwerkingssysteem "MAKEUP" t.b.v. Hewlett Packard series 3000:
• Kapitein cursus; bevorderd tot reserve Kapitein bij Koninklijke Landmacht (post HBO).
1989:
T.b.v. Macintosh PC de cursussen:
• Introduction Macintosh;
• Microsoft Word;
• Aldus Pagemaker;
• Microsoft Excel.
1990:
• Cursus "Moving from MPE-V to MPE-XL" als gevolg van een wijziging van het operating system van de Hewlett Packard series 3000.
1991 :
 Cursus "MPE-XL 2.2. New Features and Functions".
1992:
T.b.v. de nieuwe geautomatiseerde administratie zijn de volgende cursussen gevolgd:
• PC DOS;
• Windows 3.1;
• Unix Basis
• Unix Systeembeheer;
• Unix System Administration for users;
• HP Lanmanager (DOS/UNIX).
• HP NewWave/NewWave Access.
1995:
 Programming in Progress (4GL);
 Progress Utilities;
 Progress Systeembeheer UNIX.
1998:
 Word97 Professional;
 Excel97 Professional;
 Outlook97 Professional;
 Windows NT Administering;
 ITIL Foundation (november 1998),
2003:
• ITIL Foundation (januari 2003)
Daarnaast kennis van alle MS OS’n, MS 2003 Standard Server, MS 2003 Enterprise Server, MS Exchange 2003 en 2007. Checkpoint Firewall I, MS Office 2000, 2003, 2007 en 2010, IDS, TOPdesk, Prince II en T-Map.
Eveneens kennis van diverse zorgapplicaties waaronder React, PlanCare en andere (applicaties zoals Beaufort, Bosor en Bomas
Van alle cursussen en opleidingen zijn diploma's/certificaten beschikbaar.

Kerncompetenties

  • Probleemanalyse
  • Plannen en organiseren
  • Integriteit
  • Prioritering
  • Mondelinge vaardigheid

Kerncompetenties


  • Probleemanalyse
  • Plannen en organiseren
  • Integriteit
  • Prioritering
  • Mondelinge vaardigheid
  • Schriftelijke vaardigheid
  • Snel schakelen
  • Discipline
  • Overtuigingskracht
  • Omgang met details
  • Omgevingsbewustzijn
  • Anticiperen
  • Zelfinzicht
  • Luisteren
  • Organisatiegericht aansturen
  • Aanpassingsvermogen
  • Stressbestendigheid
  • Timemanagement
  • Toewijding
  • Vasthoudendheid
  • Oordeelsvorming
  • Ontwikkelen medewerkers
  • Onafhankelijkheid
  • Ambitie
  • Besluitvaardigheid
  • Betrokkenheid
  • Zelfvertrouwen
  • Energie
  • Netwerkvaardigheid
  • Informatie-analyse
  • Initiatief nemen
  • Motiveren
  • Klantgerichtheid
  • Samenbindend leiderschap
  • Verandervermogen
  • Toekomstvisie
  • Creativiteit
  • Delegeren
  • Samenwerken
  • Durf
Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, E - Aanhanger

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Frans (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Frans (Matig)

Hobby's & interesses

Koken
Formula 1
Voetbal
(hulp)Sinterklaas

Hobby's & interesses

Koken
Formula 1
Voetbal
(hulp)Sinterklaas

Eigenschappen

• Analytisch
• Gedreven
• Teamplayer
• Communicatief
• Servicegericht
• Assertief
• Pragmatisch

Eigenschappen

• Analytisch
• Gedreven
• Teamplayer
• Communicatief
• Servicegericht
• Assertief
• Pragmatisch

Mijn actuele situatie

  • Sector: Voeding & Beweging
  • Carrièreniveau: Leidinggevend
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: ict-ondersteuner, servicedeskmedewerker ict, supportmedewerker ict
  • Sector: Banken, Facilitaire Dienstverlening, ICT
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Uitzendbasis
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Willem van der Klift te bekijken