Personalia
- Leeftijd
- 65 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Ik zoek een leuke uitdagende baan voor 36 uur
Een leuke spontane communicatieve vrouw die op een ondernemende, zakelijke manier en vakbekwaam adviseert en verkoopt. Positief ingesteld, betrouwbaar, leergierig en dol op organiseren.
Ervaringen in: Verkoopadviseur woninginrichting of verkoopadviseur telefoon, computer, internet produkten. Receptioniste, gastvrouw, of een administratieve functie. Verkoop/adviseren van glasvezelprodukten.
Specialismen: Verkoopadviseur consumptiegoederen. Organiseren beurzen, seminars etc. Administratie bijhouden, offertes, vacatures, logo's, flyers, advertenties maken. Bekend met Word, Excel, Office, Publisher, Powerpoint, Correll Draw, SketchUp.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
- Goed in techniek: bouwkundige tekeningen lezen, werken met computers e.d.
- leergierig
- Administratief: telefoneren met cliënten, orders/facturen bestellingen/afspraken maken, archiveren, offertes, /flyers/advertenties maken.
- To the point: nauwkeurig en accuraat, discipline, anticiperen, resultaatgericht en verantwoordelijkheid.
- Organisatorisch: organiseren beurzen, seminars, lezingen etc.
- Resultaatgericht
- Analyserend vermogen
- Betrouwbaar
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Bij Eersel Verbonden sinds dit jaar het met een team realiseren van vraagbundeling voor een glasvezelnetwerk in een gemeente met 6 dorpen.
Zorgen voor het beheer van het infocentrum. Informatie/uitleg geven aan mensen in het infocentrum over voordelen van glasvezel. Mensen helpen een keuze te maken uit 15 providers en een contract afsluiten op glasvezel wat betreft telefonie, internet en televisie.
Contactpersoon naar buurtcoördinatoren, dorpshuizen,dorpskranten etc. Wekelijkse zitting in dorpshuizen. Plannen/organiseren informatieavonden/middagen. Aanspreekpunt voor providers.
Dagelijkse telefoon/e-mail en post behandelen. Ontwerpen en gebruiken van Excellijsten voor overzichten.
Bij Euphony en Inteco ben ik 4 jaar verkoper/installateur telefonie & internet geweest. Na een gedegen opleiding verkocht ik aan particulieren vaste/mobiele telefoonabonnementen, vast/mobiel internetabonnementen, en installeerde deze ook.
Bij Multicase wat het loodgieter-dakdekkersbedrijf van mijn man 10 jaar in Spanje was heb ik de volledige administratie gevoerd, waarbij mijn middenstandsdiploma natuurlijk goed van pas kwam. Met behulp van de computer heb ik flyers etc. gemaakt op ons bedrijf te promoten, tevens de website gemaakt en bij gehouden, en op beurzen gestaan. Natuurlijk was het telefonisch te woord staan van klanten, offerte´s, facturen maken, bestellingen plaatsen dagelijkse bezigheden.
Daarnaast ben ik onder naam van Multicase als binnenhuisadviseur bezig geweest. Ik gaf na veel overleg met de cliënten, advies voor complete woningen,voor kleuren combinatie(s) en stijlen middels een moodboard of een 3D tekening. Als hierna een keuze qua kleuren en stijl was gemaakt, konden wij ons richten op de voorstellen voor aanschaf van meubilair, gordijnen, verlichting, vloerbedekking, wanddecoratie en accessoires. Daarna werden de wensen voor de inrichting van een bepaald vertrek/ huis, het budget en het tijdsbestek bepaald, ons de opdracht geven alles uit te voeren en/of begeleiding te krijgen voor planning van het geheel, aankoopbegeleiding, begeleiding bij de uitvoering van de werkzaamheden etc. Hiervoor wordt een duidelijke offerte gemaakt.
Bij Schmidt-Koelewijn heb ik 7 jaar als verkoopadviseur woninginrichting advies gegeven en verkocht wat betreft een totaalpakket voor binnen en buiten de woning wat betreft, verf, glas, behang, gordijnen, vloerbedekking, zonwering etc. Veel ervaring opgedaan qua productkennis wandafwerking e.d. Ook weer na advies, moest alles opgemeten, uitgerekend, offerte gemaakt en na goedkeuring alles besteld worden. De tijdsplanning gemaakt, de woningstoffeerders geïnformeerd en de afleverdatum afspraak gemaakt worden.
Bij Roobol heb ik 2 jaar als verkoopadviseur bedden, gordijnen, vloerbedekking, behang, verlichting etc. bij verschillende filialen klanten geholpen complete slaapkamers in te richten en te verkopen. Waarbij ik met productkennis en uitleg, tekeningen lezen, combineren van stoffen, materialen en kleuren én rekening houdend met de wensen van de klant een gedegen advies kon geven. Daarna moest alles opgemeten, uitgerekend, offerte gemaakt en na goedkeuring alles besteld worden. De tijdsplanning gemaakt, de woningstoffeerders geïnformeerd en de afleverdatum afspraak gemaakt worden.
Bij mijn functie als bedrijfsleidster van een gordijnenatelier was ik 11 jaar meewerkend gordijnen naaister waardoor ik veel ervaring heb in het maken van gordijnen, spreien etc. Daarnaast heb ik de inkoop, verkoop, boekhouding, loonadministratie gedaan, en acquisitie gevoerd, tenslotte heeft het leiding geven over 3 personen mij veel geleerd wat betreft omgang met mensen, het begeleiden, aansturen, stimuleren en het problemen oplossen.
Opleidingen
Opleidingsinstituut Opleiding (diploma) Jaar
LDS Nee 1974
Vakopleiding Meubileringsbedrijven Ja 1985
Vakopleiding Meubileringsbedrijven Ja 1986
Opleidingsinstituut Training / cursus (certificaat) Jaar
LOI Management 1991
Euphony Telecommunicatie 2007
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Bij Eersel Verbonden sinds dit jaar het met een team realiseren van vraagbundeling voor een glasvezelnetwerk in een gemeente met 6 dorpen.
Zorgen voor het beheer van het infocentrum. Informatie/uitleg geven aan mensen in het infocentrum over voordelen van glasvezel. Mensen helpen een keuze te maken uit 15 providers en een contract afsluiten op glasvezel wat betreft telefonie, internet en televisie.
Contactpersoon naar buurtcoördinatoren, dorpshuizen,dorpskranten etc. Wekelijkse zitting in dorpshuizen. Plannen/organiseren informatieavonden/middagen. Aanspreekpunt voor providers.
Dagelijkse telefoon/e-mail en post behandelen. Ontwerpen en gebruiken van Excellijsten voor overzichten.
Bij Euphony en Inteco ben ik 4 jaar verkoper/installateur telefonie & internet geweest. Na een gedegen opleiding verkocht ik aan particulieren vaste/mobiele telefoonabonnementen, vast/mobiel internetabonnementen, en installeerde deze ook.
Bij Multicase wat het loodgieter-dakdekkersbedrijf van mijn man 10 jaar in Spanje was heb ik de volledige administratie gevoerd, waarbij mijn middenstandsdiploma natuurlijk goed van pas kwam. Met behulp van de computer heb ik flyers etc. gemaakt op ons bedrijf te promoten, tevens de website gemaakt en bij gehouden, en op beurzen gestaan. Natuurlijk was het telefonisch te woord staan van klanten, offerte´s, facturen maken, bestellingen plaatsen dagelijkse bezigheden.
Daarnaast ben ik onder naam van Multicase als binnenhuisadviseur bezig geweest. Ik gaf na veel overleg met de cliënten, advies voor complete woningen,voor kleuren combinatie(s) en stijlen middels een moodboard of een 3D tekening. Als hierna een keuze qua kleuren en stijl was gemaakt, konden wij ons richten op de voorstellen voor aanschaf van meubilair, gordijnen, verlichting, vloerbedekking, wanddecoratie en accessoires. Daarna werden de wensen voor de inrichting van een bepaald vertrek/ huis, het budget en het tijdsbestek bepaald, ons de opdracht geven alles uit te voeren en/of begeleiding te krijgen voor planning van het geheel, aankoopbegeleiding, begeleiding bij de uitvoering van de werkzaamheden etc. Hiervoor wordt een duidelijke offerte gemaakt.
Bij Schmidt-Koelewijn heb ik 7 jaar als verkoopadviseur woninginrichting advies gegeven en verkocht wat betreft een totaalpakket voor binnen en buiten de woning wat betreft, verf, glas, behang, gordijnen, vloerbedekking, zonwering etc. Veel ervaring opgedaan qua productkennis wandafwerking e.d. Ook weer na advies, moest alles opgemeten, uitgerekend, offerte gemaakt en na goedkeuring alles besteld worden. De tijdsplanning gemaakt, de woningstoffeerders geïnformeerd en de afleverdatum afspraak gemaakt worden.
Bij Roobol heb ik 2 jaar als verkoopadviseur bedden, gordijnen, vloerbedekking, behang, verlichting etc. bij verschillende filialen klanten geholpen complete slaapkamers in te richten en te verkopen. Waarbij ik met productkennis en uitleg, tekeningen lezen, combineren van stoffen, materialen en kleuren én rekening houdend met de wensen van de klant een gedegen advies kon geven. Daarna moest alles opgemeten, uitgerekend, offerte gemaakt en na goedkeuring alles besteld worden. De tijdsplanning gemaakt, de woningstoffeerders geïnformeerd en de afleverdatum afspraak gemaakt worden.
Bij mijn functie als bedrijfsleidster van een gordijnenatelier was ik 11 jaar meewerkend gordijnen naaister waardoor ik veel ervaring heb in het maken van gordijnen, spreien etc. Daarnaast heb ik de inkoop, verkoop, boekhouding, loonadministratie gedaan, en acquisitie gevoerd, tenslotte heeft het leiding geven over 3 personen mij veel geleerd wat betreft omgang met mensen, het begeleiden, aansturen, stimuleren en het problemen oplossen.