
Personalia
- Leeftijd
- 48 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Ik ben een gemotiveerde ***** van *****, mijn carriere ben ik begonnen als datatypiste en vandaar uit doorgegroeid naar medior schadebehandelaar bij een ziektekostenverzekeraar. Daarna ben ik door een overstap in verband met overname van die ziektekostentak in de bouwwereld terecht gekomen.
Ik heb met heel veel plezier gewerkt bij de diverse bedrijven, waar ik heel veel kennis en ervaring opgedaan.
Mijn laatste betrekking was bij Jongeneel Projecten in Utrecht. Daar heb ik de functie van management assistent uitgevoerd voor de business unit manager.
Mijn werkzaamheden bestonden uit onder andere: agendabeheer van de manager, ondersteunen van de projectleiders mbt de administratie, reserveren van interne en externe vergaderruimtes, notuleren van de vergaderingen ook op management niveau, aktielijst behandelen tijdens de vergadering, opzetten van beurzen, met alle werkzaamheden van dien, postverwerking, archivering, nabellen van offertes, opvolgen van gemaakte afspraken met klanten, klanten en leveranciers te woord staan. Bijhouden van bestellingen.
Ik ben dan ook op zoek naar een veelzijdige uitdagende functie. Om mijn kennis en ervaring uit te breiden ben ik gestart met een thuisstudie commercieel administratief medewerker, waar commercieel administratief medewerker inhoud: met name bezig met het commerciële gedeelte van de administratieve werkzaamheden. Daarbij moet je denken aan het bijhouden van de voorraad en het beheren van de klantenadministratie, de verwerking van offertes, het opstellen van verkooprapportages, het ondersteunen van marketing- en verkoopacties. Deze verwacht ik binnen 4 maanden te hebben afgerond.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Zelfstandig, ondernemend, nauwkeurig en positief ingesteld.
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Jongeneel Projecten te Nieuwegein
Management assistente
Volledige ondersteuning van de manager. Bijhouden van de agenda, inplannen van bezoeken en vergaderingen, notuleren van management vergaderingen, nabellen van offertes, bestellen van kantoorartikelen, bijhouden van het archief, adminstratief regelen van opzetten van een beursstand, administratief inboeken van offerteaanvragen en aangenomen offertes.
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Wandelen, lezen en mijn huisdieren
Werkgebied


