Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Renata Dekker

Renata Dekker

Spin in het web manager

Personalia

Leeftijd
63 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Duits
  • Engels
  • Italiaans
Talen (schrijven)
  • Duits
  • Engels
  • Italiaans
Rijbewijs
  • A - Motor
  • B - Personenauto
  • E - Aanhanger

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Kernkwaliteiten / competenties

Leiding nemen, luisterend oor, empathisch vermogen, organiseren, overstijgend denken, spontaan, doortastend, evaluerend, analytisch, geduldig, standvastig, ondernemend goede communicatieve vaardigheden en stressbestendig.

Ondernemend, innovatief en verbindend

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Kernkwaliteiten / competenties

Leiding nemen, luisterend oor, empathisch vermogen, organiseren, overstijgend denken, spontaan, doortastend, evaluerend, analytisch, geduldig, standvastig, ondernemend goede communicatieve vaardigheden en stressbestendig.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • marketeer
  • marketingmedewerker
  • pers-, publieksvoorlichter
  • pr-adviseur
Sector(en):
  • Onderwijs
Carrièreniveau:
  • Leidinggevend
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

2006 – heden Directeur Basisschool Hendrik Wester met voormalig 3 locaties

2004 - 2006 Waarnemend directeur St Michaelschool

1990 - 2004 Groepsleerkracht basisschool

1986 - 1990 Huisvrouw/moeder

1985 - 1986 Boekhoudkundig medewerker St. C.A.W.

1983 - 1985 Boekhoudkundig medewerker Honeywell BV

1982- 1983 Groepsleidster zwakzinnigenzorg

Ervaringen en competenties

Mijn belangrijkste taken als directeur zijn: integraal verantwoordelijk voor de basisschool met drie locaties. Dit betekent:
Beleid maken : meerjarenplanning beschrijven, uitwerken, aansturen (zowel lange- als korte termijn).
Financieel: meerjaren- en jaarbegrotingen maken, financiën beheren
Personeelsbeleid: IPB invoeren en implementeren, functioneringsgesprekken voeren, coaching en begeleiding van personeel, motiveren en stimuleren tot ontwikkeling e.d.
Kwaliteitsinstrumenten hanteren, analyseren en deze afstemmen op beleid.
Veranderingsprocessen binnen kwaliteitszorg begeleiden en uitvoeren.
Innovatieproject leiden naar adaptief onderwijs, waarbij intercollegiale ondersteuning en coachingstrajecten een belangrijk onderdeel is.
Verbouwingsplannen van twee scholen aansturen en o.a. visie ontwikkelen binnen de brede school gedachte en de bijbehorende samenwerking met de participanten
ICT activiteiten; netwerk beheer, website maken en beheren voor de school, werkgroep ICT ontwikkeling stichting breed.
Contacten onderhouden met besturen, algemeen directeur, wethouders, raadsleden ouders, medezeggenschapsraden, media en andere betrokkenen.

Actieve bijdrage in het ontwikkelen van beleid op stichtingsniveau zoals;
Ziekteverzuim beleid en HRM-beleid ontwikkelen en in- en uitvoeren.

Ontwikkeling van www.schoolindelift.nl met als doel verbetering van onderwijs. Het motto is “Haal eruit wat er in zit, dan doe je het goed!”.

Opleidingen

ONDERWIJS EN OPLEIDING

2004 - 2005 Management opleiding schoolleider 2e jaar

2003 - 2004 Management opleiding adjunct-schakeltraject

2002 - 2003 Management opleiding schoolleider 1e jaar

1981 - 1982 Hoofdakte + applicatie

1978 - 1981 K.L.O.S. (opleiding voor kleuterleidsters)


Cursussen
2013 Cursus ParnasSys ; Integraal en Zien

2012 Cursus Vaardigheidsmeter Cadenza

2011 Cursus ParnasSys

2011 Cursus Omgaan met ziekteverzuim

2010 Cursus IPB ontwikkeling (stichting niveau)

2009 Cursus beoordelingsgesprekken

2009 Cursus css Raet

2008 Cursus boekhoudkundige verwerking Confina

2007 Cursus boekhoudkundige verwerking Metrium

2007 Cursus Bedrijfshulpverlening (BHV)

2007 Cursus SJV en SJP

2006 Cursus FAOD

2000 - 2001 Cursus 'werken met moeilijke kinderen'

1997 Cursus 'taalontwikkeling voor jonge kinderen'

1984 - 1985 Praktijkdiploma boekhouden

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Vrijwilliger vv Helpman (kantine a.i., motorrijden, vakantie

Werkgebied

  • Groningen 100km
Talentcard®