Personalia
- Leeftijd
- 60 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
In mijn loopbaan heb ik in een commerciële werkomgeving gewerkt, waar ik tevens ook een administratieve ondersteunende functie heb uitgevoerd. Het klantbelang staat altijd voor mij centraal. Van klanten krijg ik regelmatig terug dat zij zeer tevreden zijn over mijn dienstverlening. Daar haal ik mijn voldoening uit. Het werken in teamverband vind ik prettig, maar ook kan ik goed zelfstandig werken. In mijn dagindeling vind ik het prettig als er veel diverse werkzaamheden zijn, dit zowel met als zonder klantencontact. Dit zou ik graag terugzien in een toekomstige werkomgeving. Als persoon ben ik: zelfbewust, direct in mijn communicatie, secuur en sociaal.
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Backoffice medewerker |Meter Support BV juli 2015 – september 2015
Als Backoffice medewerker verantwoordelijk voor het maken van afspraken, daar waar de monteurs de elektriciteitsmeter en de gasmeter wisselen en plaatsen. Het bestellen van het juiste materiaal. De telefoon en de mails beantwoorden. Eventueel voor de monteur een overnachting regelen. Het opstellen van facturen.
Administratieve ondersteuner Klant Contact Centrum | Rabobank Hilversum Vecht en Plassen juni 2007 - oktober 2014
Als administratieve ondersteuner van het Klant Contact Centrum (KCC) behandel ik de klantvragen en verzoeken die binnenkomen middels de Rabobank website en e-mail. Ook beantwoord ik de vragen die de klant telefonisch aan mij stelt. Mocht deze vraag | verzoek niet direct door mij worden opgelost, dan stuur ik deze naar de juiste afdeling door voor verdere afwikkeling. De overige dagelijkse werkzaamheden bestaan uit: - kredietbeheer - waarde beheer - ervenadministratie - behandeling schadedossier - fixaties binnen de lokale banken - afhandeling van fysieke post en de controle van het lijstwerk uit het Centraal elektronisch Archief
Baliemedewerker | Rabobank Vecht en Plassen oktober 1997 – juni 2007
De werkzaamheden bestaan o.a. uit: - ontvangen van klanten - verantwoordelijk voor de netheid van de bank hal - geld opnemen en storten - verkoop producten zoals betaalrekening, spaarrekening - afsluiten van verzekeringen zoals autoverzekering en dergelijke
Administratief medewerker | Rabobank Maarssen november 1983 – oktober 1997
De dagelijkse werkzaamheden bestaan uit: (alles handmatig) - afhandelen van verzekeringen - kasopmaak van de vreemde valuta - output verdelen en verwerken - bijhouden eigen rekeningen van de bank - verwerken van de betaalopdrachten van de klant - girobetaalkaarten en eurocheques verwerken en alle verdere administratieve werkzaamheden voor zowel de klant als de bank.
Opleidingen
2 014 cursus MS Office
2006 workshop omgaan met overvallen en agressie
2002 – 2003 opleiding tot cliëntadviseur Rabobank
1982 behalen van MHNO (coupeuse)
1980 behalen van de MAVO
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
sporten in sportschool, hardlopen en skeeleren, uit eten en vakantie