

Michelle Luuring-de Bruijn
administratief medewerker, commercieel/financieel medewerker
Personalia
- Leeftijd
- 54 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Flexibel , stressbestendig , behulpzaam, verantwoordelijk, accuraat, positief, (klant)vriendelijk.
Mijn huidige situatie
Werkervaring
nov 2013 – sept 2014 Chartbox, Woerden
Functie: back office medewerker
Werkzaamheden: verkooporders invoeren in King, contact onderhouden met sales en bedrijven over levertijden en verkoopprijzen, kostprijzen controleren bij binnenkomst nieuwe goederen alvorens deze uit te leveren, speciaal vervoer regelen (koerier), telefoon beantwoorden, klachten/meldingen over manco’s afhandelen en boeken zodat de voorraad klopt. Contact onderhouden met magazijn in Lelystad.
Begin april overstap gemaakt naar administratie; retour gekomen goederen crediteren en manco’s/verschilmeldingen afhandelen en ad hoc voor financieel manager taken uitvoeren.
apr 1998 - heden Mark Luuring Schilders, Papekop
Functie: administratief/financieel medewerker
Werkzaamheden: Verkoopfacturen maken, inkoopfacturen inboeken, memoboekingen/ correcties maken, btw-aangifte opstellen, debiteuren beheer: aanmanen en/of bellen, betalingen klaarzetten in telebankieren d.m.v. een batch, boekjaar afsluiten.
Personeelsadministratie; arbeidscontracten maken en ontslag aanzeggen, aanmelden/afmelden personeel , formulieren up-to-date houden, uren doorgeven voor het loonstrookje, ziek- en betermeldingen verzorgen bij de verzekering.
dec 1999 - dec 2001 Avant Accountants, Oudewater
Functie: assistent accountant
Werkzaamheden: Eerst op de loonadministratie. Klanten geven de uren/gegevens op van het personeel. Dit verwerken in het loonprogramma, vervolgens loonstrookjes printen en verzenden. Tevens de aangifte voor de loonheffing opstellen en controleren. Daarna naar de boekhoudafdeling gegaan, administratie voor klanten invoeren en geholpen bij de receptiebalie; o.a. postverwerking en telefoon.
sep 1991 - nov 1999 Rabobank Montfoort, Montfoort
Functie: medewerker bedrijvenbalie
Tijdens de 2-jarige CAMB-opleiding op alle afdelingen binnen de bank gewerkt/geleerd. Op de laatste afdeling zakelijke relaties aangenomen in vaste dienst, om aan de balie te werken. Werkzaamheden: klanten helpen en adviseren; kasstortingen en kasopnames, telefonische overboekingen, verwerken buitenlands betalingsverkeer, adviseren over binnen- en buitenlandsbetalingsverkeer, bankrekeningen openen en opheffen, ontvangen van klanten voor relatiebeheerders, telefoon beantwoorden, aan- en verkopen vreemde valuta en termijndeposito’s.
Opleidingen
HAVO, Commercieel Administratief Medewerkster Bankbedrijf, bankgerelateerde cursussen (NIBE).
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Bandjes/festivals, koken, lezen, paardrijden, hardlopen met mijn honden en tuinieren.
Werkgebied


