• Werkzoekend: Nee
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Werkervaringen
Periode 1998 – heden
Functie Directieondersteunend-, all round administratief en commercieel binnen- en buitendienstmedewerkster (parttime/24 uur)
Werkgever The Coffee Factory BV
Werkzaamheden
Ondersteunen van de directie op administratief- en secretarieel gebied en eveneens uitvoeren van commerciële werkzaamheden met betrekking tot de verkoop van diverse koffiezetsystemen met alle daarbij behorende vaardigheden, zoals verkoopgesprekken, opstellen van offertes, contracten, plannen van de technische dienst etc. Tevens all round inzetbaar op diverse afdelingen met de daarbij behorende werkzaamheden, zoals beheren telefooncentrale (helpdesk), showroomverkoop, ondersteuning financiële administratie en als kwaliteitsmanager verantwoordelijk voor het zgn. ISO-certificaat.

Periode 1993 – 1998
Functie Directiesecretaresse (full time)
Werkgever Boak Nederland BV (projectontwikkelaar)
Werkzaamheden
Het zelfstandig uitvoeren van diverse secretariële werkzaamheden, zoals het bijhouden van de agenda’s van de 4 directeuren, het notuleren van vergaderingen, het organiseren van projectavonden, meer- en mindergesprekken met nieuwe bewoners etc.

Periode 1991 – 1993
Functie Afdelingssecretaresse (full time)
Werkgever Dickhoff Bouw BV (bouwbedrijf)
Werkzaamheden
Alle voorkomende secretariële werkzaamheden, zoals bijwonen van bouwvergaderingen, uitwerken notulen, plannen van afspraken etc.

Periode 1989 – 1991
Functie Junior Secretaresse (full time)
Werkgever Credit Lyonnais Bank Nederland
Werkzaamheden
Alle voorkomende secretariële werkzaamheden, zoals uitwerken van rapporten, plannen van afspraken, notuleren van vergaderingen etc.

Werkervaring

Werkervaringen
Periode 1998 – heden
Functie Directieondersteunend-, all round administratief en commercieel binnen- en buitendienstmedewerkster (parttime/24 uur)
Werkgever The Coffee Factory BV
Werkzaamheden
Ondersteunen van de directie op administratief- en secretarieel gebied en eveneens uitvoeren van commerciële werkzaamheden met betrekking tot de verkoop van diverse koffiezetsystemen met alle daarbij behorende vaardigheden, zoals verkoopgesprekken, opstellen van offertes, contracten, plannen van de technische dienst etc. Tevens all round inzetbaar op diverse afdelingen met de daarbij behorende werkzaamheden, zoals beheren telefooncentrale (helpdesk), showroomverkoop, ondersteuning financiële administratie en als kwaliteitsmanager verantwoordelijk voor het zgn. ISO-certificaat.

Periode 1993 – 1998
Functie Directiesecretaresse (full time)
Werkgever Boak Nederland BV (projectontwikkelaar)
Werkzaamheden
Het zelfstandig uitvoeren van diverse secretariële werkzaamheden, zoals het bijhouden van de agenda’s van de 4 directeuren, het notuleren van vergaderingen, het organiseren van projectavonden, meer- en mindergesprekken met nieuwe bewoners etc.

Periode 1991 – 1993
Functie Afdelingssecretaresse (full time)
Werkgever Dickhoff Bouw BV (bouwbedrijf)
Werkzaamheden
Alle voorkomende secretariële werkzaamheden, zoals bijwonen van bouwvergaderingen, uitwerken notulen, plannen van afspraken etc.

Periode 1989 – 1991
Functie Junior Secretaresse (full time)
Werkgever Credit Lyonnais Bank Nederland
Werkzaamheden
Alle voorkomende secretariële werkzaamheden, zoals uitwerken van rapporten, plannen van afspraken, notuleren van vergaderingen etc.

Lees meer

Opleiding

Opleidingen
1980 – 1984 - MAVO - diploma behaald
1984 – 1987 - MEAO Secretarieel - diploma behaald
1987 – 1989 - Toeristisch Managementassistente (Schoevers) - diploma behaald
1993 – 1994 - Officemanager (ISW) - diploma behaald

Opleiding

Opleidingen
1980 – 1984 - MAVO - diploma behaald
1984 – 1987 - MEAO Secretarieel - diploma behaald
1987 – 1989 - Toeristisch Managementassistente (Schoevers) - diploma behaald
1993 – 1994 - Officemanager (ISW) - diploma behaald

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

Hobby's & interesses

Tennis, wandelen, Italië en mijn gezin

Hobby's & interesses

Tennis, wandelen, Italië en mijn gezin

Eigenschappen

Zelfstandig, Flexibel, Sociaal, Collegiaal, Commercieel inzicht, Secuur, Organisatorisch, Perfectionistisch, Prestatiegericht, Plannen en Organiseren, Klantgericht, Samenwerken, Omgevingsbewust en Aanpassingsvermogen.

Eigenschappen

Zelfstandig, Flexibel, Sociaal, Collegiaal, Commercieel inzicht, Secuur, Organisatorisch, Perfectionistisch, Prestatiegericht, Plannen en Organiseren, Klantgericht, Samenwerken, Omgevingsbewust en Aanpassingsvermogen.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Handel (detail)
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Kirsten de Vetten te bekijken