• Werkzoekend: Nee
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Werkervaring juli 2016 - heden Tempo Team, Groningen Medewerker (inbound) klantenservice UPS pakketdienst (uitzendwerk)  Met behulp van diverse (interne, Engelstalige) computerprogramma’s…

Persoonlijk

Werkervaring

juli 2016 - heden Tempo Team, Groningen
Medewerker (inbound) klantenservice UPS pakketdienst (uitzendwerk)
 Met behulp van diverse (interne, Engelstalige) computerprogramma’s prijzen en tijden berekenen en informatie verstrekken m.b.t. nationale en internationale verzendingen.
 Inboeken chauffeurs voor het ophalen van pakketten (Europa).

mrt 2016 t/m juli 2016 Dierenasiel Dierenbescherming, Winschoten
Administratief medewerker/kitten coördinator (vrijwilligerswerk)
 In- en uitgaande telefoongesprekken.
 In- en uitgaande post/mail.
 Ontvangst en begeleiding van bezoekers.
 Gegevens van opgevangen dieren verwerken in Dipo/DocaSoft.
 Verwerken van medische gegevens.
 Allerhande voorkomende (meestal administratieve) werkzaamheden.
 Coördinatie binnengekomen (zwerf) kittens, pleeggezinnen en adoptie.

sept 2015 t/m dec 2015 Kinderhotel Burcht Wedde, Wedde
Administratief medewerker/tekstschrijver (vrijwilligerswerk)
 Schrijven van teksten voor Facebook.
 Schrijven/ontwerpen informatieboekje (betalende) hotelgasten.
 Bedenken van acties voor fondswerving.

jan. 2012 t/m mrt 2013 Gemeente Oldambt/Afdeling Ondersteuning, Winschoten/Scheemda
Assistente Interne zaken
 Factuur- en inkoopcontrole facilitaire dienst, kantoorartikelen, personeelskosten.
 Abonnementen- & contributiebeheer.
 In- en uitgaande telefoongesprekken, in- en extern.
 In- en uitgaande post/mail.
juli 2011 t/m jan 2012 Administratief medewerkster Team Belastingen (Afdeling Publiekszaken)
 Verwerken van taxatie-adviezen met betrekking tot WOZ-bezwaarschriften.
feb. 2010 t/m dec 2011 Managementassistente Interne zaken/WMO
 Secretariële ondersteuning van de teamleiders.
 In- en uitgaande telefoongesprekken, in- en extern.
 In- en uitgaande post/mail.
 Correspondentie, archivering, termijnbewaking.
 Samen met de collega managementassistentes de ondersteuning binnen de
(nieuw gevormde) gemeente verder opbouwen, kwalitatief verbeteren en
stroomlijnen, o.a. door middel van teamoverleggen, cursussen, schrijven
van handboeken e.d.

mei 2007 t/m okt. 2009 Gemeente Veendam/Sector Maatschappelijke Zaken, Veendam
Managementassistente voor het sectorhoofd
 Agendabeheer.
 In- en uitgaande telefoongesprekken, in- en extern.
 In- en uitgaande post/mail.
 Correspondentie, archivering, termijnbewaking.
 Ontvangst en begeleiding van bezoekers.
 Organiseren en voorbereiden van diverse bijeenkomsten.
 Waarneming managementassistentes andere sectoren/bestuurs-secretariaat bij
vakantie/ziekte.
Secretaresse voor afdeling Beleid & Ontwikkeling/afdeling SZW
 Agendabeheer hoofd Beleid & Ontwikkeling/hoofd afdeling SZW.
 In- en uitgaande telefoongesprekken, in- en extern.
 In- en uitgaande post/mail.
 Lezen, corrigeren en uitwerken van diverse beleidsmatige stukken.
 Invoeren werkprocessen in GWS4ALL.
 Notuleren diverse overleggen.
Secretariaat Gemeente Veendam
 Samen met de collega managementassistentes/secretaresses het nieuw
opgezette team secretariaat verder opbouwen, kwalitatief verbeteren en
stroomlijnen, o.a. door middel van teamoverleggen, onderlinge stages, schrijven
van handboeken, cursussen e.d.


feb. 2001 t/m okt. 2006 Deloitte Accountants/afd. overheid/non-profit, Amersfoort/Utrecht
Afdelingssecretaresse
 Uitwerken van concepten tot definitieve rapportages (verklaringen, offertes,
managementletters, etc.) volgens huisstijl.
 Het verzorgen van mailings.
 In- en uitgaand post- en faxverkeer.
 In- en uitgaande telefoongesprekken met klanten en collega’s.
 Agendabeheer.
 Organiseren van seminars.
 Het bijhouden van diverse (klanten) bestanden.
 Voorraadbeheer kantoorartikelen.
 Archiveren.
 Inwerken stagiaires en nieuwe collega’s.
 Invallen directiesecretariaat bij vakantie/ziekte.
 Jaarrekeningen en publicatiestukken:
- Lezen, na-calculeren, redigeren, corrigeren en uitwerken volgens huisstijl.
- Repro- en verzendwerkzaamheden.

mei 1998 t/m jan. 2001 Drukkerij Smit B.V., Amersfoort
Ordervoorbereiding
 Voorbereiden drukwerk voor de zetterij.
 Bestellen van papier (losse vellen) en enveloppen.
 Uitwerken van offertes, orderbevestigingen, drukproefformulieren en orders.
 In- en uitgaande telefoongesprekken met klanten en leveranciers.
 Bijhouden klanten- en leveranciersbestand m.b.v. een (grafisch)
computerprogramma.
 Allerhande voorkomende typewerkzaamheden (Word/Excel).
 Uitgaande post.
 Allerhande voorkomende (meestal administratieve) werkzaamheden.
 Archiveren.

1980 - 1998
Als telefoniste/receptioniste/administratief medewerkster werkzaam geweest bij diverse bedrijven (Amsterdam).

Talenkennis
Nederlands: zeer goed (woord en geschrift)
Engels: zeer goed (woord en geschrift)

Computerkennis
Excel, Word, Outlook, Internet

Opleidingen
1979 - 1980 Mavo-4, Mavo Slotervaart Amsterdam / diploma
1974 - 1979 Havo, Pius X Lyceum Amsterdam

Cursussen
2010 Webdesign/Schrijven voor het web/Marketing&E-commerce, LOI thuisstudie / certificaat
2010 PowerPoint 2003, IDée ict opleidingsgroep Assen / certificaat
2002 Basisopleiding fotografie, Fotovakschool Apeldoorn / certificaat
1988 Cursus "Representatie", T&S Utrecht / certificaat
1987 Cursus "Telefoniste & Receptioniste", T&S Utrecht / certificaat
1976 Typediploma

Persoonlijke kenmerken / competenties
Zelfstandig, harde werker, oog voor detail, ordelijk, geduldig, accuraat, goed gevoel voor humor, collegiaal.

Hobby's
Natuur/dieren, tuinieren, koken/bakken, creatief bezig zijn, klussen, werken op de computer (lijst-o-fiel),
lezen (Nederlands- & Engelstalig). Van 2010 tot en met 2014 eigenaar/beheerder van een webwinkel.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    A - Motor, B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend)

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Algemeen
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Yvonne van Katwijck te bekijken