
Joceline Touwslager
Ik ben op zoek naar een leuke afwisselende baan voor ongeveer 20 uur per week waarin regelen en dienstverlening tot mijn taken behoren, waar ik in contact kom met mensen en waar eigen initiatieven op prijs gesteld worden.
Personalia
- Leeftijd
- 55 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Persoonlijke kwaliteiten:
• Organisatietalent
• Initiatiefrijk
• Sociaal en collegiaal
• Klantvriendelijk
• Zelfstandig
• Loyaal
• Stressbestendig
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Werkervaring:
CET reclame
Projectassistente
augustus 2011 – 2014
- Algehele Project coördinatie voor tijdschrift (doelgroep miljonairs)
- Coördinatie artikelen naar vormgever
- Contacten leggen en onderhouden met fotografen en journalisten
- Informatievoorziening website
- Aanspreekpunt leveranciers
- Aanspreekpunt voor computer/printerproblemen
- Redigeren artikelen
- Fotomateriaal uitzoeken voor artikelen
- Klantencontact
- Advertentiemateriaal verzamelen
- Coördinatie boekenpagina
- Goedkeuringen regelen voor artikelen en advertentiemateriaal
- Bewaking deadlines
- Budget controle
- Samenstellen en bewaken actielijsten
- Gewend te werken onder enorme stress
Philips Medical Systems
Exhibition assistant
februari 2011 – juli 2011
- Materialen versturen naar exhibitions
- Exhibitions administratie bijhouden voor Invivo
- Projectondersteuning
- Website beheer
- Klantencontact
- In kaart brengen voorraad exhibition materialen
Van Eijndhoven zeefdruk (drukkerij)
Commercieel assistent
november 2009 – november 2010
- Klachten afhandeling en verstrekken informatie over producten en/of diensten
- Inkoop kantoorbenodigdheden, bedrijfsboodschappen, promotieartikelen
- Orderintake / orderadministratie
- Orderverwerking en orderafwerking
- Maken van offertes
- Facturatie
- Ontvangen klanten
- Ondersteuning drukkerij
Signet (internetprovider)
Office Manager
2003 – 2009
- Salesondersteuning
- Debiteuren- en crediteurenbewaking
- Inkoop kantoorbenodigdheden, bedrijfsboodschappen
- Orderintake / orderadministratie
- Orderverwerking en orderafwerking
- Maken van offertes
- Facturatie
- Opzet archief – archivering
- Opzetten secretariaat
- Ontvangen klanten
- Werken met CRM systemen
- Opzetten en verzorgen van mailingen
Philips Research
Directie secretaresse
1998 – 2003
- Zelfstandige post- en emailafhandeling (Nederlands en Engels)
- Vergaderingen & bijeenkomsten plannen met een enorm hoge moeilijkheidsgraad
- Voorbereiden management vergaderingen, notuleren en uitwerken
- Gewend te werken onder grote druk
- Voorzitterschap secretaresse overleg
- Begeleiden stagiaires en nieuwe medewerkers
- Bezoekprogramma’s maken en het begeleiden van bezoekers
- Organisatie evenementen & conferenties
- Coördinatie en aansturen personeel bij evenementen en conferenties
Philips Key Modules
Directiesecretaresse voor de International Marketing & Sales directeur waarvan het laatste ½ jaar (± 80%) voor Marketing & Sales directeur en (±-50%) als marketing communicatie medewerkster (dubbelfunctie in verband met topdrukte marketing communicatie groep)
1995 – 1997
- Zelfstandige post- en emailafhandeling (Nederlands en Engels)
- Vergaderingen & bijeenkomsten plannen met een hoge moeilijkheidsgraad
- Voorbereiden management vergaderingen, notuleren en uitwerken
- Organisatie (pers)conferenties
- Chief editor interne- en externe publicaties
- Contacten leggen en onderhouden met reclamebureaus, drukkerijen, adviesbureaus, etc.
- Coördinatie bij het maken van leaflets, brochures, presentaties, persmappen, etc
- Ondersteuning beurzen en tentoonstellingen
- Dubbelfunctie ivm topdrukte marketing communicatie afdeling
Philips Consumer Electronics
Projectsecretaresse
1991 – 1994 (3 jaar)Eindhoven en omgeving, Nederland
Opleidingen
Vooropleiding:
VWO, diploma behaald in 1990 aan het Eckart College te Eindhoven met het volgende vakkenpakket:
Nederlands, Engels, Frans, economie 1, aardrijkskunde, geschiedenis en wiskunde A
Internationaal secretaresse, diploma behaald in 1991 aan Instituut Notenboom te Eindhoven met het volgende vakkenpakket: Nederlands, Engels, Frans, Spaans, steno Nederlands/Engels/Frans, marketing, economie, management, boekhouden, recht, P.R,not uleren, sociale vaardigheden, kantoorpraktijk, secretariaatskunde, machineschrijven, WP 5.0, Lotus 1-2-3
Cursussen:
• Praktijkdiploma marketing, basiskennis boekhouden (1991), Drawperfect (1992)
• Klantgericht telefoneren, Lotus Freelance (1993), Persoonlijke effectiviteit (1994)
• Excel, Business English (1995)
• Word (1996), Windows 95 (1996), Powerpoint (1996), Access (1996)
• Internet, Powerpoint voor gevorderen (1997)
• NIMA PR-A (helft afgerond) (1998)
• Front Page (1999, 2001)
• Business Orientatie 3 (1999)
• Conflicthantering
• Intercultureel Management (2000)
• Emotionele intelligentie (2001, 2002)
• Basiskennis psychologie (2014)
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Hobby's: badminton, koken, theater bezoek, lezen en reizen
Werkgebied


