
Personalia
- Leeftijd
- 52 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
nl.linkedin.com/in/heidischreiner/
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Secuur, leergierig, behulpzaam, collegiaal, klantvriendelijk (intern en extern), representatief, flexibel, een “spin-in-het-web”, communicatief sterk, oplossingsgericht, professioneel, spontaan, een harde werker en doe wat ik afspreek. Verder beschik ik over een goede dosis humor, heb ik zelfspot, zelfkennis, ben ik bescheiden, maar ook een “open boek”. Bovenal ben ik gewoon mezelf.
Mijn huidige situatie
Werkervaring
mei 2013 – oktober 2014
Staedion – administratief medewerker Klantbedrijf
Werkzaamheden: alle administratieve handelingen ten behoeve van de verhuur van woningen en beheer in de wijk. Verwerken van huuropzeggingen, aanbieden van de woning, aanmaken van nieuwe huurovereenkomsten. Agendabeheer voor verhuurmakelaar. Maken van mailingen en brieven voor verhuurmakelaar, medewerker beheer en de opzichter. Verwerken van facturen. Opschonen van dossiers. Verhuur van parkeerplaatsen. Aan- en afmelden van woningen bij Eneco. Programma’s waarmee ik werk zijn Empire, Outlook, WBS, Excel, Word en E-WorX.
maart 2008-mei 2013
Vestia Nootdorp – administratief medewerker Wonen
Werkzaamheden: alle administratieve handelingen ten behoeve van de verhuur van woningen en het beheer in de wijk. Verwerken van huuropzeggingen, aanbieden van de woning, het aanmaken van een nieuwe huurovereenkomst. Notuleren van werkoverleggen. Het (zelfstandig) maken van brieven en mailingen. Contact met bewoners en nieuwe huurders. Agendabeheer voor de verhuurmakelaar. Zelfstandig de verhuur van parkeerplaatsen. Opschonen van dossiers. Administratieve ondersteuning bij het organiseren van verhuuravonden. Gastvrouw tijdens de verhuuravonden of open dagen.
De programma’s waarmee ik werkte zijn Wocas, WBS, Outlook, Excel, Word en Diskis.
oktober 1999-maart 2008
Gemeente Den Haag, Dienst OCW, productgroep EMG - secretaresse
Werkzaamheden: beantwoorden van de telefoon, verwerken van inkomende en uitgaande post, plannen, voorbereiden en notuleren van vergaderingen en alles wat daarbij hoort, ondersteuning bij het organiseren van conferenties en studiemiddagen, ontvangen van bezoekers van het documentatiecentrum, bijhouden van diverse adresbestanden, ziek- en herstelmeldingen, agendabeheer, archivering, voorraadbeheer, verwerken van orders van folders en groeiboekjes en de verzending hiervan. Verder alle andere voorkomende administratieve werkzaamheden.
maart 1999- oktober 1999
Ziekenhuis Leyenburg - balieassistent op de afdeling Interne Geneeskunde
Werkzaamheden: aanmaken van patiëntendossiers, verwerken van opdrachten uit patiëntendossiers (o.a. aanvragen van bloedafname en diverse andere onderzoeken aangevraagd door de behandelend arts), te woord staan van diverse patiënten en bezoekers aan de balie, voorraadbeheer.
januari 1999-maart 1999
Medisch Centrum Scheveningen - receptioniste
Werkzaamheden: beantwoorden van de telefoon, ontvangen en begeleiden van patiënten, afrekenen van consulten en behandelingen, klaarmaken van consultkaarten.
juni 1992-december 1998
Landbouw Economisch Instituut – telefoniste/receptioniste en tekstverwerker, daarna secretaresse
Werkzaamheden: beantwoorden van de telefoon, plannen van afspraken, maken van brieven, bijhouden van adresbestanden, ziek- en herstelmeldingen van medewerkers, in orde maken van subsidieaanvragen voor onderzoeken, plannen van vergaderingen, telefonisch contact met diverse cliënten in binnen- en buitenland, diverse tekstverwerkingswerkzaamheden ten behoeve van publicaties.
september 1991-mei 1992
Via het uitzendbureau bij diverse werkgevers:
- VNP Parkeersystemen - administratief medewerker
Werkzaamheden: alle voorkomende administratieve werkzaamheden waaronder: maken van offertes en brieven, beantwoorden van de telefoon etc.
- De Haagse Verzinkerij - administratief medewerker
Werkzaamheden: beantwoorden van de telefoon, aannemen van orders en de administratieve verwerking hiervan.
- De Groot Grootverbruik - administratief medewerker
Werkzaamheden: aannemen van orders, invoeren en verwerking hiervan, telefonisch te woord staan van klanten.
mei 1991-september 1991
Lifoka Repro – administratief-/balie medewerker
Werkzaamheden: beantwoorden van de telefoon, het invoeren van orders in de computer en verwerken daarvan, aannemen van orders aan de balie, contact met de chauffeurs die diverse orders ophalen en/of brengen bij klanten.
oktober 1990-mei 1991
Installatiebureau Van Ginderen BV - administratief medewerker
Werkzaamheden: beantwoorden van telefoon en andere voorkomende administratieve werkzaamheden waaronder: maken van offertes en brieven, ziek- en herstelmeldingen, voorraadbeheer.
Opleidingen
Opleiding/cursussen/talen:
MAVO (diploma behaald)
Diverse cursussen zoals:
Perfect Engels (Schoevers), Notuleren (Schoevers), Taal- en schrijfcursussen (Loo van Eck), Agressietraining, Powerpoint, Word, Excel, Acces, Groupwise,
Time Management, Wocas, , Diskis (digitaal archief).
Talen:
Nederlands (woord en geschrift), Engels (woord en geschrift), Duits (basis woord)
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Fitness, zumba, steps, winkelen, lekker wandelen met de hond.
Werkgebied


