Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Shirley Pierik

Shirley Pierik

Juridisch secretaresse

Personalia

Leeftijd
46 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
Rijbewijs
  • A - Motor
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik ben een gedreven en enthousiaste Secretaresse. Accuraat, ook onder stressvolle omstandigheden, ambitieus en resultaatgericht zijn tevens typische kenmerken van mij. Naast een zeer goede typevaardigheid beheers ik het MS Officepakket uitstekend. Dankzij mijn functie bij een makelaarskantoor, alsmede mijn opleidingen en werkervaring bij vorige werkgevers, heb ik mij ontwikkeld tot een ervaren Secretaresse. Met mijn flexibele, servicegerichte, collegiale instelling en een vleugje humor, draag ik met enthousiasme mijn steentje bij aan een prettige werksfeer op kantoor.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Accuraat, flexibel, stressbestendig, leergierig, resultaatgericht, klantgericht, proactief, representatief, ambitieus en zowel goed in teamverband als zelfstandig werken.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Vastgoed & Makelaardij
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

2008- 2013 Bouman Visscher Van Limbeek
Secretaresse
- opstellen van huur- koopaanbiedingen
- opstellen van huur- en koopvoorstellen
- opstellen van juridische contracten (huur- en koopovereenkomsten)
- uitwerken deskundigenrapportages huurherzieningen en taxatierapporten
- verzorgen in- en uitgaande correspondentie
- ontvangen van bezoekers
- telefoonbeheer
- dossierbeheer
- agendabeheer
- archiefbeheer
- up to date houden website


2005 – 2008 Pepperminds
Receptioniste / Office Manager / Medewerker Facilitaire zaken
- verantwoordelijk voor inkoop gebruiksmaterialen en diensten
- agendabeheer
- kasbeheer
- voorraadbeheer kantoorartikelen
- verzorgen van correspondentie
- opstellen en implementeren van facilitaire bedrijfsprocessen
- periodiek evaluaties houden met leveranciers om contractafspraken en kwaliteit te toetsen
- beheer wagenpark, mobiele- en vaste telefonie
- verantwoordelijk voor huisvestingsvoorzieningen
- leiding geven aan receptie en technische dienst
- verantwoordelijk voor een representatieve uitstraling van het pand
- verzorgen lunch medewerkers
- receptiewerkzaamheden


2001 - 2005 Vion Food Groenlo
Telefoniste / Receptioniste
- receptiewerkzaamheden
- notuleren en verslagen uitwerken
- postverwerking
- ontvangen en te woord staan van bezoekers
- controle en verwerking van facturen
- archiefwerkzaamheden

Opleidingen

2014 – 2015 Juridisch Secretaresse
2012 – 2015 Makelaar / Taxateur (publiek- en privaatrecht afgerond)
2006 – 2007 Facilitair Management
2005 – 2006 Secretaresse
1998 – 1999 Manicure
1998 – 1999 Visagiste
1996 – 1998 Schoonheidsspecialiste
1991 – 1995 MAVO

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Fitness, hardlopen, motorrijden, koken

Werkgebied

  • Groenlo 50km
Talentcard®