Personalia
- Leeftijd
- 44 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Resultaatgericht
Stressbestendig ( onder druk werken )
Loyaal en betrouwbaar
Geen 8 tot 5 mentaliteit ( Flexibel )
Mijn huidige situatie
Werkervaring
2011 – 2014 Bleckmann Lifestyle & Logistics (TNT Fashion), Bergen op Zoom ,
Senior Administrator (2012 – heden)
Als Senior Administrator was ik verantwoordelijk voor de administratie van het complete inbound en outbound proces van Retail en direct-to-consumer. Mijn taken bestonden onder meer uit:
Sturing geven aan het logistieke proces door activering van bepaalde orders in het warehouse management systeem (PKMS) rekening houdende met prioriteiten klant en mogelijkheden interne proces
Analyse van problemen in bovengenoemd proces
Verzorgen dagelijkse rapportages in Excel voor management
Communicatie per e-mail, met Amerikaanse klanten
Verzorgen T1 documentatie
Junior Administrator (2011 – 2012)
Als Junior Administrator was ik tevens verantwoordelijk voor de administratie van het complete inbound en outbound proces van direct-to-consumer.
2009 – 2011 Gastouderbureau Hoop, Roosendaal
Hoofd Administratie
Hierbij was ik verantwoordelijk voor kantoor (3 werknemers & stagiaires) en de dagelijkse contacten met de gastouders / vraagouders. Ik controleerde de dossiers van alle klanten en deed het eindejaar controle voor ieder klant. Inboeken en de facturatie deed ik in de programma’s Davilex en The Nanny verwerken.
2006 – 2009 TNT Fashion, Roosendaal
Junior Administrator / VAS
In deze functie was ik verantwoordelijk voor alle VAS en extra werkzaamheden, die voor bepaalde klanten moesten gebeuren. Dit was zeer precies werk en ook onderhield ik de directe contacten tussen de klanten en ons magazijn, zodat alle werkzaamheden goed en op tijd werden uitgevoerd.
2005 SoZaWe, Rotterdam
Stagiaire als Administratief Medewerkster
Ik was werkzaam op kantoor en moest de binnenkomende telefoon gesprekken beantwoorden, archivering van klanten administratie, in- en uitgaande post verwerken, gegevens controleren van klanten in ons klanten system en indien nodig wijzigingen aanbrengen.
2004 Demir Halk Bank ( D.H.B ), Rotterdam
Stagiaire als Administratief Medewerkster
Mijn voornaamste werkzaamheden waren archiveren en controleren van gegevens in database systeem, documenten controleren voor archief.
2001 - 2002 SECURICOR, Rotterdam
Algemeen Beveiligings Medewerker
Ik moest hierbij surveilleren in winkels en indien nodig verdachte aanhouden en overhandigen aan de politie.
2001 Getronics, Rotterdam
Receptioniste
Mijn werkzaamheden hierbij waren, telefoon opnemen en doorschakelen naar de betreffende afdeling en afspraken noteren.
1997 - 2001 Konmar, Rotterdam
Hulpkracht als verkoopster
Ik was werkzaam in de bakkerij, inpakafdeling, verkoopafdeling en ordenen van goederen in de supermarkt.
Opleidingen
MBO Administratie medewerkster aan de Schoevers te Rotterdam, diploma behaald in 2004
MBO ABM Algemeen Beveiligingsmedewerker aan de ROC Zadkine te Rotterdam, diploma behaald in 2001
VBO Administratie aan de Zuiderpark college te Rotterdam, Diploma behaald in 1997
Zakelijk Engels
Certificaat beroepsoriëntatie & Administratief medewerker
Excel voor gevorderden, Access
Praktijk diploma boekhouden
The Nanny ( kinderopvang )
Magazijn medewerker
Politie brugjaar opleiding
Certificaat afdeling kantoorsimulatie
Certificaat WordPerfect 5.1 computertypen, tienvingersysteem blind
Certificaat maatschappelijke culturele kwalificatie
Certificaat basisbedrijf hulpverlening & EHBO diploma