Talentcard®
Overzicht profielen
SO

Sibel Oflaz

Administratief medewerkster

Personalia

Leeftijd
44 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Turks
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Turks
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

 Resultaatgericht
 Stressbestendig ( onder druk werken )
 Loyaal en betrouwbaar
 Geen 8 tot 5 mentaliteit ( Flexibel )

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Bouw
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

2011 – 2014 Bleckmann Lifestyle & Logistics (TNT Fashion), Bergen op Zoom ,
Senior Administrator (2012 – heden)
Als Senior Administrator was ik verantwoordelijk voor de administratie van het complete inbound en outbound proces van Retail en direct-to-consumer. Mijn taken bestonden onder meer uit:
Sturing geven aan het logistieke proces door activering van bepaalde orders in het warehouse management systeem (PKMS) rekening houdende met prioriteiten klant en mogelijkheden interne proces
Analyse van problemen in bovengenoemd proces
Verzorgen dagelijkse rapportages in Excel voor management
Communicatie per e-mail, met Amerikaanse klanten
Verzorgen T1 documentatie

Junior Administrator (2011 – 2012)
Als Junior Administrator was ik tevens verantwoordelijk voor de administratie van het complete inbound en outbound proces van direct-to-consumer.
2009 – 2011 Gastouderbureau Hoop, Roosendaal
Hoofd Administratie

Hierbij was ik verantwoordelijk voor kantoor (3 werknemers & stagiaires) en de dagelijkse contacten met de gastouders / vraagouders. Ik controleerde de dossiers van alle klanten en deed het eindejaar controle voor ieder klant. Inboeken en de facturatie deed ik in de programma’s Davilex en The Nanny verwerken.

2006 – 2009 TNT Fashion, Roosendaal
Junior Administrator / VAS

In deze functie was ik verantwoordelijk voor alle VAS en extra werkzaamheden, die voor bepaalde klanten moesten gebeuren. Dit was zeer precies werk en ook onderhield ik de directe contacten tussen de klanten en ons magazijn, zodat alle werkzaamheden goed en op tijd werden uitgevoerd.

2005 SoZaWe, Rotterdam
Stagiaire als Administratief Medewerkster

Ik was werkzaam op kantoor en moest de binnenkomende telefoon gesprekken beantwoorden, archivering van klanten administratie, in- en uitgaande post verwerken, gegevens controleren van klanten in ons klanten system en indien nodig wijzigingen aanbrengen.


2004 Demir Halk Bank ( D.H.B ), Rotterdam
Stagiaire als Administratief Medewerkster

Mijn voornaamste werkzaamheden waren archiveren en controleren van gegevens in database systeem, documenten controleren voor archief.


2001 - 2002 SECURICOR, Rotterdam
Algemeen Beveiligings Medewerker

Ik moest hierbij surveilleren in winkels en indien nodig verdachte aanhouden en overhandigen aan de politie.

2001 Getronics, Rotterdam
Receptioniste

Mijn werkzaamheden hierbij waren, telefoon opnemen en doorschakelen naar de betreffende afdeling en afspraken noteren.

1997 - 2001 Konmar, Rotterdam
Hulpkracht als verkoopster

Ik was werkzaam in de bakkerij, inpakafdeling, verkoopafdeling en ordenen van goederen in de supermarkt.

Opleidingen

MBO Administratie medewerkster aan de Schoevers te Rotterdam, diploma behaald in 2004
MBO ABM Algemeen Beveiligingsmedewerker aan de ROC Zadkine te Rotterdam, diploma behaald in 2001
VBO Administratie aan de Zuiderpark college te Rotterdam, Diploma behaald in 1997
 Zakelijk Engels
 Certificaat beroepsoriëntatie & Administratief medewerker
 Excel voor gevorderden, Access
 Praktijk diploma boekhouden
 The Nanny ( kinderopvang )
 Magazijn medewerker
 Politie brugjaar opleiding
 Certificaat afdeling kantoorsimulatie
 Certificaat WordPerfect 5.1 computertypen, tienvingersysteem blind
 Certificaat maatschappelijke culturele kwalificatie
 Certificaat basisbedrijf hulpverlening & EHBO diploma

Meer over mij

Werkgebied

  • Roosendaal 25km
Talentcard®