Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Stephan Stendert

Stephan Stendert

personeelszaken

Personalia

Leeftijd
56 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Duits
  • Engels
  • Zweeds
Talen (schrijven)
  • Duits
  • Engels
  • Zweeds
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Curriculum Vitae 
Personalia

Naam: Stephan Stendert
Adres: Eksterstraat 96
Postcode: 1742 EW
Woonplaats: Schagen .
Geboortedatum: 6 november 1969
Nationaliteit: Nederlandse 
Burgelijke staat: Gehuwd, 2 dochters en 1 zoon
Mobiel: 06-29533912
Email: Marjolijnenstef@gmail.com


Competenties
Zelfstandig en collegiaal, Klantgericht, Stressbestendig, Creativiteit, Communicatief sterk en Leervermogen

Karakteromschrijving
Vrolijk, Maatschappelijk gedreven, Enthousiast, Gevoelig en Leergierig

Werkervaring

2014 Medewerker Telefonie Levensverzekeringen Reaal.
Tussenpersonen te woord staan over allerhande vragen mbt levensverzekeringen.

2007/2013 Human Resources ABN AMRO, hoofdkantoor Amsterdam
Ondersteuning van (SR) Business Partner(s) die het centrale beleid vertalen naar HR thema`s. Functie specifiek voor het kantorennet van ABN AMRO (populatie +/- 6000 medewerkers)

Support medewerkers HR
Dagelijks - management informatie: o.a. verzuim, fte, tijdelijke krachten, talenten, etc.
- 1e aanspreekpunt voor Business Partners (telefonisch en/of e-mail)
- praktische invulling geven aan nieuw beleid, bijv:
leasebeleid
talentmanagement
- vraagbaak voor managers


2001- 2007 Client Service Desk, Corporate Clients ABN AMRO
1e aanspreekpunt voor grote ondernemingen m.b.t. operationele vragen.

Medewerkers Client Service Desk
Dagelijks - begeleiden van buitenlands en binnenlands betalingsverkeer
- openen van rekeningen
- up to date houden van tekeningsbevoegdheid bij zakelijke clienten
- schriftelijke en mondelinge communicatie naar zakelijke clienten maar ook intern
- oplossen operationele vragen en/of problemen.




1997-2001 Verkoopadviseur ABN AMRO kantoor Purmerend

Dagelijks - verkoop retailproducten (betalen, sparen, beleggen en kredieten)
- verzorgen uitstraling kantoor
- clienten helpen bij vragen en klachten
- Actieve bijdragen aan commerciële activiteiten buiten het kantoor.
- tijdelijk (6 maanden) Kas/Balie medewerkers gemanaged (5 Fte)


Opleidingen

HBO Personeel & Arbeid, diploma behaald in 2010
MEAO, diploma behaald in 1993
HAVO, diploma behaald in 1989

Cursussen

NIBE Algemene Opleiding Bankbedrijf
NIBE Betaalbedrijf Binnenland
NIBE Effecten 
2002 30-urige taaltraining Engels

Talen

Nederlands Mondeling: uitstekend Schriftelijk: goed
Duits Mondeling: goed Schriftelijk: redelijk
Engels Mondeling: goed Schriftelijk: redelijk
Zweeds in opleiding


Overig

Softwarekennis: Word, Excel, Powerpoint, Outlook
Rijbewijs B

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Ik ben een luchtig, relativerend persoon. Makkelijk in de omgang maar wel eigenwijs. Ik hou van plezier en lachen en vind lol hebben in je werk het meest belangrijke van alles.
Kan heel goed alleen werken maar houdt er wel van om collegae dicht in de buurt te hebben.

Wil graag nieuwe wegen bewandelen

Steekwoorden zijn:
Gedreven
Maatschappelijk
Echt
Eerlijk
Enthousiast

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • intercedent
Sector(en):
  • Finance
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • In overleg

Werkervaring

ABN AMRO vanaf 1993 tot 2013. Diverse commerciële functies tot aan 2007.
Vanaf 2007 tot en met 2013 werkzaam geweest bij Human Resources van ABN AMRO.

De commerciële functies hadden betrekking op advisering van (eerst) particuliere relaties. Advisering had betrekking op kredieten, betalingsverkeer en eenvoudige verzekeringen.
Vanaf 1999 tot aan 2007 adviseerde ik voornamelijk aan bedrijven (Corporate Clients). Dit betrof voornamelijk betalingsverkeer wereldwijd.

Werkzaamheden bij Human Resources betroffen het ondersteunen van de HR Business Partner. Het maken van presentaties, het verzamelen van relevante gegevens, agendabeheer en het voorbereiden van vergaderingen waren de hoofdtaken.

Na ABN AMRO gaan werken bij Reaal in Alkmaar. Daar werd ik ingezet op het kenniscentrum waar ik tussenpersonen te woord stond die vragen hadden over levensverzekeringen.

Opleidingen

Personeel & Arbeid, Hogeschool Alkmaar. Diploma behaald in 2010
WFT Basis en WFT Levensverzekeringen, behaald in 2014
MEAO commerciële economie, diploma behaald in 1993

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Koken en bakken
(Race)fietsen en hardlopen
Klussen en verbouwen en veranderen.
Mijn gezin.

Werkgebied

  • Schagen 50km
Talentcard®