Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Liesbeth Kap

Liesbeth Kap

Klantcontact medewerker, medewerker klantenservice

Personalia

Leeftijd
68 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik heb een positieve instelling en ben betrokken bij mijn werk. Door goed te luisteren en de juiste vragen te stellen kan ik goed inspelen op de vragen van klanten en waar nodig met creatieve oplossingen komen. Ik ben goed in mensen bij elkaar te brengen en ik geloof in samenwerken en gebruik maken van mensen hun specifieke sterke punten. Ik sta open voor ontwikkeling en vernieuwing.
Ik zou graag werken binnen een klantenservice zodat ik de vaardigheden die ik hiervoor heb kan gebruiken; creatief in het vinden van oplossingen, goed luisteren en de juiste vragen stellen, inlevingsvermogen en vasthoudend zijn. Specifieke kennis van de organisatie me snel eigen maken en loyaal zijn.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Vasthoudend
Vrijdenkend
Sociaal
Zelfstandig
Geïnteresseerd en aandachtig

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • secretaresse
Sector(en):
  • Overheid
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Managementassistent arrondissementsparket Rotterdam, dec. 2012 - jan. 2014.
Taken: Voorbereiden en notuleren van diverse overlegvormen. Opstellen en bewaken van voortgang actiepunten. Complex agendabeheer. Zelfstandig beantwoorden van e-mail. Digitaal archief vormen en beheren. Vraagbaak voor de afdeling en eerste telefonisch contactpersoon voor de afdeling.

Secretaresse Stichting Jong Muziektalent Nederland, Rotterdam, feb. 2008 – feb. 2012.
Taken: Beheer en uitvoering van de financiële administratie, agenda beheer, voorbereiding en mede organiseren van muziekconcoursen. Het bijhouden van een uitgebreid adressenbestand in Outlook. Verzorgen van grote mailing zoals persberichten en nieuwsbrieven. Voorbereiden van de bestuursvergaderingen. Rechterhand van de directeur.
Uitvoering geven aan de fondsenwerving en termijnbewaking. Contact onderhouden met docenten en jonge musici. Beheren van de prijzenadministratie. Meewerken aan de totstandkoming van programmaboeken van de concoursen. Contacten leggen en onderhouden met relaties van de stichting.

Secretaresse Huurdersraad RMWL, Vlaardingen, 2007 - 2008.
Taken: beheren van het archief, notuleren van bestuursvergaderingen en algemene leden vergaderingen, opstellen van de agenda. Agenda beheer, actiepunten signaleren en controleren op uitvoering, correspondentie. Bestuursleden van de raad informeren over relevante stukken, ingekomen post en voorstellen doen over opvolging en te nemen actie. Informatie over de raad geven aan huurders.

Secretaresse, De Stromen, het verpleegtehuis “De Twee Bruggen”, 2006 – 2007.
In het verpleegtehuis zijn patiënten en medewerkers besmet met MRSA (ziekenhuisbacterie).
Taken: De gehele administratie van MRSA: aantal besmettingen, behandelingen, invoeren van kweekuitslagen. Bewaken en maken van kweekschema’s voor zowel bewoners als personeel. Notuleren van vergaderingen m.b.t. MRSA en opstellen van de agenda hiervoor. Contactpersoon voor alle MRSA gerelateerde zaken.

Secretaresse, hemofilie behandelcentrum Erasmus MC, 2003 – 2005.
Taken: Opzetten van een archief t.b.v. het op te zetten hemofilie behandelcentrum, beheren van de agenda, correspondentie vanaf concept, zelfstandig opstellen van brieven. Maken van behandelovereenkomsten en het beheer van de administratie ervan. Notuleren van de vergaderingen van het multidisciplinair hemofilie behandelteam, bewaken van gemaakte afspraken, opstellen van de notulen en de actielijst.

Persoonlijk assistent, Winkelman administratiekantoor, 2001 – 2002.
Taken: Opzetten van een dagelijks archief, dossiervorming van alle commissariaten waar de directeur lid van was. Agendabeheer, zelfstandig opstellen van brieven. Organiseren en opzetten van financieel beheer. Vergaderingen organiseren.

Mei 2001 - nov. 2001 Directiesecretaresse, Catalpa BV, organisatie in kinderopvang.
Taken: Agendabeheer, telefonisch relaties van de directeur te woord staan. Zoeken naar een te betrekken kantooraccommodatie en de inrichting ervan voor de nieuw op te zetten vestiging (regiokantoor), Opzetten van een archief.
Verzorgen van de wervingsadministratie; afspraken maken met sollicitanten; arbeidscontracten maken, informeren en te woord staan van mogelijke sollicitanten, Contacten onderhouden met medewerkers.

1988 - 2000 Directiesecretaresse, penitentiaire inrichtingen “De Schie”.
Taken: Gastvrouw zijn en receptiewerk. Alle inkomende telefoontjes aannemen en zoveel mogelijk zelfstandig afhandelen. Notuleren van alle vergaderingen waaraan de directie deelnam, correspondentie verzorgen. Agenda beheer t.b.v. het managementteam bestaande uit 6 personen, informatie geven over de organisatie, spil van de hele organisatie zijn.
Opzetten bijhouden van een omvangrijke wervingsadministratie. Voorbereiden van uitvoering geven aan voorlichtingsmiddagen en rondleidingen organiseren in de bouw van de nieuwe gevangenis.

1985 - 1987 Diverse secretaressefuncties via uitzendbureau.

Taken: Voorbereiden en notuleren van diverse overlegvormen. Opstellen en bewaken van voortgang actiepunten. Complex agendabeheer. Zelfstandig beantwoorden van e-mail. Digitaal archief vormen en beheren. Vraagbaak voor de afdeling en eerste telefonisch contactpersoon voor de afdeling.

Secretaresse Stichting Jong Muziektalent Nederland, Rotterdam, feb. 2008 – feb. 2012.
Taken: Beheer en uitvoering van de financiële administratie, agenda beheer, voorbereiding en mede organiseren van muziekconcoursen. Het bijhouden van een uitgebreid adressenbestand in Outlook. Verzorgen van grote mailing zoals persberichten en nieuwsbrieven. Voorbereiden van de bestuursvergaderingen. Rechterhand van de directeur.
Uitvoering geven aan de fondsenwerving en termijnbewaking. Contact onderhouden met docenten en jonge musici. Beheren van de prijzenadministratie. Meewerken aan de totstandkoming van programmaboeken van de concoursen. Contacten leggen en onderhouden met relaties van de stichting.

Secretaresse Huurdersraad RMWL, Vlaardingen, 2007 - 2008.
Taken: beheren van het archief, notuleren van bestuursvergaderingen en algemene leden vergaderingen, opstellen van de agenda. Agenda beheer, actiepunten signaleren en controleren op uitvoering, correspondentie. Bestuursleden van de raad informeren over relevante stukken, ingekomen post en voorstellen doen over opvolging en te nemen actie. Informatie over de raad geven aan huurders.

Secretaresse, De Stromen, het verpleegtehuis “De Twee Bruggen”, 2006 – 2007.
In het verpleegtehuis zijn patiënten en medewerkers besmet met MRSA (ziekenhuisbacterie).
Taken: De gehele administratie van MRSA: aantal besmettingen, behandelingen, invoeren van kweekuitslagen. Bewaken en maken van kweekschema’s voor zowel bewoners als personeel. Notuleren van vergaderingen m.b.t. MRSA en opstellen van de agenda hiervoor. Contactpersoon voor alle MRSA gerelateerde zaken.

Secretaresse, hemofilie behandelcentrum Erasmus MC, 2003 – 2005.
Taken: Opzetten van een archief t.b.v. het op te zetten hemofilie behandelcentrum, beheren van de agenda, correspondentie vanaf concept, zelfstandig opstellen van brieven. Maken van behandelovereenkomsten en het beheer van de administratie ervan. Notuleren van de vergaderingen van het multidisciplinair hemofilie behandelteam, bewaken van gemaakte afspraken, opstellen van de notulen en de actielijst.

Persoonlijk assistent, Winkelman administratiekantoor, 2001 – 2002.
Taken: Opzetten van een dagelijks archief, dossiervorming van alle commissariaten waar de directeur lid van was. Agendabeheer, zelfstandig opstellen van brieven. Organiseren en opzetten van financieel beheer. Vergaderingen organiseren.

Mei 2001 - nov. 2001 Directiesecretaresse, Catalpa BV, organisatie in kinderopvang.
Taken: Agendabeheer, telefonisch relaties van de directeur te woord staan. Zoeken naar een te betrekken kantooraccommodatie en de inrichting ervan voor de nieuw op te zetten vestiging (regiokantoor), Opzetten van een archief.
Verzorgen van de wervingsadministratie; afspraken maken met sollicitanten; arbeidscontracten maken, informeren en te woord staan van mogelijke sollicitanten, Contacten onderhouden met medewerkers.

1988 - 2000 Directiesecretaresse, penitentiaire inrichtingen “De Schie”.
Taken: Gastvrouw zijn en receptiewerk. Alle inkomende telefoontjes aannemen en zoveel mogelijk zelfstandig afhandelen. Notuleren van alle vergaderingen waaraan de directie deelnam, correspondentie verzorgen. Agenda beheer t.b.v. het managementteam bestaande uit 6 personen, informatie geven over de organisatie, spil van de hele organisatie zijn.
Opzetten bijhouden van een omvangrijke wervingsadministratie. Voorbereiden van uitvoering geven aan voorlichtingsmiddagen en rondleidingen organiseren in de bouw van de nieuwe gevangenis.

1985 - 1987 Diverse secretaressefuncties via uitzendbureau.

Opleidingen

- Basiskennis boekhouden, heden
- EHBO voor volwassenen, diploma 2011
- Cursus managementassistente ISW, diploma 1993.
- Schoevers opleiding directiesecretaresse, diploma afdelingssecretaresse 1985.
- HAVO, diploma 1980.

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Tuinieren
Actieve vakanties in de natuur
Huis en inrichting
Dieren

Werkgebied

  • Rotterdam 25km
Talentcard®