Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Karima Senhaji

Karima Senhaji

Representatieve allrounder

Personalia

Leeftijd
37 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Arabisch
  • Engels
  • Frans
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
  • Frans
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Helaas moet ik van uitdaging wisselen i.v.m. financiële omstandigheden van mijn vorige werkgever. Ik ben op zoek naar een baan met veel variatie en uitdaging. Ik sta open voor alles en ik ben zeer leergierig.
Graag zou ik een extra cursus willen volgen om bepaalde kennisvlakken uit te breiden, echter wil ik deze graag aanpassen op mijn (nieuwe) baan.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Karima is een spontane, representatieve jongedame. Zij is leergierig en een harde werker.
Zij zoekt een nieuwe uitdaging, waarin zij zich kan laten zien en ontwikkelen.
Op het moment bezig met het oriënteren naar een studie/cursus, deze wil ik graag aanpassen bij een nieuwe baan.
Compententies; initiatief, zelfstandig, flexibel.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Fashion & Styling
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Juli 2011 / Juli 2014 Vereniging Indian Dylan te Eindhoven.
Functie: Directiesecretaresse
Werkzaamheden Bijhouden van mailboxen en telefoon.
Opmaken van arbeids-, huur- en exploitatieovereenkomsten. Bijhouden van de agenda, van meerdere directieleden. Bijhouden van personeelsuren en loonverwerking.
Standby staan 24/7 voor huurders voor vragen en problemen. Bezichtigingen houden voor potentiële huurders.
Bijhouden van in- en verkoopfacturen.
Betalingen uitvoeren en controleren van in- en verkoopfacturen.
Inboeken van alle financiële administratie.
Directe contacten met eigenaar, accountant/boekhouder, makelaars en klanten/bedrijven.
Reden vertrek Wegens financiële omstandigheden van de organisatie.

Dec. 2008 / Juni 2011 Rabobank Nederland te Eindhoven.
Functie: Financiële administratie, afhandel en beheer.
Werkzaamheden Bijhouden van mailbox en telefoon.
Contactpersoon voor Rabobank West-Zeeuws Vlaanderen. Opmaken van hypotheekakte ( en extra aangevraagde producten behorende bij de financiering ) van zowel Nederlandse als Belgische financieringen.
Afhandelen en beheer staat dan kort gezegd voor het afhandelen voor hypotheekaanvragen rondom de financiering en de bijbehorden producten en beheer van een regio bank.
In de gehele periode heb ik tussendoor ook op andere afdelingen/teams meegeholpen als men daar achterstand hadden.
Reden van vertrek Om hogerop te komen moet men een HBO diploma op zak hebben, ongeacht alle kennis te hebben.
Ik werd destijds benaderd voor een fantastische nieuwe uitdaging bij een andere organisatie, waar ik voor gekozen heb.

Nov. 2007 / Nov. 2008 Goossens wonen & slapen te Nuenen.
Functie: Commercieel administratief medewerker.
Werkzaamheden Klanten ontvangen bij binnenkomst en te woord staan voor eventuele vragen.
Digitaal verwerken van verkoopfacturen.
Bijstaan van verkopers.
Op kantoor administratieve handelingen uitvoeren en bijhouden van mailbox en telefoon.
Korte periode ook de kas bijgehouden, tellen en stortklaar maken.
Winkelritten verwerken; winkelrit houdt in dat er producten uit de showroom gaan door o.a. showroomverkoop en daar een nieuw product voor retour laten komen vanuit het hoofdkantoor.
Elke week was er een winkelrit, deze moest dan gecontroleerd worden en digitaal verwerkt worden.
Reden van vertrek Teveel negatieve interne veranderingen, waardoor het plezier in werk verloren was gegaan. Goossens heeft destijds een andere functie op het hoofdkantoor aangeboden, echter was dit persoonlijk niet interessant en een goede reden om te blijven.

Mrt. 2004 / Jun. 2007 Kappersservice Floral BV te Eindhoven.
Functie: Commercieel medewerker binnendienst.
Werkzaamheden Klantencontact middels telefonie en in de winkel.
Verkoop middels telefonie en in de winkel.
Verkoopfacturen digitaal verwerken en verzendklaar maken. Nieuwe producten in het magazijn controleren, stickeren, tellen en opbergen.
Beurzen; helpen opbouwen stand, beurs meedraaien in de verkoop.
Bijhouden mailbox.
Winkelschappen netjes, aangevuld en op orde houden.
Helpen en bijwonen van trainingen.
In 2004 begonnen als stagiaire.
Reden van vertrek De Avans hogeschool keurde de organisatie niet goed, voor het kunnen uitvoeren van praktijkopdrachten/verslagen.

Opleidingen

Opleidingen


Sept. 2007 / Jan. 2008 Avans Hogeschool te ’s-Hertogenbosch, HEAO
Management, economie en recht, deeltijd.

2003 / 2006 ROC Handel & Marketing te Eindhoven,
Commercieel medewerker binnendienst, Niveau 3.
Ondernemer groothandel, Niveau 4.
Diploma behaald in december 2006.

1999 / 2003 Aloysius/ De Roosten te Eindhoven,
MAVO-T, richting Economie.
Diploma behaald in juni 2003

Certificaten

2010 Rabobank, Woningfinanciering 1 (Diploma)

2010 Rabobank, Afhandel en Beheer België Hypotheken

2009 Rabobank, Afhandel en Beheer Hypotheken

2004 ROC Handel & Marketing te Eindhoven,
Spaans.

2004 ROC Handel & Marketing te Eindhoven,
International Business Studies.

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Sporten, dansen, winkelen en reizen.

Werkgebied

  • Son 25km
Talentcard®