
Personalia
- Leeftijd
- 49 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Gedurende mijn carrière heb ik gewerkt aan vele marketing & communicatie projecten. Zowel B2B als B2C en van huisstijlen, TV commercials tot social media strategieën. Ik leverde mijn bijdrage steeds als initiator, onderdeel van het creatieve team en als projectmanager. Het plannen, organiseren, bewaken, coördineren en delegeren richting een deadline, binnen de marges van het budget is iets dat voor mij weinig geheimen meer heeft. Ik ben een kei in het vertalen van strategie naar voor iedereen duidelijke operationele stappen. Ook beschik ik over een gezonde dosis nieuwsgierigheid, energie en humor en ben ik een teamplayer die zich op elk gewenst niveau verstaanbaar kan maken.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Initiator en inspirator met een positieve instelling, teamplayer met een coachende leiderschapsstijl, overtuigingskracht en resultaatgericht, strategische visie en hands on qua operationele uitvoer.
Ik help graag bedrijven om de groeiambities te realiseren. Dit doe ik vanuit mijn passie en expertise, op een leuke en bevlogen manier. Hierbij werk ik graag nauw samen met de specialisten uit mijn team en netwerk om zo samen steeds weer te bepalen hoe ik de doelen van mijn werkgever op de beste manier kan bereiken. In mijn vrije tijd ben ik graag sportief bezig of te vinden in de keuken om lekkere gerechten klaar te maken. Ook breng ik graag mijn tijd door met familie, vrienden of met interessante onbekenden passanten. Om samen te eten, te lachen, te praten of om elkaar te inspireren en onze horizon te verbreden.
Ik ben Mark Gelderblom.
Mijn huidige situatie
Werkervaring
2011 – 2014 | Marketingmanager - DeRuyter
DeRuyter IT Beheer & Internetdiensten is een oplossingsgerichte ICT partner voor het MKB in de regio Zuid-West & Midden Brabant. DeRuyter kenmerkt zich door de hoge kwaliteit in dienstverlening en de daarbij behorende kennis en service.
Verantwoordelijk voor het merk DeRuyter, strategische koers, merkpositionering, merkwaarden, doelgroep definitie en de doorvertaling naar het operationeel meerjarenplan. Ontwikkeling herpositionering, visuele identiteit van individuele producten. Uitrol van effectieve communicatie over alle kanalen. Het initiëren van verkoop-bevorderende acties, relatie onderhouden met klanten en leveranciers. Aansturing van het team, in totaal 9 mensen in de disciplines, sales & marketing en office-medewerkers. Bewezen omzet- en bedrijfsgroei gerealiseerd in 3 jaar tijd. Target gedreven.
2006 – 2011 | Marketeer & conceptmanager - KAN
KAN is gespecialiseerd in actiemarketing, instore marketing, conceptontwikkeling en online marketing. Van idee tot creatie: reclamebureau KAN uit Rotterdam verzorgt het hele plaatje.
Verantwoordelijk voor het genereren van omzet voor de klant. Bedenken en verkopen van creatieve on- & offline marketing-campagnes. Volgen van trends en ontwikkelingen binnen de branches. Het schrijven van marketingplannen. Operationele vertaling. Accounts adviseren voortvloeiend uit de ondervindingen. Eind-verantwoordelijk voor de ontwikkeling, de vorderingen, kwaliteit en de deadline van de actie. Onderhouden en uitbouwen van de relaties. Het functioneel aansturen van 12 medewerkers. Consequent doorvoeren van proces-veranderingen. Voeren van functionerings-gesprekken. Het opvolgen van persoonlijk actieplannen. Onderdeel van het managementteam. Target gedreven.
2003 – 2006 | Vestigingsmanager - Axender
Axender is een moderne, toonaangevende huis-aan-huisverspreider van folders en weekbladen met een landelijke dekking. Axender doet veel onderzoek naar consumenten-gedrag en weet zo wat consumenten beweegt.
Verantwoordelijk voor de gehele bedrijfsvoering en wekelijkse logistieke planning- en personeelsplanning. Hoog houden van het dekkingspercentage. Klachtenafhandeling aansturen. Up-to-date houden van bezorggebieden. Generen van nieuwe omzet d.m.v. koude acquisitie. Onderhouden van relaties met bestaande klanten. Maandelijks management overleg met directieleden. Het voeren van functioneringsgesprekken. Leidinggeven aan een groeiend bedrijf met 10 fulltime- en 20 parttimemedewerkers. Bewezen omzet- en bedrijfsgroei gerealiseerd in 3 jaar tijd. Target gedreven.
Opleidingen
NIMA Marketing A
NIMA Marketing B
HBO Commerciele Economie
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
sporten, koken, tekenen
Werkgebied


