Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Noureddine Oulhani

Noureddine Oulhani

Controller, Hoofd financiele administratie

Personalia

Leeftijd
50 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Arabisch
  • Engels
  • Frans
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Arabisch
  • Engels
  • Frans
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

De afgelopen jaren heb ik een brede ervaring opgedaan binnen mijn vakgebied. Het verzorgen van de verslaglegging, het inrichten en reorganiseren van de financiële administratie, project administratie en het opstellen van begrotingen en jaarrekeningen; het is slechts een greep uit mijn huidige takenpakket. De financiële huishouding is een stuk transparanter, vollediger en vooral tijdiger geworden.
Ik beschouw het als mijn primaire taak om, vanuit mijn financiële kennis en ervaring, bij te dragen aan de verdere ontwikkeling van een organisatie en vind dat tevens het mooiste aspect aan dit werk. Ik kijk er naar uit om deze kwaliteiten nu in te zetten voor uw organisatie. Een andere reden waarom uw vacature mij zo aanspreekt, is de branche.
Ik wil mezelf tenslotte omschrijven als een ambitieuze, accurate en doelgerichte persoonlijkheid, iemand ook die andere weet te enthousiasmeren. Ik communiceer makkelijk op verschillende niveaus en weet de neuzen dezelfde kant op te krijgen.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Integer, betrouwbaar, zelfstandig, ondernemend, ambitieuze, accurate en doelgerichte persoonlijkheid.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • financieel adviseur
Sector(en):
  • Zakelijke Dienstverlening
Carrièreniveau:
  • Leidinggevend
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

LaComptabilité Administratie & Advies 2008 – heden
Financiële en fiscale dienstverlening

Administratie & Boekhouding
- financiële administratie
- projectadministratie
- loonadministratie
- personeelsadministratie en urenadministratie
- AWBZ PGB administratie
Belastingzaken:
- overleg belastingdienst
- inkomstenbelasting
- omzetbelasting
- loonheffingen
- vennootschapsbelasting
- begeleiding controles;
- bezwaar- en beroepschriften
Verslaggeving
- jaarrekeningen, periodieke verslagen, begrotingen en prognoses

Stichting IntEnt 2003 – 2013

Functie: Finance, Planning & Control
IntEnt is opgericht om de start van nieuwe bedrijven door ondernemers en ondernemende deelnemers te realiseren. IntEnt onderscheidt zich van de reguliere MKB organisaties middels een speciale focus op het overbruggen van twee werelden. De diensten worden voornamelijk aangeboden aan kandidaten die een bedrijf willen op zetten in de volgende focuslanden, Marokko,Ghana, Suriname, Afghanistan, Irak, Angola, Curaçao en andere landen.

Belangrijkste verantwoordelijkheden:
• Lid van het management team;
• Verantwoordelijk voor de financiële administratie;
• Het samenstellen van de jaarrekening;
• Begeleiding van project- en accountantscontroles (Audit);
• Begeleiden/ondersteunen van landencoördinatoren;
• Begeleiden van deelnemers;
• Samenstellen stichtingsbegroting als mede de projectbegrotingen;
• Verantwoordelijk voor de juiste verantwoording van subsidiegelden (o.a. EU financiering)
• Lid toetsingscommissie inzake beoordeling ondernemingsplannen;
• Contact onderhouden met buitenlandse (project) partners binnen alsmede buiten Europa;
• Contact onderhouden met lokale IntEnt organisaties;
• Adviseren van het bestuur.

Stichting SEON 2000 – 2002

Functie: Administrateur
• Verantwoordelijk voor de financiële- en projectadministratie.;
• Het samenstellen van de jaarrekening;
• Begeleiding van project controles.

L’Arc International 1999 – 2000

Functie: Financieel medewerker
• Correct en tijdig voeren van de debiteuren- en crediteurenadministratie;
• Voorbereiden betalingen en het verwerken van bankmutaties;
• Het controleren van grootboekmutaties ten behoeve van periodieke overzichten;
• Opstellen van managementinformatie en overzichten ten behoeve van begroting en jaarrekening;
• Projectmatige werkzaamheden t.b.v. optimaliseren van de administratie;
• Fungeren als contactpersoon voor financiële vragen vanuit de verschillende locaties;
• Het onderhouden van contacten met diverse interne en externe partijen;
• Het administratief ondersteunen bij de verwerking van de salarisadministratie.
Vedior Uitzendbureau 1996 – 1999
Functie: diverse werkzaamheden in de horeca- en reinigingsbranche

Opleidingen

2003 Oriëntatie op het ondernemerschap, Ontwikkeling ondernemingsplan
• Cursus is gericht op het ontwikkelen van ondernemers vaardigheden.
• Ontwikkelen van visie, missie, strategie
• Toetsten financieel haalbaarheid
• Maken van ondernemingsplan inclusief een financieel onderbouwing
• Ontwikkelen van financieel plan
• Administratieve organisatie
• Kiezen van de juiste rechtsvorm om een eigen onderneming te starten
2008 Ontwikkeling financiële plan
• Inzicht in de opbouw van de balans en verlies- en winstrekening
• Inzicht in de opbouw van de investerings- en exploitatiebegroting
• Uw eerste opzet van een investerings- en exploitatiebegroting
• Informatie door externe financiers gevraagde zekerheden
• Financieringsmogelijkheden

2010 Belastingconsulent
Diverse workshops in inkomstenbelasting en omzetbelasting.

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Lezen, voetbal en reizen

Werkgebied

  • Den Haag 50km
Talentcard®