
Personalia
- Leeftijd
- 65 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
*** ***
telefoon ***
***@gmail.com
geboorte data 01-04-1960
Profiel
- MBO + denk en werk niveau.
- Kennis op het gebied van logistieke processen.
- Relevante werkervaring op het gebied van inkoop- order- transport en logistiek.
- Kennis van MS Office Applicaties.
- Goed zelfstandig kunnen werken binnen het team.
- Uitstekende communicatieve vaardigheden.
- Beheersing van de Nederlandse en voldoende in Engels in woord en geschrift.
- Probleemoplossend vermogen.
- Verantwoordelijkheidsgevoel.
- Dienstverlenende instelling.
- Collegiaal, flexibel en proactieve instelling.
Ruim 35 jaar heb ik gewerkt als administratief medewerkster, daarbij heb ik vooral veel ervaring opgedaan binnen logistieke en dienstverlenende bedrijven, alwaar ik afwisselende en zelfstandige administratieve werkzaamheden heb verricht. Mijn werkzaamheden bestonden vooral op gebied van import-export document aanvraag douane zaken-order-voorraad - project administratie customer service, debiteuren –crediteuren- facturatie -inkoop – verkoop en het gebied van planning en uren registratie.
Ik ben zeer gemotiveerd erg nauwkeurig en accuraat en heb geen negen tot vijf mentaliteit en zou mijn werkervaring graag uitbreiden.
Mijn werkwijze is zeer zorgvuldig en bovendien kan ik met mijn organisatietalent ook tijdens hectische situaties goed het overzicht bewaren.
Bovendien beschik ik over een proactieve en resultaatgerichte werkwijze.
Ook het bieden van ondersteuning en service aan klant en collega en het diverse takenpakket die bij deze functie komt kijken, bevalt mij erg goed.
Verder functioneer ik prima binnen een team, maar ook met zelfstandige taken kan ik prima uit de voeten.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Ik beschik over een proactieve, resultaat en proces gerichte werkwijze. Ik neem iedere uitdaging aan en wil goed werk leveren. Mede door mijn collegialiteit en stressbestendigheid kan ik tijdens hectische situaties goed het overzicht bewaren.
Tevens ben ik een initiatiefrijk en cijfermatig en probleem oplossend inzicht, ik ben zeer accuraat, administratief sterk, collegiaal.
Ik ben een persoon met humor en pit.
Mijn huidige situatie
Werkervaring
5/2015 tot 8/2015: SDV Logistics via Uitzendbureau Randstad
Administratief Medewerker Operations in 2 ploegendienst
Ik hield mij voornamelijk bezig met planning en analyseren van orders en het zo efficiënt en volledige mogelijk verwerken van artikel masterdata in het w.m.s. Tevens was het mijn taak om warehouse medewerkers te voorzien van geplande orders en de voortgang van de orderstatus. Dagelijks contact onderhouden met interne medewerkers, afdeling operations, supervisors waardoor ik met grote regelmaat ook op de warehouse werkvloer te vinden was.
6/2014 tot 4/2015: Ceva Logistics via uitzendbureau Manpower
Administratief Medewerker Operations in 2 ploegendienst
Ik hield mij voornamelijk bezig met planning en controle van binnenkomende en uitgaande zendingen en het zo efficiënt en volledige mogelijk verwerken van artikel masterdata in het w.m.s. Tevens was het mijn taak om chauffeurs en bezoekers te verwijzen en was een schakel tussen warehouse en douane afdeling en klant i.v.m. beschikbaarheid voorraad. Dagelijks contact onderhouden met chauffeurs en vervoerders, intern medewerkers, afdeling operations, supervisors waardoor ik met grote regelmaat ook op de warehouse werkvloer te vinden was. Verder gaf ik ondersteuning aan afdeling stock controle voorraad telling.
01-03-2012 tot 31-03-2013
Werkgever Van Gansewinkel Industrial services via uitzendbureau
Functie: Project administratief medewerkster.
Takenpakket: Het efficiënt en volledige juist administreren en inplannen van personeel per project en de uren registratie vast personeel en ZZP, in en verkoop, order en facturatie traject, debiteuren en crediteuren .
Ook het bewaken van de telefooncentrale verrichten alle voorkomende administratieve werkzaamheden.
Contact onderhouden met leveranciers op inkoop gebeid, klanten en medewerkers, intern contact medewerkers, afdeling Operations, Vestigingsmanager en de Financiële Administratie.
1/2010 tot 2/2011
Werkgever Erasmus medische Centrum Rotterdam:
Functie: administratief medewerkster bestel en• informatie punt logistiek Takenpakket::Administratief verwerken van spoed en voorraadhoudende inkoop orders, bestellen en levertijden bewaken en zorg dragen voor juiste voorraad evenwicht Veelvuldig telefonisch en email contact met afdelingen in het gehele ziekenhuis als wel inkoopafdeling als stafbureau medische hulpmiddelen en leveranciers en transporteurs. Ook het controleren van de order facturen op de prijs en conditie.
9/2008 tot 2/2009
Werkgever Panalpina World Transport B.V in Moerdijk via uitzendbureau Manpower.
Functie: Customer service medewerkster
Takenpakket: Orderverwerking, plannen en boeken en luchtvracht- rail en koerier, en hiervoor prijsafspraken maken. Verzorgen transport-douane documenten, import en export. Veelvuldig mail contact met klant in Kazakstan, telefonisch en mail contact met –fabrikanten binnen en buitenland en transporteurs. Calculaties maken facturatie en controle inkoop facturen.
4/2008 tot 8/2008
Werkgever A&G Milieutechniek B.V. in Moerdijk via uitzendbureau Manpower.
Functie: Logistiek project administratief medewerkster
Takenpakket: orderverwerking, boeken inkoop en facturatie, uren registratie personeel, inkoop eigen gebruik artikelen.
9/2005 tot 4/2008
Werkgever: De Rijke internationaal transportbedrijf Moerdijk.
Functie: administratief medewerkster / assistent planner en customers service medewerkster.
Takenpakket: orderverwerking- offertes uitbrengen- telefonisch contact met klanten –chauffeurs- container planning -controleren transport opdrachten - inkoop eigen gebruikt artikelen en alle voorkomende werkzaamheden.
6/2001- tot 9/2005
Werkgever: Bax Global in Moerdijk
Functie: administratief medewerkster.
Takenpakket:. Urenregistratie voor uitzendkrachten en vast personeel – inkoop eigen gebruik artikelen – factuur controle- orderverwerking –facturatie –plannen en regelen transporten binnen en buitenland . Verzorgen verwerking en aanmaken transport-douane documenten, import en export.–– klantenservice binnen en buitenland.
8/2000 tot 6/2001
Werkgever: Was logistiek in Moerdijk.
Functie: administratief medewerkster.
Takenpakket:. Urenregistratie voor uitzendkrachten - inkoop eigen gebruik artikelen – factuur controle.
1999 tot 2000:
Werkgever: Bruynzeel parket In Roosendaal.
Functie: Binnendienst medewerkster.
Takenpakket: Orderverwerking – facturatie- klachten afhandeling – postverwerking –telefonisch contact met klanten en vertegenwoordigers en alle handen werkzaamheden.
.
1984 tot 1999
Werkgever: Wickes een groot winkelbedrijf in doe het zelf artikelen in Utrecht en later in Breda was gevestigd
Functie: administratief medewerkster crediteuren / assistent logistiek manager.
Takenpakket:. Voorraad beheer inkoop en orderverwerking
45 filialen – facturatie - controle transportfacturen-boeken transporten
Order en facturatie controle – betalingsverkeer binnen en
buitenland, veelvuldig telefonisch contact winkels en leveranciers.
1978 tot 1984
Werkgever: Den Daas in Utrecht een groothandel in groente en fruit.
Functie: administratief medewerkster.
Takenpakket: Orderadministratie- facturatie – betalingsverkeer – voorraad beheer - urenregistratie en salarisverwerking- telefonisch contact leverancier en klanten
Reden vertrek: Vanwege reorganisatie kon ik maar parttime i.p.v. fulltime werken
Opleidingen
BKB - BKC
Meer over mij
Werkgebied


