Talentcard®
Overzicht profielen
AK

Ami Kaba

Financieel Administratief medewerker

Personalia

Leeftijd
43 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Engels
  • Frans
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Frans
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Ik ben gemotiveerd, zelfstandig, flexibel, ik heb doorzettingsvermogen als ik iets graag wil, doe ik mij best om mijn doelen te kunnen bereiken en het onderhouden van sociale contacten gaat mij goed af.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Finance
Carrièreniveau:
  • Starter
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

14 februari 2012 – 30 november 2013
Werkervaringplaats bij Gemeente Almere als administratief medewerkster.
Taken: Aanvraag bijzondere bijstand beoordelen en afhandelen, klant bestand aanpassen, beschikking maken en versturen, rapporteren, hersteltermijn brief versturen, op basis van dossieronderzoek beoordelen of ontheffingen verlengd konden worden, toekennen en afwijzen van vrijwilliger- en uitstroompremie, klanten telefonische benaderen en administratief afhandelen van de workshop.
Stage
Februari 2011 t/m juli 2011:
Afstudeerstage bij kinderopvang Noah’s Ark als administrateur.
Taken: Inkoop- en verkoopfacturen boeken en stempelen, bankafschrift boeken, memoriaaldagboek boeken, btw aan de belastingdienst afdraaien, bedrijfskosten opstellen bij jaarrekening, mail sturen naar klanten, herinneringen en aanmaningen versturen, facturen maken, archiveren, voorbereiden uitgaande facturen, kopiëren en faxen.
Februari 2010 t/m juli 2010:
Stage bij Bas Group als boekhoudkundig medewerkster.
Taken: Betalingsspecificaties versturen, facturen boeken en coderen, inter-filialen boeken, betalingen via internet boeken, telefonische en schriftelijk klanten contact, herinneringen en aanmaningen sturen, facturen maken, kopiëren en faxen.
September 2008 t/m februari 2008:
Stage bij Jeugdland als administratie medewerkster.
Taken: bezoekers ontvangen, bezoekerspasjes scannen, kassa werkzaamheden, telefoon aannemen, kopiëren, facturen maken en coderen.
September 2007 t/m februari 2007:
Stage bij het ROC Flevoland.
Taken: invoeren van klantengegevens, afspraken in agenda zitten, standaard brieven
aanpassen, kopiëren, cijferlijst invullen en archiveren.
Overige gegevens:
-Computervaardigheden:
Excel, Word, GWS, PKO, Q-win, Suite en PowerPoint
Davilex, Exact, King
-Boekhoudprogramma

Opleidingen

29 oktober 2013 – 31-10-2014
Extra cursus Nederlands bij ROC Flevoland
Februari 2012
WWB, GWS en Workshop telefonie bij Gemeente Almere
2010 - 2011
Opleiding mbo richting Bedrijfsadministrateur op het ROC in Almere Buiten
MBO 4 Diploma behaald
2008 - 2010
Opleiding mbo richting boekhoudkundig medewerkster op het ROC in Almere Buiten
MBO 3 Diploma behaald

2006 - 2008
Opleiding mbo richting administratief medewerkster op het ROC in Almere Buiten
MBO 2 Diploma behaald
2004 - 2005
Oriëntatie training op werk en scholing bij IWA in Almere certificaat behaald
2003 - 2004
Oriëntatie training op werk en scholing bij Kliq Expertise Centrum te Den Haag
2000 - 2003
te Den Haag
Diploma behaald met de vakken: Nederland op C
MAVO op Mondriaan onderwijsgroep Stadscollege voor Educatie VAVO in Den Haag.

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

-Hobby’s
wandelen en koken

Werkgebied

  • Almere 50km
Talentcard®