Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van José Kienjet-vandenHout

José Kienjet-vandenHout

corporate recruiter, bureaurecruiter, beleidsmedewerker, personeelsmedewerker

Personalia

Leeftijd
69 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto
  • E - Aanhanger

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

CURRICULUM VITAE


Werkervaring:
2000 – juni 2014 Captise (zakelijke dienstverlening; o.a. werving & selectie en interim-management in de sector zorg en welzijn), Waddinxveen
Functie: bureaurecruiter
Taken:
- voeren van intake- en selectiegesprekken;
- onderhouden van klant- en kandidatencontacten;
- adviseren over/ondersteunen bij W&S-procedures opdrachtgevers;
- monitoren bij tijdelijke opdrachten;
- adviseren kandidaten (over loopbaan, opleiding e.d.);
- diverse beleids- en coördinerende taken binnen het bureau;
- zelfstandig uitvoeren van interim-HR-opdrachten.
1994 – 2000 Politie Hollands Midden, dienst personeel, Leiderdorp
Functies: personeelsconsulent voor agenten in opleiding, medewerker rechtspositie
Taken:
- individuele begeleiding tijdens opleiding en stages;
- verzuimbegeleiding;
- ontslag- en strafzaken;
- interne advisering over toepassing rechtspositionele regelingen.
1991 – 1994 KVA-Gouweraad BV (organisatieadviesbureau voor de gezondheidszorg), Gouda
Functie: projectsecretaresse
Taken:
- ondersteunen van de adviseur/projectleider bij fusies en reorganisaties;
- uitwerken van procedures en herschrijven functiebeschrijvingen;
- bewaken van standaardprocessen/-procedures;
- algemene secretariële werkzaamheden.
1990 – 1991 Provinciale Kruisvereniging Z-Holland / Brederaad, Zoetermeer/Leiden
Functies: Officemanager, projectsecretaresse, wnd. directiesecretaresse
Taken:
- algemene secretariële werkzaamheden;
- bureau-organisatorische taken;
- administratief-organisatorische ondersteuning fusietrajecten.
1974 - 1990 Academisch Ziekenhuis Leiden (LUMC), directoraat Sociale Zaken
Functies: bureaumedewerker en secretaresse
Taken:
- algemene secretariële werkzaamheden voor o.a. directeur en staf directoraat Sociale Zaken (A&O-psychologen);
- ambtelijk secretariële ondersteuning commissies (o.a. emancipatiecommissie);
- administratieve coördinatie van projecten stafbureau;
- (co-)trainer bij communicatieve en (computer-)gebruikerscursussen;
- redactionele werkzaamheden (o.a. eindredactie sociaal jaarverslag);
- organisatorische en praktische ondersteuning bij de opzet van de bedrijfscrèche;
- praktische begeleiding polikliniek- en adm.medewerkers bij automatisering van hun correspondentie.
1972 – 1974 Handelmaatschappij ESB Europe BV (in- en verkoop van batterijen en zaklantaarns), Voorschoten
Functie: administratief medewerker in- en verkoop en reclame-afdelingen
Taken:
- administratief uitvoeren van orders en bestellingen;
- telefonische contacten met klanten en leveranciers in Europa;
- assisteren bij reclamecampagnes.
Weekend-/vakantiebaan
1969 – 1972 Lakhina Enterprises (souvenir shops in hotels), Holiday Inn, Leiden
Functie: verkoopmedewerkster weekend/inval
Taken:
- verkopen van souvenirs aan hotelgasten en bezoekers
- verkopen van sightseeiing tours aan hotelgasten en bezoekers
- invallen op anderes locaties, zoals Okuro hotel A’dam en Holiday Inn, Utrecht

Beroepsopleiding: 1993 – 1998 HBO Personeel & Arbeid (diploma)
Vooropleiding: 1967 – 1971 MULO-A (diploma)
1971 – 1972 HAVO-4
Overig: cursussen/trainingen o.a. computergebruik, transactionele analyse, didactische vaardigheden, ambtenarenontslagrecht, beleidsteksten schrijven, interviewtechnieken (o.a. competentiegericht), rapportages schrijven, adviseren.
Doorlopend ontwikkelingen in de sector gevolgd en vakliteratuur bijgehouden.
Vrije tijd: lezen, sporten, kunst en cultuur (deeltijdstudie en cursussen Kunstgeschiedenis), autorijden (instructeursdiploma)

2014

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Ik heb een dienstverlenende instelling, werk zorgvuldig, heb oog voor mens, kwaliteit en inhoud, heb verantwoordelijkheidsgevoel, aanpassingsvermogen en ben breed geïnteresseerd, analytisch en vernieuwend, samenwerkingsgericht en doelgericht.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • intercedent
Sector(en):
  • Zakelijke Dienstverlening
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

2000 – juni 2014 Captise (zakelijke dienstverlening; o.a. werving & selectie en interim-management in de sector zorg en welzijn), Waddinxveen
Functie: bureaurecruiter
Taken:
- voeren van intake- en selectiegesprekken;
- onderhouden van klant- en kandidatencontacten;
- adviseren over/ondersteunen bij W&S-procedures opdrachtgevers;
- monitoren bij tijdelijke opdrachten;
- adviseren kandidaten (over loopbaan, opleiding e.d.);
- diverse beleids- en coördinerende taken binnen het bureau;
- zelfstandig uitvoeren van interim-HR-opdrachten.

1994 – 2000 Politie Hollands Midden, dienst personeel, Leiderdorp
Functies: personeelsconsulent voor agenten in opleiding, medewerker rechtspositie
Taken:
- individuele begeleiding tijdens opleiding en stages;
- verzuimbegeleiding;
- ontslag- en strafzaken;
- interne advisering over toepassing rechtspositionele regelingen.

1991 – 1994 KVA-Gouweraad BV (organisatieadviesbureau voor de gezondheidszorg), Gouda
Functie: projectsecretaresse
Taken:
- ondersteunen van de adviseur/projectleider bij fusies en reorganisaties;
- uitwerken van procedures en herschrijven functiebeschrijvingen;
- bewaken van standaardprocessen/-procedures;
- algemene secretariële werkzaamheden.

1990 – 1991 Provinciale Kruisvereniging Z-Holland / Brederaad, Zoetermeer/Leiden
Functies: Officemanager, projectsecretaresse, wnd. directiesecretaresse
Taken:
- algemene secretariële werkzaamheden;
- bureau-organisatorische taken;
- administratief-organisatorische ondersteuning fusietrajecten.

1974 - 1990 Academisch Ziekenhuis Leiden (LUMC), directoraat Sociale Zaken
Functies: bureaumedewerker en secretaresse
Taken:
- algemene secretariële werkzaamheden voor o.a. directeur en staf directoraat Sociale Zaken (A&O-psychologen);
- ambtelijk secretariële ondersteuning commissies (o.a. emancipatiecommissie);
- administratieve coördinatie van projecten stafbureau;
- (co-)trainer bij communicatieve en (computer-)gebruikerscursussen;
- redactionele werkzaamheden (o.a. eindredactie sociaal jaarverslag);
- organisatorische en praktische ondersteuning bij de opzet van de bedrijfscrèche;
- praktische begeleiding polikliniek- en adm.medewerkers bij automatisering van hun correspondentie.

1972 – 1974 Handelmaatschappij ESB Europe BV (in- en verkoop van batterijen en zaklantaarns), Voorschoten
Functie: administratief medewerker in- en verkoop en reclame-afdelingen
Taken:
- administratief uitvoeren van orders en bestellingen;
- telefonische contacten met klanten en leveranciers in Europa;
- assisteren bij reclamecampagnes.

Opleidingen

Beroepsopleiding: 1993 – 1998 HBO Personeel & Arbeid (diploma) Haagse Hogeschool
Vooropleiding: 1967 – 1971 MULO-A (diploma)
1971 – 1972 HAVO-4
Overig: cursussen/trainingen o.a. computergebruik, transactionele analyse, didactische vaardigheden, ambtenarenontslagrecht, beleidsteksten schrijven, interviewtechnieken (o.a. competentiegericht), rapportages schrijven, adviseren.

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

lezen, sporten, kunst en cultuur

Werkgebied

  • Leiderdorp 10km
Talentcard®