Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Ingrid de Quillettes

Ingrid de Quillettes

marketing-, project-, traffic coördinator

Personalia

Leeftijd
61 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Engels
  • Nederlands
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Nederlands
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Als persoon ben ik te omschrijven als enthousiast, gezelligheidsmens, sociaal, open en eerlijk. In mijn vak ben ik zeer gedreven en sta ik voor kwaliteit, betrouwbaarheid en service gerichtheid. Ik kan goed projectmatig werken, met strakke deadlines omgaan, organiseren en coördineren. Ben ‘hands-on’ en oplossingsgericht ingesteld en gewend om zowel in teamverband als zelfstandig te werken.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • marketeer
  • marketingmedewerker
  • pers-, publieksvoorlichter
  • pr-adviseur
Sector(en):
  • Marketing & Communicatie
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Maart 2012 – mei 2015
Coördinator Actie Communicatie bij C1000 te Amersfoort.

Taken & verantwoordelijkheden:
• Productieplanning en -begeleiding landelijke C1000 weekfolders en -advertenties, bestelboeken, assortimentsfolders en instore prijs- en promotiematerialen
• Opstellen van teksten t.b.v. diverse actiemiddelen en zorgdragen voor interne afstemming met category management
• Voortgangscontrole aanlevering advertentiematerialen leveranciers t.b.v. weekfolder
• Coördinatie monsteraanvragen t.b.v. wekelijkse folderfotografie
• Productieplanning, –begeleiding en voortgangscontrole diverse lopende projecten en bewaken van deadlines


Mei 2010 – 30 juni 2011
Marketing communicatie coördinator bij Coop Supermarkten te Velp.

Taken & verantwoordelijkheden:
• Ontwikkeling en coördinatie van openingscampagnes
• Opzetten van projectadministratie
• Productieplanning, voortgangscontrole en budgetbewaking lopende projecten
• Herstructurering briefing externe leveranciers
• Aansturen media-, verspreiding- en dtp-studio bij reclamebureau
• Inkoop en productiecoördinatie weekadvertenties, zowel voor filialen als zelfstandig ondernemers
• Herstructurering en standaardisering wekelijks advertentie productieproces
• Centraal aanspreekpunt en coördinator voor lokale marketing activiteiten, o.a. consumenten acties, DM-activiteiten en evenementen
• Mede verantwoordelijk voor het bijhouden van het Content Management Systeem
• Inkoop en productiebegeleiding diverse materialen o.a. diverse foldermaterialen, winkel/displaymaterialen, premiums, e.d.
• Productiecoördinatie landelijke Coop weekfolders
• Verzorgen direct mailings



November 2009 – maart 2012
Vrijwilliger bij Cordaan te Amsterdam.

Taken & verantwoordelijkheden:
Aanvullende emotionele ondersteuning verlenen aan bewoners die op een palliatieve afdeling verblijven

Mei 2008 – 31 juli 2009
Project/Traffic Manager bij Neeeds te Amsterdam.

Taken & verantwoordelijkheden:
• Projectbegeleiding diverse klanten, o.a. Start People, Delta Lloyd, Reumafonds, de Alliantie, Eigen Haard, Amsterdam School of Real Estate
• Verantwoordelijk voor Studioplanning
• Centraal aanspreekpunt marketing/servicedesk Start People
• Verantwoordelijk voor online marketing bestel en creatie platform (BrandKeeper) voor o.a. tussenpersonen en vestigingen
• Inkoop drukwerk, premiums, e.d.
• Onderhouden contacten externe leveranciers
• Opstellen van o.a. begrotingen, planningen en briefings (in- en extern), facturen
• Voortgangscontrole en budgetbewaking lopende projecten
• Projectadministratie met behulp van Filemaker
• Algemene werkzaamheden: Telefoon, post, voorraadbeheer kantoorartikelen, verzorgen lunch, ontvangst bezoekers, archivering e.d.

Mei 2007 – Mei 2008
Project Manager Albert Heijn bij TBWA/Tequila te Amstelveen.

Taken & verantwoordelijkheden:
• Uitvoering en voortgangscontrole productie traject diverse projecten voor Albert Heijn (o.a. productie Bonusboekje, DAG advertenties en Albert DM folder), vanaf conceptfase t/m productie
• Onderhouden klantencontact m.b.t. de lopende projecten
• Opstellen briefings en planningen voor creatie (art & copy), studio, fotograaf
• Zorgdragen voor tijdige aanlevering productmonsters
• Opstellen begrotingen en voorbereiden van facturatie
• Voortgangscontrole en budgetbewaking lopende projecten
• Projectadministratie en archivering

Juli 2001- mei 2007
Reclame Coördinator bij Schuitema NV te Amersfoort.

Taken & verantwoordelijkheden oktober 2005 t/m mei 2007:
• Reclame coördinator van een nieuwe formule onder C1000 supermarkten. Directe betrokkenheid vanaf ontwikkeling tot implementatie van nieuw concept
• Productiebegeleiding nieuwe stylingsmaterialen winkel en materialen promotionele consumentenactiviteiten
• Ontwikkeling en productiebegeleiding nieuwe weekfolder met bijbehorend pakket winkelmaterialen en weekadvertenties
• Centraal aanspreekpunt voor lokale activiteiten
• Voortgangscontrole en budgetbewaking lopende projecten

Taken & verantwoordelijkheden juli 2001 t/m oktober 2005:
• Productiecoördinatie van de landelijke C1000 weekfolders, advertenties en bijbehorende pakket winkelmaterialen (regionaal gebonden)
• Voortgangscontrole landelijke folderverspreiding, tevens centraal aanspreekpunt bij problemen
• Productiebegeleiding receptenfolder, inclusief briefing culinair journalist en fotograaf
• Centraal aanspreekpunt bij opzetten, productie en uitvoering van beursactiviteiten, diverse foldermaterialen, advertentiematerialen en winkelmaterialen bij landelijke consumenten campagnes en/of regionale en individuele activiteiten bij ondernemers.
• Voortgangscontrole en budgetbewaking lopende projecten

Maart 2000 – Juni 2001
Traffic manager bij Direct Impact BV (marketing en communicatiebureau) te Vianen.

Taken & verantwoordelijkheden:
• Inkoop van o.a. divers drukwerk, lithografie en promotionele materialen
• Planning van diverse freelance medewerkers indien gewenst o.a. tekstschrijvers, fotografen
• Studioplanning en productieplanning, voortgangscontrole en tevens budgetbewaking
• Opstellen offertes en opdrachtbevestigingen richting klanten en/of leveranciers
• Voortgangscontrole en budgetbewaking lopende projecten
• Centraal aanspreekpunt voor externe contacten
• Facturatie en archivering




1997 – 2000
Traffic - Inkoop Coördinator bij Seagram Nederland BV te Amsterdam.

Taken & verantwoordelijkheden:
• Zelfstandig opstellen van inkoop- & productieplannen t.b.v. landelijke promotionele activiteiten voor zowel winkel als groothandel
• Ontwikkeling en inkoop displays, verpakkingsmaterialen, divers reclamemateriaal en premiums
• Inkoop en coördinatie ompak werkzaamheden m.b.t. promotionele activiteiten. Tevens inplannen van het hiervoor nodige logistieke verkeer in samenwerking met transporteur.
• Voortgangscontrole en budgetbewaking, bijhouden totale financiële marketing administratie.
• Voorraadbeheer materialen zoals stockdia's, brochures, promotiematerialen, e.d.
• Productiebegeleiding en aanlevering artwork voor advertenties dagbladen en magazines
• Afhandeling van verzoeken c.q. klachten van zowel consumenten als zakelijke relaties.
• Centraal aanspreekpunt (traffic/inkoop) voor fulfillmentbedrijf.
• Organisatie salesmeetings voor accountmanagement.


1992- 1997
Sales & Marketing Executive bij Seagram Nederland BV te Amsterdam

Taken & verantwoordelijkheden
• Secretariële ondersteuning marketing manager
• Project ondersteuning product en account managers


1988 –1992
Marketing Assistente bij Seagram Nederland BV te Amsterdam

Taken & verantwoordelijkheden:
• Secretariële ondersteuning marketing manager
• Project ondersteuning product managers


1987- 1988
Secretaresse van de Salesmanager bij Seagram Nederland BV te Amsterdam.
(Seagram Nederland was verantwoordelijk voor het sales- & marketing beleid in Nederland van o.a.
Sandeman Sherry & Port, Martell Cognac, Chivas Regal, Four Roses, Mumm Champagne e.d.)

Taken & verantwoordelijkheden:
• Telefoon & correspondentie (in- en extern)
• Uitwerken presentaties aan de hand concepten en/of dictafoon
• Organisatie salesmeetings & notuleren
• Archivering
• Verzorgen lunch, ontvangst gasten


1985 –1987
Secretaresse van het Unit hoofd en de Sectiechef van de Familiekamer bij de Arrondissementsrechtbank te
Amsterdam, waarnemend griffier bij de Familiekamer. Tevens plaatsvervangend secretaresse
bij de Hoofdgriffier Arrondissementsrechtbank.


1984 –1985
Secretaresse van het Hoofd en Adjunct-hoofd van het gerechtssecretariaat te Amsterdam.

Diverse werkzaamheden gedurende avonduren en weekenden:

1999 – 2002 Barwerkzaamheden bij Café ’t Vierspan te Amsterdam.

1987 –1991 Aerobicinstructrice bij Sportschool Van Asdonck te Breukelen

1986 –1987 Aerobicinstructrice bij Sportschool Brooklyn te Breukelen

1980- 1984 Serveerster bij "Taveerne Vriens" in Loenen a/d Vecht

Opleidingen

2011 EVP+ (Ervaringsprofiel)
Erkenning door Ministerie van Sociale Zaken, Werkgelegenheid en Onderwijs van verworven
competenties op HBO niveau. (Rapportage beschikbaar op aanvraag)
1977 -1983 HAVO, Breukelen (diploma)

Cursussen
2011 Basistraining vrijwilligers palliatieve terminale zorg (Markant)
2010 Deskundigheidsbevordering omgaan met dementie (Cordaan)
1993 English Language Competence Test
1989 – 1996 Diverse computervaardigheden o.a. MS Office
1986 Notuleren

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

- Koken
- Eten & drinken
- Zon
- Sporten
- Salsa dansen

Werkgebied

  • Amsterdam 25km
Talentcard®