Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Anton Dankers

Anton Dankers

Medewerker/ leider zeer breed inzetbaar.

Personalia

Leeftijd
69 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto
  • E - Aanhanger

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik ben een resultaat- en mensgerichte leider en voel me vooral thuis in een klantgerichte omgeving. Mijn achtergrond: begonnen in administratie/klachtenservice, daarna via commerciële en managementtrainingen doorgegroeid naar vestigingsleider in de bancaire wereld.
Zeer bedreven in het begeleiden in veranderingssituaties op processen, nieuw ingeslagen richtingen waarbij aanpassingen van de medewerk(st)ers noodzakelijk zijn.
Ik ga voor de beste service tegen redelijke kosten, vindt praktische oplossingen en heb oog voor detail.
Bent u nu of in de toekomst in de situatie dat u uw omzet wenst te vergroten, uw medewerkers efficiënter wilt laten werken of dat er veranderingen in de bedrijfsvoering gewenst zijn, dan ben ik uw man

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Ik ben een mens- en resultaatgerichte leider, medewerker, voel me vooral thuis in een klantgerichte omgeving zowel in- als extern, weet zowel klanten als collega’s aan me te binden.
Daarnaast werk ik graag vanuit een strakke planning en organisatie.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Finance
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

09-09-2014 tot 29-09-2014 callcenter medewerker belastingtelefoon (inbound).


22-08-1977 tot 01-11-2011 in dienst van ABNAMROBank N.V.,


01-07-2011 tot 01-10-2011 Projectmanager ANNO NU Express.

Verantwoordelijk voor het succesvol implementeren en uitvoeren van het project de ANNO NU Express. De touringcar van ABNAMRO waarin klanten kennis kunnen maken met de digitale mogelijkheden op het gebied van bankzaken.
Het door mij ontwikkelde marketingconcept wordt tot op de dag van vandaag toegepast bij introductie van nieuwe projecten.


1994 tot en met 30-06-2011: Kantoordirecteur op locaties in en om Eindhoven en de Kempische kantoren.

Verantwoordelijk voor:
- Kantoorresultaten.
- Klanttevredenheid.
- Medewerkers.
- Administraties.
Werkzaamheden c.q. focusgebieden:

- Cliënt contacten.
- Planning op gebied van uit te voeren taken, kwaliteit en kwantiteit.
- Begeleiden, coachen, opleiden en ondersteunen van front- en backoffice medewerkers en callcenter
teams
- Personele taken zoals onder andere coachings-, functionerings- en
Beoordelingsgesprekken en beheer ziekteverzuim.
- Verwerking en controle op diverse administraties.
- Aangaan van samenwerkingsverbanden, zowel in- als extern, met als doel de behoeften
te peilen en de aanbiedingen daarop af te stemmen.
- Voorzitten dag besprekingen, voornaamste onderwerpen hierin, verdeling van taken,
de te behalen resultaten en de gerealiseerde taken van de vorige dag.
- Analyseren resultaten en daar waar nodig bijsturen.
- Ontwikkelen en plannen van activiteiten ter verhoging van de resultaten.
- Voorbereiden en geven van workshops, gericht op bijvoorbeeld: teambuilding, gewijzigde
Procedures en werkwijze en hoe te komen tot betere resultaten op diverse gebieden.

Opleidingen

Opleidingen:

- Augustus 2014, callcenter toetsen Randstad met goed gevolg afgerond, met als aantekening
“zeer commercieel en resultaatgericht”.
- 1977 t/m 01-11-2012, alle relevante bankopleidingen op HBO niveau.
Zoals verkooptechnieken, administratievormen, productopleidingen, marketing en
management opleidingen en personeelsdiensten.
- 2009 Leider – Verkoopleider.
- 1988 NIBE basisopleiding.
- 1975 MAVO 4, avondcollege.
- 1973 Verkoopopleiding I en II.

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Vrije tijdsbesteding:- Kitebuggyen.
n het seizoen ben ik SinterklaasSinter

Werkgebied

  • Veldhoven 100km
Talentcard®