
Personalia
- Leeftijd
- 66 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Curriculum Vitae
Werkervaring
Intern accountmanager
2012 t/m 1-10-2014
• Verantwoordelijk voor 300 klanten uit het MKB.
• Het onderhouden van klantcontacten, het inspelen op de klant behoefte
• Relatiebeheer
• Rechtstreeks aanspreekpunt voor mijn klanten
Medewerker CSO 2e lijns
2009 t/m 2012
Verantwoordelijk voor het correct verwerken van orders, aangeleverd door landelijk werkende accountmanagers
• Onderhouden van klantcontacten, oplossen van klantproblemen, verhogen van de klanttevredenheid
• Relatiebeheer
• Goede contacten onderhouden met de interne organisatie
Medewerker expertteam Voice Noord Oost
2007 t/m 2009
• Verantwoordelijk voor het correct verwerken van orders
• Onderhouden van klantcontacten, oplossen van klantproblemen, verhogen van de klanttevredenheid
• Relatiebeheer
• Goede contacten onderhouden met de interne organisatie
Medewerker Verkoop binnen Relatie Verkoop
1998 t/m 2007
• De rechterhand van een accountmanager. Samen een team zijn
• Verkoopactiviteiten op klantlocatie, maken van offertes en uitvoeren van orders
• Orderinleg, projectbegeleiding en aftersales
• Relatiebeheer
• Coachen van medewerkers
Medewerker Primafoon
Primafoon Meppel 1994 t/m 1998
• Verantwoordelijk voor het behalen van persoonlijke verkoopresultaten
• Met de collega´s verantwoordelijk zijn voor de gehele winkel
• Het onderhouden van kennis
Medewerker Telefonische verkoop
1993 t/m 1994
• Klanten telefonisch helpen bij een verhuizing, nieuwe aansluiting of opheffing
• Verkoop van apparatuur voor gebruik op een telefoonaansluiting
Balie medewerker
KPN Service Center – 1991 t/m 1993
• Verkoop semafonie, mobilofoons en mobiele telefoons
• Storingen aannemen
Medewerker Storingsdienst
1985 t/m 1991
• Het aannemen van storingen bij nieuwe en bestaande aansluitingen
Diploma’s
• Diverse interne opleidingen KPN: verkooptraining, producttraining, gesprekstechnieken
• Coaching vaardigheden via Horizon
• Praktisch leidinggeven via Vis Trainingen
• Sales college
Kennis
• Diverse KPN order invoer systemen, o.a. Kiosk, One CRM,
• CKR, IKK, BAAN
Kernwoorden
• Stressbestendig
• Prestatiegericht
• Collegiaal
• Flexibel
• Communicatief vaardig
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
spontaan
kritisch
eerlijk
doorzettingsvermogen
vasthoudend
delegeren
organiseren
plannen
Mijn huidige situatie
Werkervaring
KPN.
medewerker storingsdienst Zwolle
klantingang 0800-0402 Zwolle
business center Zwolle
primafoonwinkel Meppel
commercieel verkoop binnendienst Zwolle
intern accountmanager Zwolle
Opleidingen
Coachingsvaardigheden. Horizon Training en Development Bunnik. Certificaat (2007)
Praktisch leidinggeven. Vis Trainingen. Certificaat (2009)
Sales College. KPN.
Diverse interne trainingen binnen KPN. Zoals: telefoon etiquette, gesprekstechnieken, telefonische verkoop, verkooptraining.
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Lezen van literaire thrillers. Nederlandse schrijvers zoals, Saskia van Noort, Esther Verhoef, Loes den Hollander, Suzanne Vermeer.
Werkgebied


