![](/assets/img/v3/backgrounds/profile-covers/4b933972-7661-45a4-a178-808a5fff07d2-800w.jpg)
![Talentcard van Andre de Jongh](/assets/media/user/cv-thumb/28731.jpg)
Andre de Jongh
Applicatiebeheer / Functioneel beheer / Senior servicedesk / Systeembeheer
Personalia
- Leeftijd
- 60 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Op zoek naar de volgende uitdaging waarin ik mijn enthousiasme kwijt kan, verder kan doorleren en de ICT een oondersteuning kan laten zijn in het werk dat mensen doen.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
enthousiast, leergierig, praktijkgericht, analytisch vermogen, organisatie gevoeligheid, inlevend vermogen
Mijn huidige situatie
Werkervaring
1e en 2e lijn Servicedesk, Applicatiebeheer, Telefonie beheer en Systeembeheer.
feb 2014 – aug 214 Netsourcing, Waardenburg, IT Dienstverlener.,
1e lijns Servicedesk Agent
1e & 2e lijns gebruikerssupport, Remote Support / VPN, Citrix
nov 2013 – feb 2014 Jeroen Bosch Ziekenhuis, Den Bosch, Gezondheidszorg (via Randstad)
Medewerker ICT.
1e & 2e/3e lijns gebruikerssupport, Werkplekbeheer, Remote Support / VPN
. mrt 2006 – apr 2013 Diakonessenhuis Utrecht, Gezondheidszorg
Medewerker ICT
1e & 2e/3e lijns gebruikerssupport, Werkplekbeheer, Applicatiebeheer, Telefonieserver beheer,
Afhandeling van hardware en software storingen en gebruikersvragen, uitgifte en inname ICT-
middelen, MultiMedia support, VPN-support.
1997 t/m 2005 gedetacheerd via Q en R / Anite / Databalk bij verschillende opdrachtgevers
- WorldTravel BTI (gedetacheerd), reisagentschap, 2 e lijn servicedesk / systeembeheer
Telefonische gebruikersondersteuning, dagelijks beheer serverpark en netwerk omgeving, werkplek
beheer op diverse locaties in nederland.
- WBE / Evides (gedetacheerd), Waterleidingbedrijf :2 e lijn servicedesk / systeembeheer / migratie
Gebruikersondersteuning, werkplek beheer op diverse productie locaties, uitrol nieuwe
hardware/software/besturingssytemen. ITIL- Implementatie
- Agroportal (gedetacheerd), Internetprovider : 2 e lijn helpdesk / systeembeheer
Kantoorpersoneel ondersteuning, dagelijks beheer servers, beveiliging website en
internetverbindingen, migratie naar windows XP
- SBL (Stadsbank van lening) (gedetacheerd), Bankwezen : systeembeheer / migratie
dagelijks beheer van serverpark, migratie naar windows XP / server 2000, update van hardware en
software, netwerkbeheer, gebruikersondersteunining voor en na migratie.
- ECT (gedetacheerd) , Containeroverslag: helpdesk / systeembeheer
overdags hoofdzakelijjk gebruikersondersteuning, ondersteuning systeembeheerders, avond en
nachtdiensten systeembeheer , ITIL-Implementatie
- PWN (gedetacheerd), waterleidingbedrijf Noord-Holland : Helpdeskmedewerker
Ondersteuning gebruikers, werkplekbeheer, patchkast beheer, systeembeheer
- PTT Post (gedetacheerd) : Servicedesk medewerker
Gebruikers ondersteuning, werkplekbeheer, netwerkbeheer, dagelijks beheer serverpark
- Bilance (gedetacheerd) : Netwerk / systeembeheerder
Migratie naar windows NT4 / Windows 95, nazorg / gebruikersondersteuning
- Koninklijke Landmacht (gedetacheerd) : Systeembeheerder
Implementatie NT4, Netwerkbeheer, Dagelijks beheer serverpark, werkplek beheer
- Supportcenter (indien niet gedetacheerd) oa inzet bij onderstaande bedrijven
Bouwmaat, Bouwbedrijven : systeembeheer / migratie
CarGlass , Ruitschade afhandeling : Systeembeheer
Opleidingen
Microsoft Virtual Academy
Azure
Introduction To Windows Azure Training 12-12-13
Windows Azure Security Overview 04-03-14
Windows Azure for IT Pros Jump Start 06-06-14
Exchange
Office Guides: Introduction to Exchange 20-03-14
Office Guides: Configuring Exchange Protection and Control 28-03-14
Office Guides: Deploying and Managing Exchange Mailbox High Availability 07-04-14
Core Solutions of Exchange Server 2013 Jump Start 11-06-14
Networking
Networking Fundamentals 10-04-14
MicroSoft Windows Network Infrastructure 70-291 (zelfstudie)
Novell Networking Technology (4U, Amersfoort, certificaat)
Offce
Office Guides: Microsoft Project Online 13-04-14
Office Guides: Introduction to the New Office 08-06-14
Licensing Office 2013 and Office 365 12-06-14
Organizing & Sharing with OneNote Jump Start 14-07-14
Powershell
Getting Started with PowerShell 3.0 Jump Start Powershell3 21-12-13
Advanced Tools & Scripting with PowerShell 3.0 Jump Start Powershell3 21-06-14
System Center - SCCM 2012 r2
System Center 2012: Configuration Manager (SCCM) 21-07-14
Security
Security Fundamentals 12-10-14
Server 2012 - server 2012 R2
Windows Server 2012 Training: Technical Overview 10-12-13
Licensing Windows Server 2012 R2 13-03-14
Windows Server 2012 R2: Server Networking 28-03-14
Windows Server 2012 R2 Essentials 19-04-14
Windows Server 2012 R2 Access and Information Protection 12-06-14
Windows Server 2012 R2: Web and Application Platform 27-06-14
SQL - Database
Database Fundamentals 21-12-13
Querying Microsoft SQL Server 2012 Databases Jump Start 26-08-14
Administering Microsoft SQL Server 2012 Jump Start 13-10-14
Virtual Desktop (VDI) / App-V / UE-Vl
Windows Server 2012: Virtual Desktop Infrastructure 19-11-13
Windows Server 2012: Server Virtualization 22-11-13
What’s New in VDI for Windows Server 2012 R2 and 8.1 19-12-13
Virtualizing Your Data Center with Hyper-V and System Center 29-07-14
Microsoft Desktop Virtualization 06-10-14
Windows Server 2012 R2 Virtualization 12-10-14
MDOP Application Virtualization Deep Dive 27-10-14
MDOP User Experience Virtualization Deep Dive 29-10-14
Windows 7 / win7
MicroSoft Windows 7 Installing & Configuring 70-680 (zelfstudie)
Migrating from Windows XP to Windows 7 11-01-14
Deploying Windows 7 11-02-14
Windows 8 / Win8
Exploring Windows 8 19-12-13
Troubleshooting Windows 8 03-01-14
Deploying Windows 8 08-01-14
Windows 8.1 / Win81
What’s New in Windows® 8.1 for IT Professionals 23-01-14
What’s New in Windows 8.1 Security 29-01-14
Windows 8.1 To Go 13-02-14
Migrating from Windows XP to Windows 8.1 13-03-14
Windows 8.1 Deployment Jump Start 11-04-14
Preparing for the Windows 8.1 MCSA 24-07-14
Communicatie
Effectieve Communicatie / Communicative Vaardigheden (intern)
ITIL
ITIL Foundations (zelfstudie, certificaat)
Telefonie
RingMaster Telephony Monitoring System (intern)
Solidus E-care Telephony Management System (intern)
Diverse
Microsoft Windows 2003 Server, Managing & Maintaining (Computrain, MCP-certificaat)
Microsoft Windows XP Professional (Computrain, MCP-certificaat)
MicroSoft Windows 2000 Server / Workstation (Global Knowledge, certificaat)
Topdesk Foundation (certificaat)
MicroSoft NT4 Server (Computrain, certificaat)
Unix Principles (4U, Amersfoort, certificaat)
Novell 3.12 Advanced Administrator (4U, Amersfoort, certificaat)
Communicatieve vaardigheden (intern, certificaat)
ISI Assistent Microcomputers (Amersfoort, diploma)
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Groen onderhoud gezamelijke boomgaard / openbaar groen / gezamelijke tuin
Vertegenwoordiging particuliere beleggers Coöperatieve Thermo Bello UA (bestuursfunctie Secretaris)
ICT ondersteuning (PC/Websites) ZZP'ers, VvE, omwonenden.
Werkgroeplid Energie en Installaties Wijkbestuur BEL (contactpersoon / wijkraad)
Werkgebied
![](/assets/img/v3/elements/single-profile-decoration-item-3.png)
![](/assets/img/v3/elements/single-profile-decoration-item-4.png)
![](/assets/img/v3/elements/single-profile-decoration-item-5.png)