
Personalia
- Leeftijd
- 61 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Werkervaring
April 2013- April 2014 Vestigingsmanager
Kvik Heerlen ( keukens, badkamer en garderobekasten) woonboulevard
Verantwoordelijkheden:
Eindverantwoordelijk op operationeel niveau voor de vertaling van het organisatiebeleid van Kvik Heerlen. Toegespitst op de werkgebieden administratie, commerciële activiteiten , aansturing personeel en logistiek.
Taken:
Algemene dagelijkse leiding aan het personeel.
Uitvoering en controle van het personeelsbeleid, ziekteverzuim, evaluatiegesprekken
Bewaken van jaarbudgetten en begrotingen
Het controleren van de verkooporders
Het optimaal neerzetten en stylen van het filiaal .
Bewaking van de kwaliteitsnorm en klachtenafhandeling
Bepalen en analyseren van de bedrijfsresultaten
Management rapportages
Contacten met leveranciers en het hoofdkantoor in Denemarken.
Verkoop van keukens, badkamers en garderobekasten.
2010 – mei 2012 Storemanager
Topshelf Megastores sports,fashion,lifestyle en horeca te Beuningen ( Gelderland)
Verantwoordelijkheden:
Eindverantwoordelijk op operationeel niveau voor de vertaling van het organisatiebeleid van Topshelf. Toegespitst op de werkgebieden administratie, commerciële activiteiten van de horeca en het aansturen van de 4 horeca outlets bij de overige Topshelf filialen , aansturing personeel en logistiek.
Taken:
Algemene dagelijkse leiding aan de assistent store-manager, afdelingshoofden en personeel
Uitvoering en controle van het personeelsbeleid, ziekteverzuim, evaluatiegesprekken
Roosters horecafilialen, HACCP en assortimentsbepaling.
Bewaking urenverantwoording personele inzet
Bewaken van jaarbudgetten en begrotingen
Het doen van investeringsvoorstellen
Het optimaal neerzetten en stylen van het filiaal tijdens de seizoenen
Bewaking van de kwaliteitsnorm en klachtenafhandeling
Bepalen en analyseren van de bedrijfsresultaten
Management rapportages
Contacten met de inkopers binnen Topshelf
2005 - 2010 Parkmanager
Roompot Vakantiepark Weerterbergen te Weert
Verantwoordelijkheden:
Eindverantwoordelijk op tactisch en operationeel niveau voor de vertaling van het organisatiebeleid van het Roompot Concern. Toegespitst op de werkgebieden administratie, horeca, retail, commerciële activiteiten, technische en huishoudelijke dienst
Taken:
Algemene dagelijkse leiding aan de acht afdelingshoofden binnen de werkgebieden
Uitvoering en controle van het personeelsbeleid, ziekteverzuim, evaluatiegesprekken
Bewaking urenverantwoording personele inzet
Opstellen en bewaken van jaarbudgetten en begrotingen
Het doen van investeringsvoorstellen, opvragen van offertes en factureringscontrole
Bewaking van de kwaliteitsnorm, interpretatie van klantenenquêtes en klachtenafhandeling
Bepalen en analyseren van de bedrijfsresultaten
Initiëren strategie aanpassingen
Management rapportages
Contacten met leveranciers
Gerealiseerde projecten:
Uitbreiding nieuw gedeelte in 2 fases van
43 luxe familie bungalows
Swimmers Lodge
Integreren horecafaciliteiten in subtropisch zwembad
Fort Fun
Multifunctionele indoor en horecafaciliteiten
Pizzeria “Panna Pentola”
Verbouwing pannenkoekenhuis tot pizzeria
Verplaatsing en vernieuwing pannenkoekenhuis in Fort Fun
Aanbieden en promoten conferentiefaciliteiten
2002-2005 Hoofd Horeca, Zwembad en Retail
Roompot Vakantiepark Weerterbergen te Weert
Taken en verantwoordelijkheden:
Operationeel verantwoordelijk voor het aansturen van 20 medewerkers
Budget in concept opstellen voor de betreffende onderdelen
Personeelsroosters maken en controle op personele kosten
Inkoop en styling Cadeau en Boetiek
1994-2002 Eigenaar eetcafé
De Bombardon te Maasbracht
1993-1994 Bedrijfsleidster Lunchroom
Bakkerij/Lunchroom Housmans te Thorn
1991-1993 Shiftleader Pizzahut
Vrijthof te Maastricht
1989-1991 Medewerkster bediening en pannenkoekenbakster
Vakantiepark Lommerbergen (Center Parcs)
1986-1988 Medewerkster bediening
Restaurant In ’t Brookx te Stevensweert
Opleidingen
1995 Uitvoerend Horeca Ondernemer Certificaat
1990 Restaurantbedrijf Diploma
1988 Cafébedrijf Diploma
1988 Sociale Hygiëne Diploma
1979-1981 HAVO Diploma
Havo -Top te Roermond
1975-1979 MAVO Diploma
Andreas MAVO te Maasbracht
BHV Certificaat
Trainingen
Kvik: Internationale Salestraining Barcelona door Kvik Denemarken
Weerterbergen: Jaarlijkse “In Company” trainingen receptie, horeca en managementvaardigheden
Netwerken tijdens mijn werkperiode bij Vakantiepark Weerterbergen.
Lid van de MKB commissie gemeente Weert namens de RECRON
• (Adviesorgaan ten behoeve van Burgemeester en Wethouders gemeente Weert)
Lid van Samenwerkingsverband De IJzeren Man te Weert
• (Doel: het recreatiegebied “De IJzeren Man” op de kaart zetten)
Lid van de werkgroep “Poortwachtercentrum Weert”
• (Ondersteuning en advies aan werkgevers op het gebied van personele knelpunten en de wet Poortwachter)
Lid van MKB Weerterland
Regelmatig contact en bijwonen meetings met VVV Midden- Limburg
Samenwerking met dhr. Lansbergen eigenaar Showbusiness- Entertainment Almere
Netwerken tijdens mijn werkperiode Bij Topshelf Beuningen.
Lid van de ondernemersvereniging van Beuningen
Contacten binnen de modemerken met vertegenwoordigers en Visual Merchandisers.
Contacten met diverse horeca leveranciers .
Netwerk tijdens mijn werkperiode bij Kvik keukens Heerlen.
Lid van de ondernemersvereniging van de woonboulevard Heerlen.
Bijwonen van de vergaderingen van deze ondernemersvereniging.
nl.linkedin.com/pub/karin-cornelissen/28/a97/a27/
Vrijetijdsbesteding
Trainer/coach meisjes C2 Fit en Fysio Volleybalclub Limac
Lid van de Jeugdcommissie VC Limac
Lezen/ Muziek/Koken/Pinterest
Hardlopen
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Werkervaring
April 2013- April 2014 Vestigingsmanager
Kvik Heerlen ( keukens, badkamer en garderobekasten) woonboulevard
Verantwoordelijkheden:
Eindverantwoordelijk op operationeel niveau voor de vertaling van het organisatiebeleid van Kvik Heerlen. Toegespitst op de werkgebieden administratie, commerciële activiteiten , aansturing personeel en logistiek.
Taken:
Algemene dagelijkse leiding aan het personeel.
Uitvoering en controle van het personeelsbeleid, ziekteverzuim, evaluatiegesprekken
Bewaken van jaarbudgetten en begrotingen
Het controleren van de verkooporders
Het optimaal neerzetten en stylen van het filiaal .
Bewaking van de kwaliteitsnorm en klachtenafhandeling
Bepalen en analyseren van de bedrijfsresultaten
Management rapportages
Contacten met leveranciers en het hoofdkantoor in Denemarken.
Verkoop van keukens, badkamers en garderobekasten.
2010 – mei 2012 Storemanager
Topshelf Megastores sports,fashion,lifestyle en horeca te Beuningen ( Gelderland)
Verantwoordelijkheden:
Eindverantwoordelijk op operationeel niveau voor de vertaling van het organisatiebeleid van Topshelf. Toegespitst op de werkgebieden administratie, commerciële activiteiten van de horeca en het aansturen van de 4 horeca outlets bij de overige Topshelf filialen , aansturing personeel en logistiek.
Taken:
Algemene dagelijkse leiding aan de assistent store-manager, afdelingshoofden en personeel
Uitvoering en controle van het personeelsbeleid, ziekteverzuim, evaluatiegesprekken
Roosters horecafilialen, HACCP en assortimentsbepaling.
Bewaking urenverantwoording personele inzet
Bewaken van jaarbudgetten en begrotingen
Het doen van investeringsvoorstellen
Het optimaal neerzetten en stylen van het filiaal tijdens de seizoenen
Bewaking van de kwaliteitsnorm en klachtenafhandeling
Bepalen en analyseren van de bedrijfsresultaten
Management rapportages
Contacten met de inkopers binnen Topshelf
2005 - 2010 Parkmanager
Roompot Vakantiepark Weerterbergen te Weert
Verantwoordelijkheden:
Eindverantwoordelijk op tactisch en operationeel niveau voor de vertaling van het organisatiebeleid van het Roompot Concern. Toegespitst op de werkgebieden administratie, horeca, retail, commerciële activiteiten, technische en huishoudelijke dienst
Taken:
Algemene dagelijkse leiding aan de acht afdelingshoofden binnen de werkgebieden
Uitvoering en controle van het personeelsbeleid, ziekteverzuim, evaluatiegesprekken
Bewaking urenverantwoording personele inzet
Opstellen en bewaken van jaarbudgetten en begrotingen
Het doen van investeringsvoorstellen, opvragen van offertes en facturerings controle
Bewaking van de kwaliteitsnorm, interpretatie van klantenenquêtes en klachtenafhandeling
Bepalen en analyseren van de bedrijfsresultaten
Initiëren strategie aanpassingen
Management rapportages
Contacten met leveranciers
Gerealiseerde projecten:
Uitbreiding nieuw gedeelte in 2 fases van
43 luxe familie bungalows
Swimmers Lodge
Integreren horecafaciliteiten in subtropisch zwembad
Fort Fun
Multifunctionele indoor en horecafaciliteiten
Pizzeria “Panna Pentola”
Verbouwing pannenkoekenhuis tot pizzeria
Verplaatsing en vernieuwing pannenkoekenhuis in Fort Fun
Aanbieden en promoten conferentiefaciliteiten
2002-2005 Hoofd Horeca, Zwembad en Retail
Roompot Vakantiepark Weerterbergen te Weert
Taken en verantwoordelijkheden:
Operationeel verantwoordelijk voor het aansturen van 20 medewerkers
Budget in concept opstellen voor de betreffende onderdelen
Personeelsroosters maken en controle op personele kosten
Inkoop en styling Cadeau en Boetiek
1994-2002 Eigenaar eetcafé
De Bombardon te Maasbracht
1993-1994 Bedrijfsleidster Lunchroom
Bakkerij/Lunchroom Housmans te Thorn
1991-1993 Shiftleader Pizzahut
Vrijthof te Maastricht
1989-1991 Medewerkster bediening en pannenkoekenbakster
Vakantiepark Lommerbergen (Center Parcs)
1986-1988 Medewerkster bediening
Restaurant In ’t Brookx te Stevensweert
Opleidingen
1995 Uitvoerend Horeca Ondernemer Certificaat
1990 Restaurantbedrijf Diploma
1988 Cafébedrijf Diploma
1988 Sociale Hygiëne Diploma
1979-1981 HAVO Diploma
Havo -Top te Roermond
1975-1979 MAVO Diploma
Andreas MAVO te Maasbracht
BHV Certificaat
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Trainer/coach meisjes C2 Fit en Fysio Volleybalclub Limac
Lid van de Jeugdcommissie VC Limac
Lezen/ Muziek/Koken/Pinterest
Hardlopen
Werkgebied


