Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Wilma Vink-Veenendaal

Wilma Vink-Veenendaal

Ondersteunend administratief medewerkster / telefoniste / receptioniste.

Personalia

Leeftijd
65 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Curriculum Vitae


Persoonsprofiel:
Ik ben een vrouw die door levens- en werkervaring geleerd heeft dat ik goed functioneer in een functie waarbij mijn taken duidelijk zijn en in staat ben om de opdrachten die gedaan moeten worden in een korte tijd tot stand weet te brengen. Ik ben een ‘doener’ en houd ervan om praktisch en concreet bezig te zijn. Ook ben ik leergierig en resultaatgericht, ik houd mij aan de afspraken die er worden gemaakt en ben loyaal van karakter.


Werkervaring:
2007 – 2012 Ministerie van Veiligheid en Justitie / Dienst Vervoer en Ondersteuning
Functie: Administratief medewerkster van de Unitmanager
Werkzaamheden:
- Voorbereiden en vastleggen van Sociaal Medisch Team -vergaderingen
- Dagplanning maken voor de dienstdoende chauffeurs
- Bestellen en bijhouden van kantoorbenodigdheden
- Bijhouden en controle van de ‘kleine kas’ van de afdeling
- Alle voorkomende werkzaamheden ter ondersteuning van de unitmanager;
Denk hierbij aan: agendabeheer, afspraken regelen, vergaderingen organiseren, contact onderhouden met bedrijven inzake het onderhoud van de auto’s (garages/ leasemaatschappijen) en andere kantoormachines.

Dit werk vond ik vooral leuk omdat het een veelzijdige functie was.


2005 – 2006 Ministerie van Justitie / Dienst Vervoer en Ondersteuning
Functie: Administratief ondersteuner bij de Vrachtdienst
Werkzaamheden:
- In deze functie voerde ik de ‘vrachtbonnen’ in. De vrachtbonnen stonden voor het verplaatsen van gedetineerdengoederen, dat wil zeggen de privégoederen van gedetineerden.
- Aan de hand van wat ik had ingevoerd werden elke maand de facturen uitgeprint en verzonden naar het Hoofdkantoor voor facturering aan opdrachtgever(s).

Deze functie bestond uit bulkwerk en hierdoor heb ik kunnen ervaren dat dit soort werk mij enorm ligt.


2002 – 2004 Ministerie van Justitie / Dienst Vervoer en Ondersteuning
Functie: Secretaresse (van de Regiomanager)
Werkzaamheden:
- In deze functie heb ik alle voorkomende werkzaamheden verricht ter ondersteuning van de Regiomanager.

In deze functie is het mij duidelijk geworden dat ik het leuker vind om in teamverband te werken.







2001- 2002 Ministerie van Justitie / Dienst Vervoer en Ondersteuning
Functie: Administratief medewerker Landelijk Bijzonder Bijstand team (LBB)
Werkzaamheden:
- Het verwerken van alle werk- en reisuren van de medewerkers van het LBB om ervoor te kunnen zorgen dat de juiste bedragen uitbetaald en gefactureerd zouden worden. Soms – bij grote drukte – sprong ik in bij de afdeling ‘Vervoer en Bijstand’ waar ik hand- en spandiensten verrichtte.

in deze functie werkte ik parttime en mijn dagen waren over het algemeen goed gevuld met mijn eigen werkzaamheden.


2000 - 2001 ABVAKABO FNV te Zoetermeer
Functie: Administratief medewerker
Werkzaamheden:
- Het bijwerken en bijhouden van het archief
- Administratieve ondersteuning van de afdeling ledenadministratie.

1999-2000 Montan-Lago BV te Zoetermeer
Functie: Telefoniste/ Receptioniste

1997-1999 Scholen gemeenschap Dalton / Vatel te den Haag
Functie: Telefoniste / Receptioniste/ administratief medewerkster

1996-1997 Uitvaartcentrum ‘Cuvo’ te Den Haag.
Functie: Facilitair medewerkster


Opleidingen:
1996-1997 Secretaresse Nederlands VMBO kader beroepsgericht diploma
1972-1976 Huishoudelijk en Nijverheid onderwijs VMBO basisgericht diploma


Cursussen:
2013 Netwerkvaardigheden certificaat


Talenkennis: mondeling schriftelijk
Nederlands uitstekend goed
Engels goed redelijk
Duits redelijk

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Persoonsprofiel:
Ik ben een vrouw die door levens- en werkervaring geleerd heeft dat ik goed functioneer in een functie waarbij mijn taken duidelijk zijn en in staat ben om de opdrachten die gedaan moeten worden in een korte tijd tot stand weet te brengen. Ik ben een ‘doener’ en houd ervan om praktisch en concreet bezig te zijn. Ook ben ik leergierig en resultaatgericht, ik houd mij aan de afspraken die er worden gemaakt en ben loyaal van karakter.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Overheid
Carrièreniveau:
  • Beperkt ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Werkervaring:
2007 – 2012 Ministerie van Veiligheid en Justitie / Dienst Vervoer en Ondersteuning
Functie: Administratief medewerkster van de Unitmanager
Werkzaamheden:
- Voorbereiden en vastleggen van Sociaal Medisch Team -vergaderingen
- Dagplanning maken voor de dienstdoende chauffeurs
- Bestellen en bijhouden van kantoorbenodigdheden
- Bijhouden en controle van de ‘kleine kas’ van de afdeling
- Alle voorkomende werkzaamheden ter ondersteuning van de unitmanager;
Denk hierbij aan: agendabeheer, afspraken regelen, vergaderingen organiseren, contact onderhouden met bedrijven inzake het onderhoud van de auto’s (garages/ leasemaatschappijen) en andere kantoormachines.

Dit werk vond ik vooral leuk omdat het een veelzijdige functie was.


2005 – 2006 Ministerie van Justitie / Dienst Vervoer en Ondersteuning
Functie: Administratief ondersteuner bij de Vrachtdienst
Werkzaamheden:
- In deze functie voerde ik de ‘vrachtbonnen’ in. De vrachtbonnen stonden voor het verplaatsen van gedetineerdengoederen, dat wil zeggen de privégoederen van gedetineerden.
- Aan de hand van wat ik had ingevoerd werden elke maand de facturen uitgeprint en verzonden naar het Hoofdkantoor voor facturering aan opdrachtgever(s).

Deze functie bestond uit bulkwerk en hierdoor heb ik kunnen ervaren dat dit soort werk mij enorm ligt.


2002 – 2004 Ministerie van Justitie / Dienst Vervoer en Ondersteuning
Functie: Secretaresse (van de Regiomanager)
Werkzaamheden:
- In deze functie heb ik alle voorkomende werkzaamheden verricht ter ondersteuning van de Regiomanager.

In deze functie is het mij duidelijk geworden dat ik het leuker vind om in teamverband te werken.







2001- 2002 Ministerie van Justitie / Dienst Vervoer en Ondersteuning
Functie: Administratief medewerker Landelijk Bijzonder Bijstand team (LBB)
Werkzaamheden:
- Het verwerken van alle werk- en reisuren van de medewerkers van het LBB om ervoor te kunnen zorgen dat de juiste bedragen uitbetaald en gefactureerd zouden worden. Soms – bij grote drukte – sprong ik in bij de afdeling ‘Vervoer en Bijstand’ waar ik hand- en spandiensten verrichtte.

in deze functie werkte ik parttime en mijn dagen waren over het algemeen goed gevuld met mijn eigen werkzaamheden.


2000 - 2001 ABVAKABO FNV te Zoetermeer
Functie: Administratief medewerker
Werkzaamheden:
- Het bijwerken en bijhouden van het archief
- Administratieve ondersteuning van de afdeling ledenadministratie.

1999-2000 Montan-Lago BV te Zoetermeer
Functie: Telefoniste/ Receptioniste

1997-1999 Scholen gemeenschap Dalton / Vatel te den Haag
Functie: Telefoniste / Receptioniste/ administratief medewerkster

1996-1997 Uitvaartcentrum ‘Cuvo’ te Den Haag.
Functie: Facilitair medewerkster

Opleidingen

Opleidingen:
1996-1997 Secretaresse Nederlands VMBO kader beroepsgericht diploma
1972-1976 Huishoudelijk en Nijverheid onderwijs VMBO basisgericht diploma


Cursussen:
2013 Netwerkvaardigheden certificaat

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Lezen, knutselen, wandelen en fietsen.

Werkgebied

  • Zoetermeer 50km
Talentcard®