Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Marian Willems

Marian Willems

secretaresse/ assistent-manager

Personalia

Leeftijd
69 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Duits
  • Engels
  • Nederlands
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Mijn rode draad in mijn leven is het werken in de zorg waar ik goed in ben en daarbij een grote bijdrage kan geven aan de medemens die alle hulp in de breedste zin van het woord nodig hebben.

Zorggroep Maas en Waal
2013 - 2014 > Secretaresse Paramedische Dienst ,notuleren, agendabeheer, Intramed,
secretariële, financiële, leidinggevende en overige dienstverlenende werkzaamheden planning 1ste lijn, telefoon- en mailverwerking, goede communicatieve vaardigheden, archivering.

Stichting Begeleidend Wonen Utrecht; OGGZ
2007 – 2013 > Assistent- manager, secretariële, financiële, balie- en overige
dienstverlenende werkzaamheden organisatie en cliënten, notuleren,
agendabeheer, planning in-en extern, telefoon- en mailverwerking, dossierbeheer, goede communicatieve
vaardigheden, archivering.

UMC Utrecht
2003 – 2007 > Secretaresse poli Chirurgie en Traumatologie
contacten in-extern, baliewerkzaamheden patiënten, afwerking DBC,
postverwerking, verslaglegging artsen, dossierondersteuning, telefoon- en mailverwerking,
goede communicatieve vaardigheden, archivering.

Fysiotherapiepraktijk Kevelaer, Duitsland
1990 – 2003 > Secretaresse, assistent-manager,
contacten in-extern, baliewerkzaamheden patiënten, loonadministratie, dossierondersteuning,
ondersteuning praktijkhouder, goede communicatieve vaardigheden, archivering.

St.Maartenskliniek
1987 – 1990 > Administratief medewerkster Economische Administratieve Dienst,
P&O, secretariële, financiële en balie- werkzaamheden opname, röntgen en gipskamer,
dossierondersteuning, bediening telefooncentrale, goede communicatieve vaardigheden, archivering.


Trend herenmode
1981 – 1987 > Fulltime moeder en als bijbaan verkoopster herenmodezaak.
1975 – 1981 > Woonachtig in Duitsland

St.Maartenskliniek
1973 – 1975 > Administratief medewerkster Economische Administratieve Dienst,
P&O, secretariële, financiële en balie- werkzaamheden opname, röntgen en gipskamer.
dossierondersteuning, bediening telefooncentrale, goede communicatieve vaardigheden, archivering.

Supermarkt Beerkens
1972 – 1973 > Begonnen als kassamedewerkster, daarna voor administratief
medewerkster, financiële en secretariële administratie en bewaking, contacten in – en extern,
goede communicatieve vaardigheden, archivering.

MS office pakket > redelijk >goed


MBO 4 werk- en denkniveau


Talen> goed
Nederlands in woord en geschrift
Engels in woord en geschrift
Duits in woord en geschrift

Hobby’s en interesses
Dieren, wandelen,natuur, duiken, vakanties, lezen, puzzelen, internet, winkelen, behulpzaam voor de medemens.





Opleidingen en cursussen

Werkervaring op MBO 4 niveau.


2012 - heden Iris, vervolgtraining
Excel, vervolgcursus
Omgaan met lastige situaties m.b.t klanten/ en cliënten, vervolgtraining

2009 Iris; SBWU, certificaat

2009 BHV; NIBHV, certificaat

2008 Omgaan met lastige situaties met cliënten en klanten ; ROC, certificaat

2008 Iris; SBWU, certificaat

2007 MS Office pakket; New Horizons, certificaat

2007 BHV, B&O, EH; NIBHV, certificaat

2007 Financiën en administratie; SBWU, certificaat

2005 Agressie training; UMC, certificaat

2004 Klantvriendelijkheid& Klantgerichtheid; UMC, certificaat

2003 PATREG cursus; UMC, certificaat

2003 Reanimatie; UMC, diploma

1994 Medische Terminologie; Centrum Vakopleiding, diploma

1968 - 1972 MAVO -diploma

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

sociaal, collegiaal,actief, eerlijk, behulpzaam, besluitvaardig, dienstverlenend, doorzettend, enthousiast, humoristisch, invoelend, krachtig, leergierig, ondernemend, oplettend, realistisch, stressbestendig, volhardend, vriendelijk, zelfstandig, zorgvuldig, zelfverzekerd, geduldig, invoelend, betrouwbaar, logisch denkend, loyaal, ordelijk, overtuigend, tolerant.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Algemeen
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Zorggroep Maas en Waal
2013 - 2014 > Secretaresse Paramedische Dienst ,notuleren, agendabeheer, Intramed,
secretariële, financiële, leidinggevende en overige dienstverlenende werkzaamheden planning 1ste lijn, telefoon- en mailverwerking, goede communicatieve vaardigheden, archivering.

Stichting Begeleidend Wonen Utrecht; OGGZ
2007 – 2013 > Assistent- manager, secretariële, financiële, balie- en overige
dienstverlenende werkzaamheden organisatie en cliënten, notuleren,
agendabeheer, planning in-en extern, telefoon- en mailverwerking, dossierbeheer, goede communicatieve
vaardigheden, archivering.

UMC Utrecht
2003 – 2007 > Secretaresse poli Chirurgie en Traumatologie
contacten in-extern, baliewerkzaamheden patiënten, afwerking DBC,
postverwerking, verslaglegging artsen, dossierondersteuning, telefoon- en mailverwerking,
goede communicatieve vaardigheden, archivering.

Fysiotherapiepraktijk Kevelaer, Duitsland
1990 – 2003 > Secretaresse, assistent-manager,
contacten in-extern, baliewerkzaamheden patiënten, loonadministratie, dossierondersteuning,
ondersteuning praktijkhouder, goede communicatieve vaardigheden, archivering.

St.Maartenskliniek
1987 – 1990 > Administratief medewerkster Economische Administratieve Dienst,
P&O, secretariële, financiële en balie- werkzaamheden opname, röntgen en gipskamer,
dossierondersteuning, bediening telefooncentrale, goede communicatieve vaardigheden, archivering.


Trend herenmode
1981 – 1987 > Fulltime moeder en als bijbaan verkoopster herenmodezaak.
1975 – 1981 > Woonachtig in Duitsland

St.Maartenskliniek
1973 – 1975 > Administratief medewerkster Economische Administratieve Dienst,
P&O, secretariële, financiële en balie- werkzaamheden opname, röntgen en gipskamer.
dossierondersteuning, bediening telefooncentrale, goede communicatieve vaardigheden, archivering.

Supermarkt Beerkens
1972 – 1973 > Begonnen als kassamedewerkster, daarna voor administratief
medewerkster, financiële en secretariële administratie en bewaking, contacten in – en extern,
goede communicatieve vaardigheden, archivering.

Opleidingen

2012 - heden Iris, vervolgtraining
Excel, vervolgcursus
Omgaan met lastige situaties m.b.t klanten/ en cliënten, vervolgtraining

2009 Iris; SBWU, certificaat

2009 BHV; NIBHV, certificaat

2008 Omgaan met lastige situaties met cliënten en klanten ; ROC, certificaat

2008 Iris; SBWU, certificaat

2007 MS Office pakket; New Horizons, certificaat

2007 BHV, B&O, EH; NIBHV, certificaat

2007 Financiën en administratie; SBWU, certificaat

2005 Agressie training; UMC, certificaat

2004 Klantvriendelijkheid& Klantgerichtheid; UMC, certificaat

2003 PATREG cursus; UMC, certificaat

2003 Reanimatie; UMC, diploma

1994 Medische Terminologie; Centrum Vakopleiding, diploma

1968 - 1972 MAVO -diploma

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Dieren, wandelen,natuur, duiken, vakanties, lezen, puzzelen, internet, winkelen, behulpzaam voor de medemens

Werkgebied

  • Nijmegen 50km
Talentcard®