Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Annejo Koops

Annejo Koops

Secretaresse

Personalia

Leeftijd
50 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Engels
  • Nederlands
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Nederlands
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Curriculum Vitae

Directiesecretaresse | Officemanager | Managementassistente | Hoofd secretariaat

Persoonsomschrijving
Gedreven ondersteuner, zoek graag zelf alles uit. Werk het liefst met heel veel humor.

Ervaring
Officemanager | ZeggeXtra
2012 – 2014 (1 jaar 6 maanden)Ede
Uitbreiden van boekhoudkundig bureau met secretariële ondersteuning t.b.v. het MKB. Daarnaast; opzetten en bijhouden website, installeren van diverse computersoftware, aanvragen certificaten, inrichten (programmeren) nieuwe telefooncentrale, digitale mailingen, ontwerpen flyer. Bijhouden social media zoals; Twitter, Facebook, LinkedIn. Alle voorkomende secretariële werkzaamheden. Werken met diverse computerprogramma’s zoals; Windows pakket, e-boekhouden, Twinfield, WordPress, etc.

Hoofd medisch secretariaat | Karakter Kinder- en jeugdpsychiatrie
2009 – 2012 (3 jaar 11 maanden) Ede / Oosterbeek
Verantwoordelijkheid over medisch secretariaat (10 medewerkers). Onderzoeken van effectiviteit en efficiëntie van processen om deze te kunnen optimaliseren. Lid van het managementteam.

Managementassistente | Karakter Kinder- en jeugdpsychiatrie
2009 – 2012 (3 jaar 11 maanden) Ede / Oosterbeek
Ondersteuning van de twee clustermanagers, alle voorkomende ondersteunende taken, zoals complexe agendabeheer, organiseren en (digitaal) notuleren van bijeenkomsten/vergaderingen, bewaken en signaleren van te ondernemen acties.

Secretaresse | Kruiswerk West-Veluwe
2005 – 2009 (3 jaar en 4 maanden) Ede
Jeugdgezondheidszorg
Alle voorkomende secretariële taken. (Digitaal) Notuleren, agendabeheer, archiveren, bewaken bezetting consultatiebureaus, etc.

Service en Welzijn
Coördineren van de administratie. Onderzoeken administratieve processen. Cliëntregistratiesysteem optimaliseren en efficiënter maken. Voorkomende administratieve werkzaamheden betreffende maaltijdservice en personenalarmering.
Kraamzorg
Ondersteuning projectgroep en diverse werkgroepen i.v.m. fusie. Uitwerken diverse projecten voortkomend uit de fusieprojectgroep en werkgroepen. Ondersteuning manager kraamzorg en accountmanager. Agendabeheer, notuleren, correspondentie, aanspreekpunt bij afwezigheid managers.

Coördinator inkoop en communicatie | Techcomlight
januari 2004 – september 2005 (1 jaar 9 maanden) Ede
Inkoop, ontwikkelen en aanpassen van drukwerk, opstellen van persberichten en advertenties, regelen van alle aangelegenheden betreffende reclame en sponsoring.

Directiesecretaresse | ITN Installatietechniek B.V.
1999 –2004 (4 jaar 7 maanden)Ede
Secretarieel:
Agendabeheer voor de algemeen directeur, organiseren en (digitaal) notuleren van directie en Raad van Commissarissen vergaderingen, aansturing van receptiemedewerkers, contactpersoon gebouwbeheer, behandeling van alle verzekeringen, aanspreekpunt bij afwezigheid van algemeen directeur.

Personeelszaken:
Perfectioneren opzet personeelsbestand in Access, bijhouden en updaten personeelsbestand, regelen van cursussen voor medewerkers, maken van arbeidscontracten, uitzoeken vragen medewerkers betreffende CAO-zaken, behandeling ziekmeldingen, contacten Arbodienst, uitzetten en behandeling vacatures.

PR-werkzaamheden:
Schrijven en ontwerpen van wervingsfolder, schrijven en ontwerpen van posters voor ABRI, veranderen en updaten website, opzetten van een pr-plan, opzetten en naleving van het sponsorbeleid, organiseren van relatiedagen, –weekenden en ‘openhuis’dagen. Bewaken huisstijl.

Office Manager | ZB Communicatie & Media bv
1998 –1999 (1 jaar 5 maanden) Ede
Agendabeheer, verwerking urenregistratie, projectbeheer, aanspreekpunt projecten, contacten externe relaties, opzetten en bijhouden relatiebestand, verzorgen van mailingen.

Financieel / administratief medewerkster | VluchtenlingenWerk Ede
1993 – 1998 (4 jaar 6 maanden) Ede
Alle voorkomende administratieve en financiële handelingen. O.a; archiveren, telefoonafhandeling, contacten interne en externe relaties, financieel spreekuur met de cliënten, voorbereiden en verwerken betalingen, dossieropbouw, opzetten en bijhouden relatiebestand, opzetten en verspreiding nieuwsbrief.
Opleiding
1991 - 1992 Schoevers Opleidingen
1990 - 1991 Highschool
1987 - 1990 MAVO
Cursussen
1998 Office pakket
2002 Webdesign

Competenties
ondersteunen | meedenken | organiseren |ontlasten |efficiëntie |service | humor

Interesses
social media | detectives | thrillers | psychologie | hardlopen

Aanbeveling
manager kraamzorg
“Annejo is de meest ideale secretaresse die je je kunt bedenken! Ze is niet alleen proactief, een harde werker en onder alle omstandigheden kalm en rustig van aard, ook bezit ze een flinke dosis humor, is ze eerlijk, loyaal, betrouwbaar en recht-door-zee. In de dynamische periode bij de kraamzorg heb ik haar altijd als een bijzonder prettige collega ervaren.”

Referenties
Op aanvraag

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

structureel - integer - sociaal - stressbestendig

Mijn huidige situatie

Sector(en):
  • Algemeen
Carrièreniveau:
  • Leidinggevend
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

directiesecretaresse - management assistente - hoofd secretariaat

Opleidingen

Schoevers

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

film - lezen - hardlopen

Werkgebied

  • Ede 50km
Talentcard®