Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Mirjam van Meulenbroek-Kersten

Mirjam van Meulenbroek-Kersten

Algemene medewerker

Personalia

Leeftijd
63 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
  • Frans
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik ben beschikbaar / actief op zoek.

• MENSEN-MENS | VEELZIJDIG & COMMUNICATIEF VAARDIG
Door mijn coachende vaardigheden kan ik mensen inspireren en motiveren. Daarbij gebruik ik mijn inlevingsvermogen en focus op mogelijkheden.

• WAAROM MIRJAM VAN MEULENBROEK-KERSTEN?
Ik ben allrounder als het aankomt op enthousiasmeren, bemiddelen, doorverwijzen, begeleiden en motiveren van klanten. Ik heb als voormalig docent ervaring in presenteren en doceren.

• WAT KAN IK U BIEDEN?
Motiveren en coachen van klanten en medewerkers. Hier word ik blij van en hier haal ik energie uit. Ik leer snel en ben analytisch ingesteld. Daarnaast beschik ik over commerciële en organisatorische talenten. Bij het bereiken van doelen signaleer ik kansen en benader deze creatief, doordat ik buiten de bestaande kaders durf te treden. Samenwerken is belangrijk voor mij.
• Integriteit vind ik een belangrijke waarde en vind ik het vanzelfsprekend om iedereen met respect te benaderen. Ik heb een sterk ontwikkeld verantwoordelijkheidsgevoel, ben initiatiefrijk en vind ik het een uitdaging om met onverwachte situaties om te gaan. Sterk in onderhandelingen door de belangen van alle partijen in het oog te houden.
• Naast mijn werk bij Pergamijn deed ik ervaring op als zelfstandig ondernemer met een eigen schoonheidssalon.

NEEM CONTACT OP
Om te bespreken wat ik u kan bieden om de doelen van uw organisatie op professionele manier te bereiken.

Ik wil graag werken als

Functie(s):
  • opleidingscoördinator
Sector(en):
  • Algemeen
Dienstverband(en):
  • Vast
Salaris:
  • 1.750 - 2.500
Aantal uren:
  • 16-24 uur

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Zie voor info:
Samenvatting
☀ Actief op zoek naar nieuwe kansen…

☞ MENSEN-MENS | VEELZIJDIG & COMMUNICATIEF VAARDIG
Door mijn coachende vaardigheden kan ik mensen inspireren en motiveren. Daarbij gebruik ik mijn inlevingsvermogen en focus op mogelijkheden.

☞ WAAROM MIRJAM VAN MEULENBROEK-KERSTEN?
Mijn kracht zit in het opbouwen van relaties, gebaseerd op vertrouwen. Ik ben allrounder als het aankomt op enthousiasmeren, bemiddelen, doorverwijzen, begeleiden en motiveren van klanten. Ik heb als voormalig docent ervaring in presenteren en doceren.

☞ WAT KAN IK U BIEDEN?
♦ Motiveren van klanten en medewerkers. Hier word ik blij van en hier haal ik mijn energie uit. Ik leer snel en ben analytisch ingesteld. Daarnaast beschik ik over commerciële en organisatorische talenten. Bij het bereiken van doelen signaleer ik kansen en benader deze creatief, doordat ik buiten de bestaande kaders durf te treden. Samenwerken is belangrijk voor mij.
♦ Integriteit vind ik een belangrijke waarde en vind ik het vanzelfsprekend om iedereen met respect te benaderen. Ik heb een sterk ontwikkeld verantwoordelijkheidsgevoel, ben initiatiefrijk en vind ik het een uitdaging om met onverwachte situaties om te gaan. Sterk in onderhandelingen door de belangen van alle partijen in het oog te houden.
♦ Naast mijn werk bij Pergamijn deed ik ervaring op als zelfstandig ondernemer met een eigen schoonheidssalon.

☞ NEEM CONTACT OP
Om te bespreken wat ik u kan bieden om de doelen van uw organisatie op professionele manier te bereiken. E-mail: mvanmeulenbroek@gmail.com of Telefonisch; 0654670778

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • opleidingscoördinator
Sector(en):
  • Reizen & Recreatie
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Illustrator schoolkrant “Het Vonkje” september 2014-heden
Vrije School Haarlem
-✋Illustraties verzorgen voor de schoolkrant die per kwartaal wordt uitgegeven

Sportinstructrice
O’Woman te Maastricht, 2008 – heden (oproepbasis)
☆ Ontvangen en informeren van geïnteresseerde bezoekers en klanten aan de balie
☆Verkopen van verschillende abonnementen, aangepast aan de behoefte van de klant
☆ Intakegesprekken houden met nieuwe klanten, vaststellen van doelen en vastleggen van
medische gegevens.
☆ Regelen en uitvoeren van individuele proeflessen, aangepast aan specifieke mogelijkheden.
☆ Begeleiden van vrouwen tijdens fitness en cardiofitness. Zorgen dat iedere klant individueel
en op een prettige manier het aangeboden programma kan volgen.
☆ Op regelmatige basis uitvoeren fitheidscheck bij klanten en analyseren van vorderingen
van en met klanten.
☆ Zelfstandig beheren van de accommodatie en faciliteiten

Vodafone B.V. te Maastricht, 1997 – april 2014

Customer Management Agent, Customer Solution Office, 2002 – april 2014
★ Het afhandelen van meldingen van telefonische overlast, zoals omschreven in de
Telecommunicatiewet en conform de Algemene Voorwaarden van Vodafone Libertel B.V.
★ Onderzoek doen om op basis van de verstrekte data en tijdstippen van de klager via de
netwerkgegevens het nummer van de plager te achterhalen.
★ Op professionele wijze bemiddelen door het geven van adviezen en bieden van mogelijke
oplossingen aan klager en plager zowel telefonisch als schriftelijk
★ Op regelmatige basis ontvangen en te woord staan van balieklanten
★ Onderhouden van nauwe contacten met andere netwerkaanbieders, politie en interne
afdelingen met betrekking tot de onderzoeken.
★ Inwerken van collega’s zodat ze in staat zijn zelfstandig meldingen af te
handelen, zowel naar klager, plager als procedureel.
★ Administratieve verwerking en rapportering met behulp van de verschillende computerprogramma's
☆ Naast deze functie actief als sportinstructrice bij O 'Woman

Medewerker Kenniscentrum Customer Care Project 2000 - 2002
➽ Projectmedewerker Kwaliteitsverbetering van het interne, digitale informatiesysteem voor de afdeling Customer Care.
➽ In teamverband inventariseren en actualiseren van het bedrijfsprocessensysteem, teneinde dit te optimaliseren.
➽ Continue afstemming op gebruikers, toegesneden op producten, techniek en diensten, vooral bij de introductie van nieuwe producten en diensten.
➽ Beheren en uitwisselen van informatie tussen diverse afdelingen en gebruikersgroepen.
➽ Kwaliteitscontroleur voor adviseurs van de afdeling Customer Care.

Supervisor callcenter Customer Care, 2000 - 2000
✺ Coördineren en aansturen van 30 medewerkers (in diverse teams) van de afdeling Customer Care.
✺ Bewaken van voortgang en service-levels van de telefonische klantenservice.
✺ Signaleren en rapporteren van knelpunten en calamiteiten in het Vodafone-netwerk

Citaverde College te Heerlen, 2000 – 2000
Vervangend docent handvaardigheid (nevenfunctie voor 8 uur per week)
✋Het ontwikkelen, uitvoeren en evalueren van handvaardigheidsonderwijs aan leerlingen
✺ Deze baan had ik naast mijn werkzaamheden als supervisor bij Vodafone

Adviseur Customer Care, 1997 - 2000
☏ Telefonisch beantwoorden van klantvragen
☏ Adviseren van klanten en prospects met behulp van diverse computerapplicaties.

Promo Results te Ede, 1997 – 1997
Vertegenwoordiger (tijdelijk dienstverband)
❄ Koude acquisitie en demonstratie ter promotie van nieuw product van Mora BV in rayon Zuid-Limburg
❄ Gebruik van bedrijfsauto en bedrijfskleding
❄ Rapporteren verkoop en op peil houden verkoopvoorraad

De Twaalf Provinciën te Heerlen, 1995-1996
Arbo-begeleider (sociaal plan BVG)
⚕ Het zelfstandig verrichten van de werkzaamheden als in vorenstaande functie
⚕ Dagelijks overleg in team, schriftelijke terugkoppeling naar werkgevers
⚕ Het verrichten van bedrijfsbezoeken in verband met risico-inventarisatie

Bedrijfsvereniging voor Gezondheidszorg (BVG) te Sittard, 1992 – 1995
Rapporteur Ziektewet en Arbobegeleider
⚕ Het bezoeken van arbeidsongeschikte werknemers in rayon Limburg
⚕ Het rapporteren van de aard en oorzaak van de ziekmelding
⚕ Vervolgacties afspreken, doelstelling: terugdringen ziekteverzuim
⚕ In conflictsituaties met werkgever en/of collega’s bemiddelen in samenwerking met arbeidsconsulent
⚕ Dagelijks rapporteren van de individuele bezoeken aan verzekeringsgeneeskundige en medisch secretaresse van het verzuimteam
⚕ Onderhouden van contacten met werkgevers en werknemers in verband met voortgangsbewaking van het verzuim- en re-integratie traject
⚕ Administratieve verwerking dagelijkse werkzaamheden

Zelfstandig schoonheidsspecialiste (nevenactiviteit), 1991 - 1993
• Uitvoeren van diverse schoonheidsbehandelingen in eigen salon aan huis.

Stichting Pergamijn te Echt, 1988 - 1992
Activiteitenbegeleider
• Ontwikkelen, voorbereiden, uitvoeren van activiteitenprogramma en begeleiden van geestelijk gehandicapten met gedragsproblematieken.
• Naast deze functie werkzaam als zelfstandig schoonheidsspecialiste

Vrijwillig medewerker kinderdagverblijf Ploem te Sittard, 1987-1988
• Zorgdragen voor een huiselijke en veilige sfeer
• Kinderen stimuleren om zich te ontwikkelen door het aanbieden van diverse activiteiten binnen en buiten
• Zowel zelfstandig als in teamverband kinderen begeleiden en verzorgen

Zwemleider-A, Vrijwilliger bij Watervrienden Sittard, januari 1980-december 1984
• Het geven van zwemlessen aan kinderen (vanaf 3 jaar) en volwassenen
• Doel: Watervrij maken en voorbereiden op diploma’s

Opleidingen

Academie Lichaamsverzorgende beroepen | Sittard 1989 - 1991
Schoonheidsspecialiste en manicure, diploma

Hogeschool Katholieke Leergangen | Sittard 1981 - 1987
Docent tekenen en handvaardigheid, 2e graad- bevoegdheid

Academie voor Industriële Vormgeving | Eindhoven 1979 - 1981
Productpresentatie, propedeuse

Bisschoppelijk College | Sittard 1972 - 1979
VWO-A, diploma
Vakken: Nederlands, Engels, Frans, Geschiedenis, Aardrijkskunde, Economie I, Wiskunde I

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Duiken, golfen, wandelen, fitness
Tekenen, schilderen, handvaardigheid/creatief bezig zijn
Als vrijwilliger op vrijdagmiddag meehelpen tijdens lessen handarbeid op een lagere school (groep 7 en 8)

Werkgebied

  • Maastricht 100km
Talentcard®