Personalia
- Leeftijd
- 54 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
nl.linkedin.com/in/ftomassen/
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Mijn naam is Frank, een ervaren, breed geinteresseerde manager met ruime ervaring binnen het uitzendwezen en in de gezondheidszorg. Tevens ruime ervaring en stevige voorliefde voor HORECA en aanverwante branches. Mijn stijl van leiding- geven kenmerkt zich door ruimte en vertrouwen te geven: indien deze willens en wetens wordt geschaad, word ik meer directief . Ook niet onbelangrijk: ik heb een hands-on mentaliteit en “sta graag met mijn laarzen in de modder”! Ik ben commercieel ingesteld, service en klantgericht en verlies hierbij bedrijfsbelang niet uit het oog.
Mijn huidige situatie
Werkervaring
12-08-2013 t/m 05-09-2014 Alleplattegronden.nl
Projectmedewerker / Operationeel manager A.I.
Gestart met werving en selectie werkzaamheden op part time basis. Per 2014 gefunctioneerd als operationeel manager A.I. Aansturen dagelijkse werkzaamheden. Focus tijdens de werkzaamheden lagen op procesverbetering en coachen begeleiden van (nieuwe) medewerkers en stagiaires. Verder ondersteunend geweest bij commerciele en administratieve trajecten/werkzaamheden.
02-2011 t/m 05-2013
Magna Clinical BV
Directeur
Per 02-2011 volledig opgezet detacheringsbedrijf gespecialiseerd in het uitlenen van farmaceutisch personeel. Magna Clinical is inmiddels ABU, SNA en ISO gecertificeerd.
Coachen en aansturen van intercedent, commercieel en financieel eindverantwoordelijk voor de BV. Het opbouwen en onderhouden van contacten met relaties en medewerkers vanuit zowel binnen als buitendienst, begeleiden van trainingsprogramma medewerkers, begeleiden van externe medewerkers, uitvoeren van beoordelingsgesprekken en werkplekinspecties.
Tevens als HRM manager gefungeerd voor farmaceutisch bedrijf te Nijmegen. 20 interne/vaste medewerkers en gemiddeld 9 flexibele medewerkers.
09-2009 tot 02- 2011
Pluryn
Teamleider Dagbesteding
Aansturen van ruim 20Fte op diverse locaties binnen verstandelijk gehandicapten zorg.
09-2006 t/m 08-2009
USG StartPeople Medi Interim
Unit manager Nijmegen en Doetinchem
Coachen en aansturen van intercedenten en administratief ondersteunend personeel, commercieel en financieel eindverantwoordelijk voor vestiging , opbouwen en onderhouden van contacten met accounts en medewerkers vanuit zowel binnen als buitendienst, begeleiden van trainingsprogramma medewerkers, begeleiden van externe medewerkers, uitvoeren van beoordelingsgesprekken en werkplekinspecties, uitkomsten bespreken met Teamleiders van inlenend bedrijf, opvolgen van ISO richtlijnen. Verder draag ik de verantwoordelijkheid als accountmanager van twee grote opdrachtgevers in Gelderland. Dit binnen de gezondheidszorg sektor.
05-2005 t/m 05-2006
Interster. BV
Account-manager
Acquisitie en onderhouden relaties (ziekenhuis /CSA), adviseren aangaande en begeleiden van introductieprocessen (non-) disposables binnen (C-)SA afdelingen.
09-2003 t/m 04-2005
Zieken- en Verpleeghuis Zevenaar Alysis Zorggroep.
Leerling operatie assistent
In dienstverband van bovenstaand ziekenhuis de opleiding tot operatieassistent gevolgd. Het betrof een in-service opleiding, waarbij de theorie gevolgd werd aan de HAN te Nijmegen. Het praktijkgedeelte vond plaats op het operatiecomplex in ziekenhuis Zevenaar.
10-2002 t/m 09-2003
SNS Bank Nederland te Arnhem en Utrecht
Zap`m coördinator/ Medewerker cliënten service
Implementatie coördinatie regio Arnhem van commercieel project Zap`m, coachen van baliemedewerkers in het kader van Zap`m. Verrichten van balie/kas transacties, opnemen en verhelpen van problemen, verkoop van bancaire en verzekeringsproducten.
01 t/m 09-2002
USG People Multiplan Technical Support BV te Amersfoort
Projectleider
Acquireren en onderhouden van relaties in zowel binnen als buitendienst, werven, selecteren en begeleiden van medewerkers, en hieraan gerelateerde werkzaamheden, opzetten, naleven en controleren van procedures, houden van beoordelingsgesprekken en werkplekinspectie. Werkzaamheden werden uitgevoerd volgens ISO en VCA richtlijnen.
2001
Sabbatical year
Gedurende een jaar door Japan en Australië gereisd en gewerkt 08-1999 t/m 12-2001
08-1999 t/m 09-2000
USG People Technicum Uitzendbureau te Utrecht
Vestigingsmanager
Coachen en aansturen van intern technisch commercieel medewerkers, commercieel en financieel eindverantwoordelijk voor vestiging Utrecht, opbouwen en onderhouden van contacten met accounts en medewerkers vanuit zowel binnen als buitendienst, begeleiden van trainingsprogramma medewerkers, begeleiden van externe medewerkers (+/-50 man), uitvoeren van beoordelingsgesprekken en werkplekinspecties, uitkomsten bespreken met uitvoerders en/of planners van inlenend bedrijf, opvolgen van ISO en VCU richtlijnen.
01-1997 t/m 07-1999 Besam Deurautomatisering NL te Ede
Planner/medewerker Technische Dienst
Verzorgen van dagelijkse planning en aansturen van 20 tal monteurs, onderhouden contacten, aansturen opdrachtgevers, onderaannemers, eindgebruikers en coördinatie in samenwerking met werkvoorbereiders, draaien van storingsdiensten ‘s avonds en in weekeinden, telefonische controle en naleving van VGM/VCA aspecten.
11-1995 t/m 11-1996 Philips Semiconductors te Nijmegen
Assistent projectleider
Ondersteunen werkzaamheden voor tweetal projectleiders, organiseren van bijeenkomsten en inventarisatieprojecten.
05-1989 t/m 09-1994 Ministerie van Defensie
Onderofficier Instructeur Infanterie.
Opleidingen
2003-2005 HAN afd. gezondheidszorg te Nijmegen
1987-1988 MEAO Redichem College te Oosterbeek
1982-1987 MAVO van Lingen College te Arnhem
Cursussen:
• BHV
Functiewaarderingen Hay Group
• Training “Coaching On the Job” Sensolid Training
• “effektief verkopen” Kenneth Smit Training
• Coachen medewerkers
• Training Verkoop binnendienst
• Training Verkoop buitendienst
• VCA-1 via PBNA
VCA-2 PBNA
• Arbeidsmarkttraining Artra Oriëntatiecursus
• NeN 3140 van der Heide