Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Marjoleine van Selm

Marjoleine van Selm

Belasting consulent of directiesecretaresse personal assistant

Personalia

Leeftijd
67 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Frans
  • Engels
  • Spaans
Talen (schrijven)
  • Frans
  • Engels
  • Spaans
Rijbewijs
  • B - Personenauto
  • E - Aanhanger

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

CURRICULUM VITAE


Persoonlijk profiel:
33 jaar ervaring in management support op hoog niveau.
Kernwoorden die op mij van toepassing zijn: snel van begrip, efficiënt en accuraat, zonder daarbij de grote lijnen uit het oog te verliezen. Daarnaast ben ik plichtsgetrouw, pro actief, zelfredzaam en representatief.


Opleiding:
2013 (september) Hbo-opleiding belastingconsulent (BC)
2012 - juni 2013 Praktijkdiploma boekhouden (PDB)
1987 - 1988 VWO – Luzac College
1985 Certificaat Spaans van de Volksuniversiteit
1979 Certificaat Engels van de University of Cambridge
1977 - 1978 Certificaat Frans van het Institut Catholique de Paris
1976 - 1977 Schoevers receptioniste opleiding, later aangevuld tot Schoevers
secretaresse met stenografie Nederlands (1980) en Frans (1981)
1975 Mavo IV



Werkervaring:
19-12-1988 – 31-12-2012 Stichting Verenigde Nederlandse Apotheken te Amersfoort
Bestuurssecretaresse
• Ondersteuning van de algemeen secretaris bij de afhandeling van de uitvoerende werkzaamheden voor de stichting en het optreden als zijn sparring partner
• Bewaken van de voortgang van de te nemen acties, volgend uit de bestuursvergaderingen
• Plannen, voorbereiden en notuleren van bestuurs-vergaderingen
• Bijhouden van het bestuursarchief
• Bewaken van de agenda van de algemeen secretaris
• Afhandelen en bewaken van de correspondentie en de mail van de algemeen secretaris
• Het in concept opstellen van de vennootschapscontracten voor de bij de stichting betrokken apotheken
• Uitvoeren van het PR-beleid: zoals het organiseren van reizen en bijeenkomsten voor de bij de stichting betrokken apothekers. Maar ook het schrijven en redigeren van teksten voor brochures en voor de website
• Personeelszaken: waaronder het opstellen van arbeidsovereenkomsten, het bijhouden van het arbeidsvoorwaardereglement en het doorgeven van de mutaties aan het salarisadministratiekantoor

01-10-1988 – 19-12-1988 Credit Lyonnais Bank N.V. te Utrecht
Secretaresse
• Op project basis in verband met het op orde brengen van handtekeningkaarten
• Verzorgen van correspondentie
• Vertaalwerkzaamheden

01-09-1985 – 01-09-1987 Facom Gereedschappen B.V. te Vianen
Directiesecretaresse
• Verzorgen van correspondentie
• Notuleren van werkvergaderingen
• Vertalen van brochures en catalogi van het Frans in het Nederlands
• Boekhoudkundige werkzaamheden

01-08-1978 – 01-09-1985 La verrerie cristallerie d’Arques te Utrecht
Secretaresse
• Verzorgen van correspondentie in het Nederlands en Frans
• Archiveren
• Telefonisch vertalen van door relatie in het Nederlands gestelde vragen richting de fabriek in Frankrijk
• Marktonderzoek naar afzetmogelijkheden van de producten in Nederland

01-07-1977 – 30-11-1977 Maison Kuiper te Zeist
Receptioniste
• Ontvangen van bezoekers
• Aannemen van de telefoon
• Administratieve werkzaamheden



Taalbeheersing: Nederlands: uitstekend in woord en geschrift
Frans: uitstekend in woord en geschrift
Engels: goed in woord en geschrift


Bijzonderheden: Uitstekende beheersing van MS Office
Hobby’s: sporten, tuinieren, lezen, koken, reizen.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

33 jaar ervaring in management support op hoog niveau.
Kernwoorden die op mij van toepassing zijn: snel van begrip, efficiënt en accuraat, zonder daarbij de grote lijnen uit het oog te verliezen. Daarnaast ben ik plichtsgetrouw, pro actief, zelfredzaam en representatief.
De afgelopen 3 jaar heb ik gestudeerd om hiermee een andere kant op te kunnen gaan. De financieel administratieve kant heeft altijd al mijn belangstelling gehad.

Mijn huidige situatie

Sector(en):
  • Algemeen
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • In overleg

Werkervaring

19-12-1988 – 31-12-2012 Stichting Verenigde Nederlandse Apotheken te Amersfoort
Bestuurssecretaresse
• Ondersteuning van de algemeen secretaris bij de afhandeling van de uitvoerende werkzaamheden voor de stichting en het optreden als zijn sparring partner
• Bewaken van de voortgang van de te nemen acties, volgend uit de bestuursvergaderingen
• Plannen, voorbereiden en notuleren van bestuurs-vergaderingen
• Bijhouden van het bestuursarchief
• Bewaken van de agenda van de algemeen secretaris
• Afhandelen en bewaken van de correspondentie en de mail van de algemeen secretaris
• Het in concept opstellen van de vennootschapscontracten voor de bij de stichting betrokken apotheken
• Uitvoeren van het PR-beleid: zoals het organiseren van reizen en bijeenkomsten voor de bij de stichting betrokken apothekers. Maar ook het schrijven en redigeren van teksten voor brochures en voor de website
• Personeelszaken: waaronder het opstellen van arbeidsovereenkomsten, het bijhouden van het arbeidsvoorwaardereglement en het doorgeven van de mutaties aan het salarisadministratiekantoor

01-10-1988 – 19-12-1988 Credit Lyonnais Bank N.V. te Utrecht
Secretaresse
• Op project basis in verband met het op orde brengen van handtekeningkaarten
• Verzorgen van correspondentie
• Vertaalwerkzaamheden

01-09-1985 – 01-09-1987 Facom Gereedschappen B.V. te Vianen
Directiesecretaresse
• Verzorgen van correspondentie
• Notuleren van werkvergaderingen
• Vertalen van brochures en catalogi van het Frans in het Nederlands
• Boekhoudkundige werkzaamheden

01-08-1978 – 01-09-1985 La verrerie cristallerie d’Arques te Utrecht
Secretaresse
• Verzorgen van correspondentie in het Nederlands en Frans
• Archiveren
• Telefonisch vertalen van door relatie in het Nederlands gestelde vragen richting de fabriek in Frankrijk
• Marktonderzoek naar afzetmogelijkheden van de producten in Nederland

01-07-1977 – 30-11-1977 Maison Kuiper te Zeist
Receptioniste
• Ontvangen van bezoekers
• Aannemen van de telefoon
• Administratieve werkzaamheden

Opleidingen

2013 (september)-januari 2015 Hbo-opleiding belastingconsulent (BC) bij het RB
2012 - juni 2013 Praktijkdiploma boekhouden (PDB)
1987 - 1988 VWO – Luzac College
1985 Certificaat Spaans van de Volksuniversiteit
1979 Certificaat Engels van de University of Cambridge
1977 - 1978 Certificaat Frans van het Institut Catholique de Paris
1976 - 1977 Schoevers receptioniste opleiding, later aangevuld tot Schoevers
secretaresse met stenografie Nederlands (1980) en Frans (1981)
1975 Mavo IV

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Sporten,
Tuinieren,
Lezen,
Koken,
Reizen

Werkgebied

  • Zeist 25km
Talentcard®