Nico te Lindert
Customer Service Medewerker / Commercieel Medewerker Binnendienst
Personalia
- Leeftijd
- 39 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Na een periode van 4,5 maanden in Zuid-Amerika kom ik terug in Nederland met als verlangen en doel om een nieuwe leuke uitdaging te vinden wat bij mij past. Het liefste ben ik in contact met klanten omdat daar mijn kwaliteiten liggen.
Ik ben op zoek naar een werkgever die vertrouwen heeft in mij. Vertrouwen wat ik naar al mijn werkgevers altijd heb uitbetaald.
Aan de hand van een gesprek zou ik graag mezelf, mijn wensen, mijn ambities en mijn persoonlijkheid willen toelichten in een persoonlijk gesprek.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Dicipline
Doorzettingsvermogen
Flexibel
Loyaal aan de organisatie
Integer
Verantwoordelijk
Gedreven
Mijn huidige situatie
Werkervaring
02-2013 tot 02-2014 Category Support (afdeling Trading)
BP Europa SE-BP Nederland te Capelle aan den IJssel.
Werkzaamheden:
• Het ondersteunen van Category Managers d.m.v. het voorzien van omzet-en afzetcijfers van het non-food assortiment
• Twee wekelijks ontwerpen van de promotie schappenplannen van BP
• Het informeren van directe leveranciers over de verdeling van hun producten bij de BP stations
• Het afstemmen van bevoorradingvan BP stations met haar leveranciers
• Het informeren van de BP stations over ontwikkelingen binnen het assortiment
• Het informeren van directe leveranciers omtrent wijzigingen bij stations
• Het analyseren van de sales van lopende promoties
• Facturatie jegens leveranciers betreffende de verkoopbonus en groeibonus in ISP
• Het organiseren van evenementen binnen het trading team in verband met het planogrammenproces waaronder de assortimentscommissie
• Het organiseren van en notuleren bij de verscheidene teambesprekingen per week
02-2008 tot 02-2013 Sales Development Officer (afdeling Cards)
BP Europa SE–BP Nederland te Capelle aan den IJssel
Werkzaamheden:
• Het registreren, opvolgen en de follow-up van inkomende prospects
• Het behandelen van de algemene mailbox
• Het afhandelen van inkomende telefoongesprekken van klanten of prospects
• Oplossen van problemen en assisteren van klanten
• Het bevorderen van de procedures rondom de verkoop en customer service binnen de afdeling
• Rol van superuser van onze Online Services (online programma voor de klanten voor kaartbeheer en informatievoorziening betreffende de tankkaarten en transacties van de klant)
• Verantwoordelijk voor de optimalisatie van onze Online Service op het gebied van gebruikersvriendelijkheid
• Het verwerken van binnenkomende contracten
• Het beoordelen en verwerken van nieuwe aanvragen
• Het opvolgen van aanvragen waarbij verdere gegevens benodigd zijn
* April 2010 ben ik uitgeroepen tot European Star op het gebied van Customer Focus.
01-2007 tot 31-12-2007 Procurement Assistant
Technip te Zoetermeer
Werkzaamheden:
• Ondersteunen van inkopers
• Begeleiden van het inkoopproces / aanvragen invoeren in het systeem (EPC-Business)
• Onderhouden van contacten met leveranciers
• Prijsvergelijkingen maken
Opleidingen
2010 – 2012 HBO - Nima Marketing A, NTI te Utrecht
Diploma behaald
2003 - 2006 MBO+ International Business Studies, R.O.C. Zadkine
te Rotterdam
(Engelstalige opleiding, gericht op Internationale groothandel).
Diploma behaald
2002 – 2003 High School Bishop Mc Devitt te Harrisburg, Verenigde Staten
Succesvol afgerond
1998 – 2002 Mavo D, IJsselcollege te Capelle aan den IJssel
Diploma behaald
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Reizen
Sporten: Voetbal, tennis, squash, tafeltennis. Actief en passief
Films en documentaires
Werkgebied