Personalia
- Leeftijd
- 42 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
nl.linkedin.com/in/frankpostema
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Enthousiast
Gedreven.
Gericht op kwaliteit.
Integrale blik
Servicegericht met affiniteit met techniek
Open en transparant
Mijn huidige situatie
Werkervaring
BeheerZeker, manager Technisch Beheer Juni 2014 – Okt 2014
1. Opzetten technisch beheer, incl. inwerken nieuw team en opzetten werkprocessen
2. Leidinggeven aan servicedesk (2 personen).
3. Verantwoordelijk voor proces van aanname tot afhandeling technische meldingen
4. Verantwoordelijk voor in- en uitcheck, verrekeningen en disputen
Heijmans Utiliteit, Implementatiemanager/ projectadviseur, jan 2012 – dec 2013
1. Implementatie nieuwe onderhoudscontracten (E/ W/ Integraal), op klantlocatie
2. Vertalen contract naar operationele uitvoering (vaststelling werkwijze/ formats)
3. Inrichting managementrapportages en processen (o.a. systeem en procedure)
4. Vertaalslag maken van klantbeleving (o.a. kennisdeling omtrent facilitaire marktontwikkelingen en Risico Gestuurd Onderhoud, System Engineering)
5. Schrijven Plan van Aanpak (ideevorming, schrijven), presenteren.
Gemeente Den Haag, Technisch Adviseur. Nov 2009 – dec. 2011
1. Advisering over duurzaamheid/ energie: organisatorische/ technische maatregelen
2. Projectleider Europese aanbestedingen: E/W/B en BOEI-inspecties. Contractwaarde tussen € 200K en € 600K. Van inspanningsgericht naar inspanning/ resultaat.
3. Ontwikkeling en implementatie nieuwe onderhoudsmethodiek volgens rgd-BOEI (incl. MOP-programma, rapportages, werkwijze).
4. Vastleggen en vormgeven vastgoedbeleid Gemeentelijke objecten, waaronder; meerjarenonderhoudsplanning, optimalisatie onderhoud; integrale benadering, bepaling kwaliteit (conditie) conform BOEI.
Cofely Services, Property Manager, sept. 2008 – nov 2009
1. Verantwoordelijk voor operationele werkzaamheden op klantlocaties.
2. Acquisitie bij bestaande klanten, afstemming financiële afhandeling.
3. Regievoeren en oplevering werkzaamheden van eigen monteurs en derden.
4. Gesprekspartner voor klant en eigenaar.
Prisma Facility Management, Locatiebeheerder te Atos Origin. Febr. 2007 – sept 2008
Leidinggevende uitvoering en regie betreffende facilitaire diensten waaronder BHV, receptie, catering, beveiliging, huismeesters, onderhoud/ verbouwingen.
Universiteit Leiden, projectmedewerker/ Servicemanager. Sept. 2005 – febr. 2007
1. Managementrapportages en procedures opstellen
2. Implementeren kassasysteem en personeelsroostering
3. Vanaf sept. 2006 ook: verantwoordelijk voor facilitaire zaken voor faculteit.
Opleidingen
Voor alles geldt: Diploma behaald.
Opleiding:
2010-2011 - rgd-BOEI-Integraal Adviseur - post HBO, Haagse Hogeschool, Den Haag
2001-2005 - Facility Management - HBO, Haagse Hogeschool, Den Haag
1998-2001 - Sociaal Pedagogisch Werk - MBO-4 (incl. 3 HAVO certificaten: Wiskunde, Engels, Nederlands)- Deltion College, Zwolle
Curus:
2013 Vakbekwaam Persoon (conform NEN 3140) (ROVC)
2012 VCA-VOL (Koninklijke PBNA)
2012 VCA-Basis (Koninklijke PBNA)
2010 Persoonlijke Effectiviteit (Toco Team)
2008: BHV
2006 Cursus Business Objects, Full End User 6.5 (Business Objects)
2006 Leergang Leidinggeven (middle management) (VUmc)
2006 Gebruikerscursus Meldpunt/ Werkorders Planon (Planon)
2004 Cursus journalistiek (Hogeschool van Utrecht)
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
2011 – Beheerder V.V.E. (20 appartementen/ winkels):
heden Volledig beheer (financieel, technisch, organisatorisch, communicatie)
2006 – Bestuurslid V.V.E. (75 appartementen/ winkels)
Heden Technische zaken: E/W/B projecten, opstellen MJOP, contract beheer.
Advisering VVE-structuur: organisatie, communicatie, dossieropbouw, VVE-beheer.
2007 – FMN Young Professional-kring (actieve organisatie)
2013 Organiseren projectbezoeken en seminars t.b.v. leden