Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Marleen Blok

Marleen Blok

Ik ben op zoek naar een nieuwe uitdaging als facility manager, projectmedewerker, projectmanager, inkoopadviseur, office manager, management assistent, office assistent of iets vergelijkbaars.

Personalia

Leeftijd
42 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Sociale omgang, zelfstandig, teamplayer, flexibel, organisatief, accuraat.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Sociale omgang, zelfstandig, teamplayer, flexibel, organisatief, accuraat.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • facilitair manager
  • facilitair medewerker
  • medewerker facilitaire dienst
Sector(en):
  • Overheid
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

April 2007 – heden vb&t facilitair management bv te Eindhoven, facility manager.
Het coördineren en beheren van facilitaire diensten voor middelgrote organisaties en het zorg dragen voor een effectieve communicatie met opdrachtgevers en gebruikers. Een belangrijk onderdeel hierin is het facilitair accountmanagement, verslaglegging en projectmanagement bij klanten, zoals het aanbesteden van diverse facilitaire vraagstukken. Daarnaast het organiseren, plannen en notuleren van vergaderingen.


Binnen vb&t diverse projecten begeleidt, te weten:
Februari 2014 – heden Gemeente Roermond, projectmedewerker wijkaccommodaties.
Een adviserende en coördinerende rol in een onderzoek omtrent diverse soorten beheer binnen wijkaccommodaties.
Juni 2011 – augustus 2014 Gemeente Uden, adviseur accommodaties en beheer.
Voor een multifunctionele accommodatie verantwoordelijk voor de beheer en exploitatie: o.a. een beheerplan uitwerken, een exploitatieoverzicht verfijnen, overeenstemming bereiken tussen gebruikers, vergaderingen voorbereiden en uitwerken, inkopen van alle gezamenlijke services en diensten.
Januari 2012 – april 2013 Internationale School Eindhoven (ISE), projectmedewerker.
Het beheer en de exploitatie opzetten voor ISE.
Juli 2011 – januari 2012 BKR, projectassistent HNW
Organisatie enthousiasmeren en voorbereiden op Het Nieuwe Werken.
April 2010 – juli 2010 De Lage Landen, projectassistent HNW.
Facilitaire ondersteuning bij het project ‘Place to Be’ door het bieden van extra facilitaire capaciteit op tactische niveau. Meedenken in het nieuwe werken.
December 2009 – mei 2010 Elbrina Foundations te Waalwijk, projectmanager verhuizing.
Facility Manager over gehele regievoering facilitaire organisatie waaronder inregelen nieuwe vestiging. Hieronder valt mede het inkopen en afsluiten van contracten, het inregelen van de BHV organisatie.
Dec 2009 – februari 2010 Wooncorporatie Brabant Wonen te ‘s-Hertogenbosch, facility manager.
Opstart facilitaire organisatie activiteitencentrum en aansturing/ begeleiding tijdelijke beheerder.
Juni 2009 – februari 2010 Gemeente Helden te Panningen, projectondersteuner verhuizing.
Verzorgen van centralisering van de huisvesting, ontmantelen van drie gemeentehuizen en het begeleiden van de verhuisoperatie. Spil in het web, vergaderingen voorbereiden.
Febr 2009 – dec 2009 Intervet Schering Plough Animal Health te Boxmeer, assistant manager Facility Services.
Op projectbasis leiding geven aan een vijftal afdelingen: Repro, Postkamer, Archief, Telecom en Huismeesters. Daarnaast fungeren als projectmanager van diverse projecten met als voornaamste doel besparingen realiseren.

Augustus 2005 – april 2007 Cordaan Verpleeghuis Amstelhof te Amsterdam, projectmedewerker verhuizing en management assistent directeur.
In een organisatie in het reorganisatietraject coördineren van de verhuizing van de organisatie naar twee verschillende locaties waaronder meer de nadruk ligt bij: het inrichten van de nieuwbouwlocatie, beheren van de helpdesk voor cliënten en contactpersonen, voeren van individuele gesprekken met cliënten om hen te herplaatsen, managementassistente taken, mede-schrijven van een ondernemingsplan en een afbouwplan voor de directeur van het verpleeghuis.

Opleidingen

September 2001 - juli 2005 HBO Facility Management, Academie Diedenoort te Amersfoort
Augustus 1995 - juni 2001 VWO, Ichthus College te Veenendaal
Vakkenpakket: Nederlands, Engels, Duits, Economie II, Wiskunde A, Wiskunde B, Biologie

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Volleybal, fitness, lezen, mijn gezin.

Werkgebied

  • Ede 50km
Talentcard®