
Personalia
- Leeftijd
- 60 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Als gedreven enthousiaste, klantgerichte Customer Service Specialist met een dienstverlenende en stressbestendige houding ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging.
Bij mijn huidige bedrijf ben ik overtallig geworden, doordat HP is weggegaan
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Betrouwbaar, doel- en klantgericht, communicatief vaardig, proactief, analytisch, zelfstandig en stressbestendig.
Een groot organisatorisch vermogen en een hands-on mentaliteit.
Een teamplayer die graag samen met anderen succes nastreeft.
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Abbott Logistics Zwolle
Januari 2015 - Januari 2017: Customer Service Specialist
Moduslink Apeldoorn
Januari 2002 - December 2014: Accountspecialist / Customer Service Representative
Januari 1995 - december 2001: Logistiek medewerker
November 2013 - heden: Initiator en (mede) organisator nieuw Hardloop-evenement in Deventer
HANOS, Horecagroothandel Apeldoorn
Oktober 1986 – december 1994: Klantenservice bezorging
Opleidingen
2011 - Incoterms 2010, interne opleiding, certificaat behaald
2004 - Sustaining excellent customer service, via E-learnig, certificaat behaald
2004 - Projectmanagement, interne opleiding, certificaat behaald
2003 - Non-conformance workshop en Cell structuur interne trainingen, certificaat behaald
1998/1998 - diverse interne cursussen Microsoft office, certificaat behaald
1997 - Vereniging Logistiek Managent in Deventer, Voorraadbeheer, diploma behaald
1996/1997 - Apeldoorn College: fysieke distributie / diploma behaald en material management / certificaat behaald
1982-1985 - MEAO Deventer, Commerciële richting / diploma behaald
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Hardlopen/trailrunning, fitness, en voetbal/schaatsen kijken
Werkgebied


