
Personalia
- Leeftijd
- 53 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Werkervaring
01-01-2012 –31-12-2014 BaanBereik, Vestigingsassistente
De vestigingsassistente werkt ondersteunend aan de adviseurs op de vestiging en is extern het eerste aanspreekpunt voor opdrachtgevers en kandidaten. Verantwoordelijk voor alle ondersteunende administratieve werkzaamhedenprocessen op de vestiging ter ondersteuning van het volledige commerciële proces.
Taken:
Verantwoordelijk voor alle ondersteunende administratieve werkzaamheden ter ondersteuning van het commerciële proces.
• Eerste aanspreekpunt voor kandidaten en klanten.
• Afhandelen van de ingaande en uitgaande telefoon en post.
• Ontvangst van klanten, zodat iedereen zich welkom voelt en op de juiste wijze te woord wordt gestaan.
• Agendabeheer
• Notuleren van het wekelijkse overleg.
• Informatie centraal opslaan nav overleggen.
• Zorg voor een opgeruimde werkomgeving.
• Bij plaatsing kandidaat de afhandeling op correcte wijze in het systeem verwerken.
• Beheer van de database van de kandidaten.
• Wekelijks de database checken door collega’s of deze up-to-date is.
• De adviseurs optimaal faciliteren voor betere commerciële resultaten.
• Op verzoek plaatsen van vacatures op diverse websites, zoals eigen website, werk.nl, vacaturekrant.
• Op verzoek plaatsen van vacatures via Social Media, zoals Facebook en Twitter.
• Op verzoek het tijdig verwijderen van de vacatures op de websites en via Social Media bij invulling van de vacature.
• Actief zoeken (hunten) via vacaturebank en werk.nl naar geschikte kandidaten voor vacatures.
• Geschikte Curricula Vitae aanbieden bij collega’s voor vacatures.
• Zorgen voor alle benodigde informatie van de kandidaat, denk aan paspoort, loonbelasting, bankrekening nummer en geldigheidsduur etc. en dit verwerken in het systeem.
• Op verzoek vragen beantwoorden van kandidaten en opdrachtgevers per mail en telefoon.
• Dossiers uptodate houden en digitalisering dossiers.
• Tijdig signaleren en actie ondernemen bij afloop contract, einde certificaat opleiding, geldigheid legitimatie.
• Uitgifte en registratie persoonlijke beschermingsmiddelen.
• Beheer kantoorartikelenvoorraad/huishoudelijke voorraad
• Alle werkzaamheden uitvoeren volgens de CAO NBBU & 4400 certificering.
01-08-2011 – 08-12-2011 Baanbereik
Dit betrof een stage in verband met de cursus telefoniste/receptioniste. Mijn taken bestonden onder anderen uit:
• Het aannemen van de telefoon en het doorverbinden van kandidaten en opdrachtgevers.
• Het inplannen van afspraken met kandidaten.
• Het invoeren van cv’s in Easyflex.
• Telefonisch benaderen van kandidaten om te controleren of ze nog ingeschreven willen blijven en of de gegevens allemaal nog kloppen.
• Hunten op diverse websites naar kandidaten.
• Deelnemen aan het dagelijkse werkoverleg.
• Verder alle voorkomende, ondersteunende werkzaamheden.
2008 - 2009 Restaurant Jiorgos Hoorn
Medewerkster bediening en keuken
2007 - 2008 Lunchroom “De Vier Jaargetijden”
Medewerkster bediening
2005 - 2007 Brasserie Nieuw Hoorn
Medewerkster bediening
2004 - 2005 Restaurant Jiorgos Hoorn
Medewerkster bediening
1999 - 2004 Letselschadebureau Effort & Support
Administratief medewerkster
Referentie: Dhr. J.H. Fluit, directeur.
Opleidingen
Gevolgde Opleidingen
2014 Artra (Arbeidsmarkttraining)
2012 VIL-VCU
2011-2012 Telefoniste/Receptioniste:
Typevaardigheid, telefoonvaardigheid, praktijkvaardigheid, tekstverwerken.
1993 AOV – Marketing - Boekhouden
Diploma behaald
1989 - 1990 Kappersopleiding
1985 -1989 Mavo D afgerond met diploma
Gevolgde Cursussen
2002 Machineschrijven
2000 - 2001 Word / Excel
Meer over mij
Werkgebied


