Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Ramona Albert

Ramona Albert

Directiesecretaresse / management assistent / personal assistant

Personalia

Leeftijd
45 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Engels
  • Nederlands
  • Duits
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Nederlands
  • Duits
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Momenteel ben ik niet werkzaam. Ik ben zeer gemotiveerd om aan de slag te gaan en wil graag bewijzen dat ik van meerwaarde kan zijn.

Ik zou mijzelf omschrijven als een proactief en secuur werkend organisatietalent. Deze eigenschappen zou ik graag willen toepassen binnen een organisatie.

Mijn ervaringen in het verleden hebben mij ruim voldoende bagage meegegeven.
Voornamelijk omdat ik vaker op projectbasis gewerkt heb.

Graag zou ik mijn motivatie verder toelichten tijdens een persoonlijk gesprek. U kunt mij hiervoor zowel telefonisch via 06-28935091, of per e-mail op ramona.albert@hotmail.com bereiken.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Flexibel
Communicatief vaardig
Discreet
Proactief
Zelfstandig / Teamspeler
Nauwkeurig
Creatief
Stressbestendig
Organisatietalent
Analytisch ingesteld

Mijn huidige situatie

Sector(en):
  • Algemeen
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

03.2014 – 09.2014 Elster-Instromet BV - Management Assistente / Directiesecretaresse

Verzorgen van management rapportages, zakenreizen regelen, verwerken facturen en orderbevestigingen, transporten plannen, uren- en verlofregistratie controleren voor salarisadministratie, bestellen en monitoren van kantine en kantoorbenodigdheden, organiseren en voorbereiden van diverse vergaderingen en organiseren van bedrijfsfeesten en uitjes.


09.2010 – 09.2013 FlowGrill bv – Directiesecretaresse / Verkoop assistente

Assisteren van de commercieel directeur en de afdeling verkoop, zakenreizen plannen en voorbereiden, facturen maken en aanvragen van bankgaranties, deelnemen en notuleren van MT vergaderingen, organiseren van beurzen en actief deelnemen, controleren van offertes, orders en contracten, verzorgen van management rapportages, bestellen en monitoren van kantine en kantoorbenodigdheden en organiseren van bedrijfsfeesten en uitjes.


04.2010 – 07.2010 Wellcare24 BV - Directiesecretaresse

Uitzoeken van gegevens voor verschillende projecten op het gebied van zorg en bouw, uitwerken van documentatie, notuleren bij vergaderingen, fungeren als gastvrouw bij besprekingen en algemene secretariële taken uitvoeren.


02.2008 – 10.2009 Elster-Instromet BV - Management Assistente / Directiesecretaresse

Maken van week- en maand rapportages voor management, bijhouden van personeelszaken.


04.2007 – 01.2008 Gemeente Duiven - Ondersteuner / Administratief Medewerkster

Ondersteunen op de afdeling WOB (Welzijn, Onderwijs & Burgerzaken).


11.2005 – 04.2007 St. LPF Statenfractie Gelderland - Fractieassistente/Directiesecretaresse

Assisteren van de lijsttrekker, bijwonen van diverse vergaderingen, plannen van (telefonische) conferenties, het verzorgen van de boekhouding en verrichten administratieve taken


07.2004 - 12.2004 ING Bank - Administratief Medewerkster

Eerste aanspreekpunt cliënten, assisteren van de adviseurs en verrichten van alle administratieve werkzaamheden.


10.2003 - 05.2004 ING Bank - Medewerkster Afdeling Telegiro en Kredieten

Behandelen van telefonische opdrachten, het controleren van gegevens van cliënten en standaard bankverklaringen maken.

10.2002 - 10.2003 Dynamis ABC Vastgoedmanagers- Medewerkster Afdeling Debiteuren Juridische Zaken

Versturen van aanmaningen, juridische contacten onderhouden met incasso- bureaus en deurwaarderskantoren en cliënten informeren over stand van zaken betreffende hun dossier.


03.2002 - 10.2002 Klinipath BV, Immunologic BV en Mortupath BV - Administratief Medewerkster

Assisteren bij de boekhouding, orders ingeven, organiseren en bijwonen van workshops, contacten onderhouden met vervoerders en leveranciers en verrichten van alle voorkomende administratieve werkzaamheden.


09.2001 - 03.2002 Vedior Personeelsdiensten - Secretaresse

Eerste aanspreekpunt voor sollicitanten, contacten onderhouden met uitzendkrachten, verzorgen van de loonbetalingen voor uitzendkrachten, beheren agenda van de consulenten en verrichten van alle voorkomende administratieve werkzaamheden.


12.1999 - 09.2001 Naturana Mode CV - Administratief Medewerkster

Hoofdverantwoordelijk voor levertijdenbewaking, factureren en aanmanen van leveranciers, het maken van douanedocumenten en verzorgen van correspondentie met buitenlandse leveranciers en zustermaatschappijen.

Opleidingen

Directiesecretaresse / management assistent (HBO)
ICM opleidingen
Dipoma behaald in 2012

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Dansen
Sporten
Muziek

Werkgebied

  • Doesburg 50km
Talentcard®