Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Petra Hissink

Petra Hissink

Secretaresse

Personalia

Leeftijd
61 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
  • Frans
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
  • Frans
Rijbewijs
  • A - Motor
  • B - Personenauto
  • E - Aanhanger

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik ben een 50 jarige vrouw met een accurate en communicatieve instelling. Collegialiteit, klantvriendelijkheid en zelfstandigheid zijn mij op het lijf geschreven. Daarnaast geloof ik heel erg in het “met zijn allen, het complete team” iets moois neerzetten.
Ik ben altijd vrolijk, integer, goed georganiseerd, ben service gericht, denk in oplossingen, ben pro-actief en heel flexibel.

Als u me nu zou vragen waarom u mij in dienst zou moeten nemen zou ik u een wedervraag stellen: Als u de keuze heeft een Audi A8 te rijden of een lelijke eend wat zou u dan kiezen? Dan kiest u waarschijnlijk voor de Audi. Om diezelfde reden zou u ook voor mij moeten kiezen!

Ik ben bezig op korte termijn te verhuizen naar Almere, dus mijn voorkeur gaat uit naar een functie in die regio.

Ik zou graag de kans krijgen u in een persoonlijk gesprek er van te overtuigen de juiste kandidaat voor uw bedrijf te zijn.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Ik ben een 50 jarige vrouw met een accurate en communicatieve instelling. Collegialiteit, klantvriendelijkheid en zelfstandigheid zijn mij op het lijf geschreven. Daarnaast geloof ik heel erg in het “met zijn allen, het complete team” iets moois neerzetten.
Ik ben altijd vrolijk, integer, goed georganiseerd, ben service gericht, denk in oplossingen, ben pro-actief en heel flexibel.

Mijn huidige situatie

Sector(en):
  • Algemeen
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Functie:Project Secretaresse van het project “Renovatie 8 Stalen bruggen”
Periode: Januari 2010 – maart 2012
Werkgever: Rijkswaterstaat / Royal Haskoning te Utrecht
Taken: Verantwoordelijk voor het coördineren van het Centrale
Secretariaat. Alle secretariële activiteiten, beheer facilitaire zaken, het opzetten van processen, (complex) agendabeheer van de Project Manager en alle Projectleiders, organiseren van bijeenkomsten. Alle belangrijke informatiestromen organiseren en in goede banen leiden. Alle in- en externe contacten en correspondentie met medewerkers op de bruggen, opdrachtgever en aannemers stroomlijnen.

Functie: Office Manager
Periode: Maart 2009 – December 2009
Werkgever: InfraSelect te Utrecht
Taken: Volledig verantwoordelijk voor het opzetten en managen van
het Office Management. Alle secretariële activiteiten, beheer facilitaire zaken, het opzetten van processen, agendabeheer, organiseren van bijeenkomsten. Alle belangrijke informatiestromen organiseren en in goede banen leiden.
Intensieve samenwerking met account managers. Alle in- en externe contacten vertegenwoordigen op een representatieve wijze.

Functie: Secretaresse Personeelszaken
Periode: Oktober 2007 – Maart 2009
Werkgever: Grontmij Nederland BV te De Bilt
Taken: Ondersteunende werkzaamheden voor senior adviseur. Agenda
beheer, voorbereiden en notuleren diverse overleggen, leveren
stuurinformatie/getallen, administratie. Organiseren introductiedag
en beoordelingsronde.

Functie: Secretaresse
Periode: Juni 2004 – September 2007
Werkgever: Schreuder Groep te Maarssen
Taken: Ondersteunen directie. Agendabeheer, voorbereiden en notuleren
diverse overleggen, correspondentie, acquisitie en relatiebeheer,
facilitaire zaken en voorraadbeheer.

Functie: Medewerker Personeelszaken
Periode: Januari 2003 – Juni 2004
Werkgever: Ballast Nedam Infra BV te Nieuwegein
Taken: Ondersteunen P & O Officer. Opstellen opleidingsplan,
begeleiden beoordelingsronde, leveren kengetallen, diverse
projecten, wagenparkbeheer.

Functie: Medewerker Personeelszaken
Periode: Juni 2002 – Januari 2003
Werkgever: DDM te De Meern
Taken: Diverse ondersteunende werkzaamheden. Opstellen opleidingsplan,
begeleiden beoordelingsronde, leveren kengetallen. Regelen van in
en uitdiensttreding, wagenparkbeheer. Aanspreekpunt mbt
arbeidsvoorwaarden.

Functie: Medewerker Personeelszaken
Periode: Maart 2000 – Juni 2002
Werkgever: Landis/Detron te Utrecht
Taken: Ondersteunen P & O Officer. Ziekteverzuimregistratie en
deelname in SMT. Opstellen opleidingsplan, begeleiden
beoordelingsronde, leveren kengetallen, voorbereiden
ontslagronde/reorganisatie. Regelen van diverse projecten en
wagenparkbeheer. Onder supervisie van curator afhandelen van
faillissement op het gebied van personeelszaken.

Functie: Afdelingssecretaresse
Periode: November 1998 – Maart 2000
Werkgever: Strukton te Maarssen
Taken: Verzorgen van prekwalificaties nalv aanbestedingen. Algemeen
ondersteunende werkzaamheden. Controleren urenrapportages.
Organiseren lunches, diners, vergaderingen, en regelen
buitenlandreizen en accommodatie. Ondersteuning MT.

Functie: Administratief medewerker
Periode: November 1997 – Oktober 1998
Werkgever: Medasto/STN te Woerden
Taken: Agendabeheer en facturatie. Logistiek en routeplanning. Contacten
onderhouden met patiënten, specialisten, huisartsen , chauffeurs en
technische dienst. Algehele administratieve ondersteuning.

Functie: Medisch secretaresse
Periode: April 1982 – April 1992
Werkgever: Huisartsenpraktijk Herenstraat te Breukelen
Taken: Medische administratie en medische handelingen. Facturatie en
voorraadbeheer. Baliewerkzaamheden. Opzetten automatisering.

Opleidingen

Mavo ’76 – ‘80 Diploma
Havo ’80 – ‘82 Diploma
Medisch Secretaresse/Doktersassistente ’82 – ‘83 Diploma
Basisopleiding Personeelszaken (NCOI) 2000 Diploma
HBO Hoger Management Support (ISBW) 2006 – 2007 Diploma
Methodisch Notuleren 2011 Diploma

Marketing en Management Assistente
Situatieve en psychische arbeidsongeschiktheid
Diverse cursussen op het gebied van personeels en relatie beheersystemen en softwarekennis.

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Stijldansen, watersport, squashen, lezen, wandelen met de
hond.

Werkgebied

  • Maarssen 25km
Talentcard®