
Personalia
- Leeftijd
- 65 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Wie ben ik. Een vrouw die van koken houdt en graag kookt voor haar vrienden en gezin en een goede organisatietalent is, zowel zakelijk als privé. Ik werkte ruim 21 jaar bij de Verkaart Groep, de laatste 12 jaar als Directiesecretaresse/PA van Algemeen Directeur. Helaas door een faillissement, met doorstart, werkloos geworden. Daarnaast heb ik een passie voor mijn vakanties met mijn gezin en jaarlijks wekelijkse trip naar Italië met mijn vriendin en onze dochters.
Mijn gezin, mijn man Ben en mooie dochter Jill (12). En ik ben op zoek naar een baan.
Emmie in een paar woorden: daadkrachtig, eerlijk, sociaal, betrouwbaar en proactief
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Werkervaring
07-2001 tot 18-07-2013
Verkaart Groep - Wateringen - directiesecretaresse/pa.
Naast de werkzaamheden zoals hieronder beschreven heb ik de volledige privéadministratie bijgehouden.
●jaarlijks opstellen en uitrollen van de communicatiematrix gehele bedrijf;
●beheren van de complexe agenda van de Algemeen Directeur;
●opstellen agenda, notuleren en beheren/bewaken actiepuntenlijsten/deadlines;
●concipiëren van brieven en memo’s;
●maken van presentaties in Power Point;
●zelfstandige afwikkeling van telefonisch, fax en e-mail binnenkomende verzoeken;
●organiseren/verzorgen van personeelsreizen; netwerkbijeenkomsten, bedrijfsfeesten, jubilea, zakenreizen; beurzen en evenementen;
●budgetbeheer t.b.v. reizen, events, beurzen enz. beheren;
●nieuwsbrief personeel i.s.m. P&O;
●het up to date houden van Syntess (automatiseringssysteem) t.b.v. CRM;
up to date houden internet i.s.m. netwerkbeheerder.
01-10-1991 tot 01-07-2001
Medewerkster/secretaresse Onderhoud en Beheer;
●ondersteuning contactbeheerders;
●verwerken, beprijzen, factureren, bewaken van storing- en werkbonnen;
●maken van offertes onderhoudscontracten particulieren (cv-ketels) en koeling;
●het aansturen van een onderhoudsmonteur;
●contact klanten, advies kleine storingen verhelpen aan de klant;
●het maken van onderhoudsrapportage en logboeken i.s.m. projectleider;
●aanspreekpunt buitendienstmedewerkers;
●bestellingen onderdelen/contanten leveranciers;
●verwerken wijzigingen installatieonderdelen in automatiseringssysteem;
●wijzigingen doorvoeren onderhoudscontracten naar opdrachtgevers/klanten;
●uren verantwoording/ziekteverzuim monteurs bijhouden;
●het vervangen tijdens ziekte/vakantie van servicecoördinator;
●planning maken storingsdienst buiten de reguliere werktijden;
●opstellen agenda, notuleren en actielijst/deadline t.b.v. vergaderingen;
●agendabeheer en alle relevante secretariële zaken t.b.v. manager;
●archiveren;
●bewaking garantiewerkzaamheden;
klachtenregistratie.
01-1989 tot 30-09-1991
Advocatenkantoor Van Welsem, De Jong en Van der Bijl - Den Haag, secretaresse;
beheren van de agenda’s van de advocaten,
●maken van afspraken met klanten, advocaten, rechtbank, gerechtshof en Hoge Raad;
●correspondentie/verslagen/pleitnotities m.b.v. dictafoon;
●zelfstandig aanvragen van toevoegingen bij Bureau van Rechtshulp;
●archiveren;
●verzorgen/verwerken van de declaraties, salarisadministratie personeel en kasboek;
●aanspreekpunt t.b.v. de overige secretaresses
12-1985 tot 24-12-1988
Paleis van Justitie – Arrondissementsrechtbank Den Haag - Diverse functies bekleed.
In de navolgende functies:
1985-1986 Typiste vonnissen/kortgedingen
*het typen van strafvonnissen/echtscheidingen/kortgedingen in opdracht van griffier/rechter.
1986 -1987 Judicieel medewerkster Faillissementsgriffie
●het verwerken van nieuwe ingekomen verzoekschriften en vorderingen;
●het verwerken van de afgedane zittingen Tweede Enkelvoudige Kamer;
●het samenstellen van de zittingen en concipiëren van de zittingsrollen;
●het bijhouden van het Faillissementsregister;
●het verwerken van de ingekomen post alsmede verzorgen van het kwartaalstatistiek.
1987-1988 Medewerkster afdeling Krankzinnige en curatele; verantwoordelijk voor de afdeling curatele
●het verwerken van nieuwe ingekomen verzoekschriften, verweerschriften en vorderingen;
●het verwerken van de afgedane zittingen Vierde Kamer en Tweede Enkelvoudige Kamer;
●het samenstellen van de zittingen en concipiëren van de zittingsrollen;
●het bijhouden van het Centraal Curateleregister;
●verwerken van de ingekomen post alsmede verzorgen van het kwartaalstatistiek;
●belast met de uitvoerende werkzaamheden m.b.t. de krankzinnigenadministratie ivm ziekte, verlof, adv.;
●bij vervanging van de krankzinnigenadministratie werkzaamheden zijn geheel zelfstandig
04-1983 tot 24-12-1984
Postgiro Rijkspostspaarbank - Den Haag - adm. medewerkster - secretariaatswerkzaamheden
09-1978 tot 31-03-1978
AG Verzekeringen - Amsterdam - adm. medewerkster - secretariaatswerkzaamheden
Opleidingen
01-09-2004 tot 01-07-2006
NCOI - HBO Bedrijfskunde 1 - certificaat
01-09-1999 tot 07-07-2000
Schoevers - Midden Management - certificaat
01-09-1995 tot 05-07-1996
Schoevers - Bedrijfscorrespondentie Nederlands - certificaat
01-09-1994 tot 13-01-1995
Schoevers - Notuleren - certificaat
01-02-1994 tot 13-07-1994
Schoevers - Algemene Correspondentie Nederlands - certificaat
01-02-1994 tot 09-07-1994
Stichting Nederlands Associatie voor Praktijkexamens - Algemene Correspondentie Nederlands - diploma
Meer over mij
Werkgebied


