Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Cor Geers

Cor Geers

Administrateur / Projectadministrateur

Personalia

Leeftijd
71 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Engels
  • Nederlands
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Nederlands
Rijbewijs
  • A - Motor
  • B - Personenauto
  • C - Vrachtwagen
  • D - Autobus
  • E - Aanhanger
  • AM - Brommer en scooter

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Administrateur met veel ervaring op alle onderdelen van de financiële administratie en met leidinggevende capaciteiten. Ik ben altijd werkzaam geweest in de bouwsector, maar kan uiteraard ook goed functioneren in andere bedrijfstakken.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Integer, zelfstandig, initiatiefrijk, prioriteiten kunnen bepalen, accuraat en precies.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • ICT
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

1999 tot 2014: Administrateur
Remmers Bouwgroep BV te Tilburg
Verantwoordelijk voor diverse financiële rapportages aan de directie en het beheer van diverse administratieve systemen.
Taken:
• In teamverband verzorgen van de financiële maandrapportages en jaarcijfers.
• Verantwoordelijk voor periodieke kostenbewakingsoverzichten met financiële prognoses van alle lopende bouwprojecten.
• Bespreken van de kostenbewakingsoverzichten met de projectleiders en het hoofd productie.
• Verantwoordelijk voor het kostenbewakingssysteem van de projecten.
• Na mijn indiensttreding in 1999 heb ik samen met de controller de maandrapportage opgezet en vormgegeven.
• Na mijn indiensttreding heb ik het kostenbewakingssysteem en de financiële rapportage van de projecten opgezet.
• Bijhouden van de materiële vaste activa administratie.

1995 tot 1998: Projectadministrateur
Ballast Nedam BV, regiokantoor te Breda
In 1995 werd mijn toenmalige werkgever IGB Bouw- en Aannemingsmaatschappij overgenomen door Ballast Nedam BV
Verantwoordelijk voor de financiële begeleiding en rapportages van diverse bouwprojecten.
Taken:
• Verantwoordelijk voor de maandelijkse kostenbewakingsoverzichten met financiële prognoses van de projecten.
• Bespreking van de projectrapportage met de projectteams.
• Verwerking van inkomende facturen en facturering aan opdrachtgevers.

1984 tot 1995: Administrateur
IGB Bouw- en Aannemingsmaatschappij BV te Breda
In 1984 werd IGB Bouw- en Aannemingsmaatschappij BV na een management buy-out uit Boskalis BV weer een zelfstandig bedrijf.
Verantwoordelijk voor de financiële administratie en periodieke rapportage van vijf dochterondernemingen en diverse taken op de afdeling administratie.
Taken:
• Verantwoordelijk voor dagelijkse administratieve handelingen van vijf dochterondernemingen.
• Het maken en bespreken van de financiële rapportages van de vijf dochterondernemingen.
• Het verzorgen van de liquiditeitsbewaking inclusief het maken van prognoses.
• Maken en bewaken van budgets van de algemene kosten en prognoses maken.
• Samen met een collega leiding geven aan zes personen op de afdeling administratie.

1978 tot 1984: Administratief medewerker
IGB Bouw- en Aannemingsmaatschappij BV en Boskalis Construction BV.
IGB BV was een dochteronderneming van Boskalis BV en is in 1979 samen gevoegd met een andere dochteronderneming tot Boskalis Construction BV
Verantwoordelijk voor de financiële begeleiding en rapportages van diverse buitenlandse bouwprojecten.

1969 tot 1978: Administratief medewerker
Van Hattum en Blankevoort BV (dochteronderneming van Volker Stevin Groep).
Het verrichten van dagelijkse administratieve taken en loonadministratie.
T/m 1970 op het regiokantoor te Fijnaart, daarna uitgeleend aan Bouwcombinaties i.v.m. de Deltawerken.

Opleidingen

SPD Bedrijfsadministratie
Moderne Bedrijfsadministratie (MBA)
Praktijkdiploma Boekhouden
MULO

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Organiseren van muziekfestivals en kunstevenementen, fotograferen en wandelen.

Werkgebied

  • Roosendaal 50km
Talentcard®