
Personalia
- Leeftijd
- 54 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Ik zoek een leuke baan op financieel, secretarieel, administratief gebied waar ik veel uitdaging in kan vinden. Als secretarieel, administratief en financieel medewerker heb ik de nodige werkervaring opgedaan. Ook ben ik enige tijd in de zorgsector werkzaam geweest. Mijn sterke punten zijn plannen, organiseren, enthousiasme, klantgerichte werken met oog voor kwaliteit, assertief, accuraat, werken in een team, zelfstandig werken, leergierig, goed luisteren en analyseren van klantvragen. Tenslotte beschik ik over goede sociale en contactuele eigenschappen.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Enthousiast, leergierig, doorzetter, betrokken, sociaal
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Bedrijf Avenue2 Infra
Periode 07-11-2011 – 01-11-2014
Kerntaken Coderen, boeken, controleren en betaalbaar stellen van facturen. Probleemfacturen afhandelen met
leveranciers/onderaannemers. Bewaken van betalingstermijnen. Omzet ca. 80 miljoen Euro / jaar.
Huisvesting; Woninginventarisatie, plannen en begeleiden van bezichtingen appartementen voor
medewerkers van het project.
Functie Office Assistent
Bedrijf City Housing Maastricht
Periode 15-08-2011 – 01-11-2011
Kerntaken Opstellen en verzenden van facturen aan cliënten. Woninginventarisatie, plannen en begeleiden van
bezichtingen nieuwe appartementen. Contactpersoon voor short stay gasten en bezoekers.
Functie Administratief / Secretarieel / Service Unit medewerkster
Bedrijf Tebodin Advies & Ingenieurs Bureau
Periode 09-03-2011 – 30-06-2011
Kerntaken Verrichten van administratieve en secretariële werkzaamheden. Beheer personeelsgegevens,
autoreserveringen en presentielijsten. Contactpersoon binnen het bedrijf.
Functie Secretaresse Projectmanager, - en leiders
Bedrijf Tebodin Advies & Ingenieurs Bureau
Periode 25-10-2010 – 08-03-2011
Kerntaken Verrichten van administratieve en secretariële werkzaamheden. Beheren agenda’s project managers, - en leiders. Beheer personeelsgegevens, autoreserveringen en presentielijsten. Contactpersoon binnen het bedrijf. Opstellen rapporten, brieven en verslagen.
Functie Administratief / Secretarieel / Service Unit medewerkster
Bedrijf SGL
Periode 01-09-2009 – 31-08-2010
Kerntaken Verrichten van administratieve en secretariële werkzaamheden. Afhandelen facturen, diverse
organisatorische werkzaamheden.
Functie Administratief medewerker / ondersteuning Hypotheek adviseur
Bedrijf Van Schaijk Assurantiën
Periode 01- 03-2008 – 28 -02-2009
Kerntaken Alle administratieve handelingen betreffende hypotheken en verzekeringen. Zorgdragen voor heel traject
van aanvraag tot passeren notaris. Terugkoppelen voortgang proces en problemen aan de adviseur.
Afhandelen en opstellen alle correspondentie.
Functie Commercieel Assistent
Bedrijf De Hypotheker Maastricht
Periode 05-02-2004 – 01- 03- 2008
Kerntaken Alle administratieve handelingen betreffende hypotheken en verzekeringen. Zorgdragen voor heel traject van aanvraag tot passeren notaris. Terugkoppelen voortgang proces en problemen aan de adviseur.
Afhandelen en opstellen alle correspondentie.
Functie Administratief Medewerker Hypotheken Bedrijf ABN-AMRO Bank te Maastricht Periode 1998 – 2004 Kerntaken Uitbrengen offertes, toetsen van NHG, opmaken notarisstukken. Secretariële werkzaamheden en alle voorkomende administratieve handelingen bij hypotheken.
Opleidingen
Administratief/Secretarieel medewerker; Leeuwenborgh Opleidingen
Woningfinanciering 1
Cursus zakelijk telefoneren
Cursus Schadeverzekeringen
Cursus Communicatie
OVDB ziekenverzorgende/ bejaardenverzorgende
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Spinning, Pilates, Golf, Wandelen. Reizen
Werkgebied


