Personalia
- Leeftijd
- 38 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
"Het geeft de mij vervulling als mijn initiatieven verandering en vernieuwing teweeg brengen. Ik wil graag voor verbetering en vernieuwing zorgen. Een verschil maken, dat geeft mij voldoening."
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Sterke vaardigheden
Klantvriendelijk, servicegericht, commerciële instelling, groot verantwoordelijkheidsgevoel, goede planner, structuur aanbrengen, goede opmaak van documenten, goede communicatievaardigheden, secuur, sterk analytisch vermogen, leergierig, flexibel, zelfstandig, zakelijke instelling.
Mijn huidige situatie
Werkervaring
2014 – heden Verkoop binnendienst medewerker, Van Zwanenburg B.V. te Capelle aan den IJssel
- ondersteuning geven aan de verkoop buitendienst,
- verantwoordelijk voor het klantcontact per telefoon en e-mail,
- verantwoordelijk voor het totale orderproces,
- aanvragen van (potentiële) klanten behandelen,
- opmaken van offertes en actief bewaken van status offertes,
- planning van projecten,
- contractbeheer,
- factuurcontrole,
- voorbereiden van facturatie,
- after-sales.
2013 – 2013 After Sales medewerker, XRC Services te Nistelrode
- verantwoordelijk voor de planning en bewaking van projecten,
- beheer mailbox projectbureau,
- eerste contactpersoon voor klanten,
- aanvragen van verschillende diensten via derden t.b.v. de projecten,
- aansturen van monteurs,
- SEPA specialist binnen de organisatie,
- hoofdverantwoordelijk voor al de klantvragen betreffende SEPA,
- hoofdverantwoordelijk voor het opstellen en uitvoeren van het SEPA beleid.
Reden vertrek: verhuizing naar Zuid-Holland.
2009 –2012 Commercieel binnendienst medewerker, Xelion B.V. te Delft
- aansturen van collega's op de binnendienst,
- ondersteuning geven aan de verkoop buitendienst,
- verantwoordelijk voor het klantcontact per telefoon en e-mail,
- status van leads bijhouden in het CRM systeem,
- verantwoordelijk voor het totale orderproces,
- verantwoordelijk voor logistiek proces,
- opmaken van offertes,
- factuurcontrole,
- contractbeheer,
- voorbereiden van facturatie,
- beheer van meerdere agenda’s,
- beheer van de voorraad,
- inkoop van voorraad en promotiemateriaal,
- organiseren van evenementen en verkoopacties,
- ontwerpen van promotiemateriaal en schrijven van teksten voor de website,
- opstellen en versturen van mailings en nieuwsbrieven,
- after-sales.
Reden vertrek: verhuizing naar Noord-Brabant.
2004 – 2008 Klantenservicemedewerker, Blokker te Delft
- klanten te woord staan en adviseren,
- klachten afhandelen,
- verkopen, demonstreren, retour nemen of omruilen van producten,
- verantwoordelijk voor eigen afdeling,
- reparaties afhandelen.
Reden vertrek: baan aangeboden gekregen die beter bij de studie aansloot.
Opleidingen
2005 - 2010 Small Business and Retail Management, Haagse Hogeschool
Tijdens mijn afstudeeropdracht heb ik onderzoek gedaan naar het overbrengen van merkwaarde.
Met behulp van het Elaboration Likelihood Model heb ik aanbevelingen geschreven voor de opdrachtgever, waaronder het succesvol inzetten van social media.
In deze praktijkgerichte opleiding heb ik veel ervaring opgedaan in het:
- schrijven van marketingplannen,
- ontwerpen van reclamecampagnes,
- uitvoeren van marktonderzoeken,
- schrijven van adviesrapporten,
- maken van ondernemingsplannen.
2000 - 2005 Havo profiel Economie en Maatschappijleer, Christelijk Lyceum Delft
Meer over mij
Werkgebied